Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט לא משתלם

כבר עדיף לקחת סיירה ולטפח אותה.

 

שלדות הנעה הקדמית של פעם לא מסוגלות לטפל בכל כך הרבה כח

אלא אם עברו שינויים מתאימים,וגם אז ...

פורסם

המקום זה לא הבעיה, יש כמה וכמה שישמחו לעשות את זה.

אתה מודע לעובדה שמה שבגירה אמר עולה באזור ה-15K-20K רק חלקים?

אם אתה רציני, תשלח הודעה, תקבל טלפונים של יבואנים ומכונאים.

 

נ.ב.

אני מבטיח לך שאף אחד מהם לא ישמח למישהו שמשנה את דעתו כל שני וחמישי.

התייעצות וכיוון נכון, זה כן, אבל לא שינויים שלמים בפרוייקט כל הזמן.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

הכל אפשרי , הכל , הכל ועוד פעם הכל .

הכול תלוי אם יש לך דיסק 4.5 או 9 :lol: או שניהם מה טוב .

וברצינות , לא בטוח שהכול ישתלם לך ואתה ממש לא סגור מה אתה רוצה אז כמו שכבר אמרו פרט , מה אתה מחפש , כמה כסף אתה מוכן להשקיע ?

 

אל תשכח הכל עולה המון כסף , הכל לא חוקי ובכל שיפור אפשר להוריד אותך בכביש אפילו מהגה ספורט :shock:

 

בהצלחה

 

אור

פורסם

דבר ראשון,תחליט מה בדיוק אתה רוצה.

2 אם יש לך קרוב משפחה איפהשהוא באירופה, תתחיל לשלוח לו חלקים מאי-ביי או אפילו חדשים מהחברה (תלוי בתקציב).

ברגע שתסיים את כל הרשימה, קנה כרטיס טיסה , הבא את כל החלקים בעצמך וכך תחסוך את המשלוח והמיסים ואפילו תבקר את קרוביך בחו"ל.

מחירים?

 

חלקי שיפורים משובחים לא באים בזול, סט בוכנות איכותי יכול להגיע גם ל 1000 יורו(סט טלטלי טיטניום יעבור את האלפיה בקח\לות אבל זה לא סוג החלקים שאנחנו מחפשים עבורך) הערכה שלי בחלקים טובים אבל לא המשובחחים שבמשובחים וקניה בעיקר באי ביי - 2000 יורו שזה בש"חית מצויה שווה לכ 11K .

 

הלאה? טיסה להביא את החלקים והבאתם לארץ מתוך תפישה שאין מכס, אין תשלום עבור משקל יתר ואין הוצאות אש"ל בחו"ל -

600$ שזה כ 2.4K.

 

 

הרכבה - מה יש לנו שם, פרוק והרכבת מנוע - 2K

פרוק משני של המנוע - עלות כלולה בהרכבה

עבודות חרטות, פוליש ופורטינג - בטח איזה 3K

הרכבה של כל החלקים ויצירת מנוע חדש בעזרתם - בהתאם לבעל המקצוע אבל בטח כמה אלפים טובים.

 

כל זה בלי טיימינג, קלאצ חדש, ושאר ירקות שתמיד מתווספים פתאום.

אז הגענו ל 20K ש"ח לבניית מנוע מצוין אבל לא הרבה מעבר לזה וכל זה עם כמה "אם" גדולים וחשובים שאם הם לא מתקיימים, המחיר יכול להיות גם כפול!

בטח עכשיו אתה מבין למה מעטים עושים את זה היום ופשוט מלבישים מגדש על המנוע ונותנים בראש.

 

עריכה - -כ"כ הרבה כתבתי ועכשיו אתה מוכר את האוטו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יום אחד אתה הולך להזמים מנועים ומחפש ליגדוש וכל מיני עמאייט

יום שני אתה מוכר ?

פרנציפ אני לא קונה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
יום אחד אתה הולך להזמים מנועים ומחפש ליגדוש וכל מיני עמאייט

יום שני אתה מוכר ?

פרנציפ אני לא קונה.

 

המכירה מבוטלת, האוטו נשאר, הסיבה למכירה היתה לקנות פורש 914 ולשפץ אותה יחד עם אבא,

אבל בנתיים הנושא נשאר בגדר החלום, והפורד נשארת אצלי בחניה לשמחתי.

בעתיד אולי נביא אחת כזאת מחול,ונשפץ אותה כבר שם, הבנתי שזאת עלות נמוכה יותר מלעשות את זה בארץ.

אז עניין השיפורים לפורד חוזר ובגדול.

 

מתחיל באמת להעלות לי עניין הטורבו, שהוא הרבה יותר יקר מלבנות מנוע.

והבנתי שאני בנוסף צריך גם לבנות חיזוקים למנוע ככה שזה יצא לי כפול גם לבנות מנוע וגם לשים טורבו.

 

מלבד סעפת פליטה, טורבו, אינטרקולר, צנרת גדישה,מחשב ניהול מנוע, שעונים למינהם, בוסט קונטרולר,

איזה עוד חלקים אני צריך לחפש?

ומה אני צריך לעשות במנוע שיוכל להתמודד עם הטורבו?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

בוכנות, טלטלים, קפיצי שסתומים, קלאטש מחוזק, גיר שיחזיק,(תאמין לי, הגיר הזה יחזיק!)(בגירה) קצת חיזוקי שלדה, צמיגים חדשים, בולמים חדשים, קפיצים חדשים, מושב נורמאלי, ועץ ריח כמובן.

פורסם
בוכנות, טלטלים, קפיצי שסתומים, קלאטש מחוזק, גיר שיחזיק, קצת חיזוקי שלדה, צמיגים חדשים, בולמים חדשים, קפיצים חדשים, מושב נורמאלי, ועץ ריח כמובן.

 

הלכת קצת רחוק נראה לי , או שפותח השרשור הלך קצת רחוק .

לכמה כוח אתה מתכוון להגיע ?

כי אם גדישה נמוכה אני מאמין שתוכל להישאר עם מנוע סגור .

מה שאומר ש בוכנות , טלטלים , גיר שיחזיק ( בשביל עוד 40 ,30 כוח להתחיל לשחק עם הגיר ???)

קלאץ מחוזק חובה , צמיגים , בולמים קפיצים .

ועץ ריח זה תלוי כבר לכמה כוח הוא שואף :-D

 

בהצלחה אמרנו ? כי זה לא הולך להיות פשוט ובטח שלא זול .

כמה עוד כוח אתה מחפש ?

 

אור

פורסם

טוב, כרגיל אתה צריך לענות רק על 2 שאלות קבועות. תן לי עליהן תשובה ואנחנו כבר נתפור את החליפה:

1. על איזה הספק אתה חושב (ואל תתקע לי עכשיו 362 כ"ס, תן תשובה הגיונית וישימה).

2. על איזה תקציב מדובר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

והשאלה השלישית והחשובה ביותר.

3. תוך כמה שעות תשנה את דעתך?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

×
×
  • תוכן חדש...