Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרתי שאם אני מחליף בלוק זה כולל גם רינגים ואוברול כללי למנוע אני לא רוצה את זה עכשיו וגם אין לי כסף לעשות את זה כרגע ממשכרות של חייל.

 

ואצלי החור הוא בחיצץ שיושב על צילנדר אחד וכל סעפת הפליטה אינה מאפשרת כמעט הגעה אילו.

 

הלכתי לעבוד אני יעדכן.... בערב

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

http://www.motortraders.com/xcart/catalog/product_16256_Holts_Wonderweld_250ml.html

 

הנה לך קישור וונרדר וילד הינו חומר הפלא של חברת הולץ הידועה, אתה יכול להשיג בכל חנות חלקי חילוף כמעט

אופן השימוש כתוב על גב האריזה אבל בגדול חייב שהמנוע יהיה חם והחומר שבאריזה מעורבב היטב כתוב שיש לנער 15 דקות

עדיף לעשות מעקף לרדיאטור (לבטל את הרדיאטור) כדי שלא יסתם.

כדאי שיעשה בעל מקצוע והריץ מנוע עד טמפ' 100 מעלום ואז לכבות והישאר בלחץ 12 שעות שהחומר ישאר בפנים.

נדמה לי שזה עולה איזה 80 שקל.

פורסם

WondarWeld - לא משהו, נאמר בעדינות. ואין שום סיכוי שהוא יסגור משהו יותר גדול מסדק.

 

פתחתי פעם שרשור, מה עשיתי עם החור ב-ZX (מנוע XU עם בעייתיות הרבה יותר גדולה בגישה - צד שני של המנוע, צמוד לקיר האש). התיקון עדיין מחזיק.

פורסם

TAHAR

איזה אלקטרודה קנית? , מדריך זיקה לאלקטרודות פתוח פה לפני ואני רואה שבכל האלקטרודות אלומניום הריתוך הוא בתנוחה אנכית בלבד.

כלומר אלקטרודה ב90 מעלות למישור לכיוון האדמה. כלומר אתה לא יכול לרתך את הבלוק בלי להוריד אותו.

 

רונן , לא מרתכים אלומניום בTIG בזרם ישר (DC ) ?

×
×
  • תוכן חדש...