Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טסט מחר?

כדי שהתוסף יהיה אפקטיבי - יש לשים אותו כמה מאות קילומטרים לפני.

אם תשים אותו היום, מחר יצא לך המון פיח שהוא מנקה, מה שבטח לא ישפר את הבדיקה.

חוצמזה אני לא יודע כמה אז אפקטיבי.

בכל מקרה - אני משתמש כל 10K בגולד לייבל של ליקוי מולי.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

שלום.

לאיזו מטרה אתה רוצה לשים תוסף?

מתי קנית לאחרונה משחת שיניים בסופר?

במסחר ישנם תוספים מכל הצבעים ,והגדלים אשר יצרניהם מבטיחים הרים וגבעות במקרה שלך -תוסף ליישום דרך מיכל הדלק ואשר מתיימרים לנקות מרססים סתומים אך ניקוי בעזרת חמרים אילו הוא בדר"כ מינימאלי ואפילו מזיק לפעמים.

הדרך הטובה ביותר וגם המקצועית ביותר לדעתי לנקות מרססים היא להסירם כליל מהרכב ולהכניסה למכונת אולטרא-סוניק לניקוי.

התדר הגבוה שהמכונה מייצרת בתוספת הפעלה חשמלית נותנת תוצאות מעולות בניקוי של מרסס.

במכונה זאת אני גם בודק את המרססים ע"ג הטסט-בנ"ג לבדיקת כמויות דלק שוות לכל המרססים ואת טיב הריסוס.

זכור - מערכת הזרקה היא כמו השיניים שלך - היא זקוקה לניקוי מקצועי מפעם לפעם.

 

זו דעתי בכל אפן

בברכה.

פורסם

לפי איך שאני מבין את זה, לשים תוסף דלק בשביל לעבור טסט זה המצאה "גאונית" שמטרתה לקדם את מכירות התוסף.

מערכת הזרקה תקינה לא אמורה לזהם, ותעבור טסט בהצלחה.

כל צורת החשיבה של "המנוע מלוכלך אז בגלל זה הוא מזהם וצריך לנקות אותו עם תוסף" היא אחיזת עיניים!

אם המנוע מזהם (ויש שרשור דביק על בדיקות זיהום אויר) אז משהו לא תקין ז"א יש בעיה, ולא פותרים אותה באמצעות תוסף.

סובארו DL. הכי מכוער, הכי אמין 8)

פורסם

המנוע לא מזהם היום עברתי בפעם השנייה טסט מכיוון שבראשונה נכשלתי CO היה 0.57 במקום 0.5

הוספתי תוסף דלק של 80X נסעתי איתו בערך 100 ק"מ והיום הCO היה 0.27

ירד בהרבה ככה שאני די מרוצה מהתוסף אבל אני חושב שאתם צודקים שצריך גם לנקות את המזרקים לא ע"י תוסף בלבד

×
×
  • תוכן חדש...