Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בעוד כה רכבים מהקוצנרן גם אצלי יש בעיה של הפיוזים שיושבים מעל המצבר הפיוז שמחובר לוונטה נוטה להתחמם ולהתנמס ואף להשרף. חיברתי בית פיוז חיצוני לפיוז זה הבעיה נפתרה אך חלקית הפיוז לא נשרף אך הוא נמס.

החיבור שעשיתי הוא בטור למקור מתח ולונטה אני חושב לחבר 2 פיוזים של 20 אמ במקביל ולבדוק אם הבעיה ממשיכה.

אם למישהו יש עצות או פתרונות אשמח לשמוע

פורסם

הפיוז הוא פיוז של 40 ? (כי אתה רוצה 2 של 20)

תראה כמה שזה הזוי לי להציע את זה אבל עושה רושם שאין פתרון אחר

תנסה בית פיוז של מערכות סטריאו לרכב, לרוב מדובר בבית פיוז מאוד מאוד מאסיבי....שאמור להחזיק עומסים כבדים מאוד !!....(לפעמים פיוז של 120 אמפר, שמחובר אליו כבל 4G בטוח יותר עצבני מכל וונטה אפשרית)....

פורסם

אולי הפיוז שהרכבת הוא מאיכות ירודה (סינית) והפלסטיק שלו נמס גם בזרם נמוך.

קראתי כאן בפורום שבשוק מסתובבים פיוזים 'מזיופים' מאיכות ירודה.

נסה לרכוש אצל גל אור פיוזים תוצרת HELLA (קיט) וגם בית פיוז תוצרת HELLA.

ראה קובץ מצורף.

Pages from Electrical Products-2.pdf

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...