Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב בעיות חוקיות ועוד כמה סיבות החלטתי לרדת כנראה מפרוייקט המצערות.

אחרי ברורים שעשתי בעניין גיליתי שיש לדוד שלי חברה שמיבאת מנועים לארץ .

אז עלה בדעתי רעיון אולי אני ייבא דרכו מנוע קווזוורט,

באופן כללי זה עדיף מלעשות פרוייקט טורבו לא?

כי זה אותו רכב בגדול רק צריך לעשות התאמות.

ואני משער שזה יצא זול יותר ותוצאה בטוח טובה יותר מלהרכיב טורבו באופן לא מקורי.

כי זה אותו רכב רק בגרסת טורבו אז מה הסיכוי שזה יהווה בעיה רצינית?

 

עריכה :

לא ימסרו כאן שמות של אנשים . נקודה .

יאשה .

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

צא מזה .

 

לא אפשרי להשתיל מנוע קוזוורט' ב RS2000 .

 

הקוזוורט' הוא מנוע אורכי , המנועים ב RS2000 הם רוחביים .

 

וזה ממש לא אותו הרכב .

 

ה RS2000 זוהי אסקורט רגילה בעוד שגרסת הקוזוורט' היא למעשה סיירה מקוצרת בבודי של אסקורט .

 

רוצה הוכחה ?

 

הבסיס גלגלים בקוזוורט' הוא אם אני לא טועה 2.62 והבסיס גלגלים ב RS2000 הוא 2.54 .

 

מצטער על זה שאני צריך לבשר לך את הבשורה המבאסת .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

או קי אז לא מנוע של קווזוורט אבל בטוח שיש מנוע של פורד עם טורבו שיכול לשבת שם אתה יודע אולי אם קיים דבר כזה ואיך הוא נקרא?

אולי הRS טורבו ישב שם?

או אולי המנוע 2300 לא טורבו גם יכול להיות אחלה אופציה, האם זה משנה שהוא מניע רכב 4X4 או שזה לא קשור ליכוטלת שלו לשבת אצלי באוטו

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

ה RS TURBO אפשרי , אבל ההסבה לא שווה את זה .

 

מבחינת עלות להספק לפחות .

 

חוץ מזה , למה לשתול מנוע 1.6 עם 8 שסתומים... ?

 

ואני לא יודע על איזה מנוע 2.3 אתה מדבר .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

באתר של RS2000-16V ראיתי את הדגם הזה היה מכסה מנוע פתוח וראיתי שרשום RS2300 4X4

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אני לא מצליח להבין.

אתה רוצה קומבינה, אבל שתהיה חוקית.

אתה רוצה הרבה כוח, אבל בלי מאמץ.

אתה רוצה משהו ייחודי, אבל בלי להוציא כסף וזיעה.

 

וונדרלנד זאת פניה שניה שמאלה, התבלבלת.

 

מה אתה רוצה ומה התקציב.

נ.ב.

בציון של 1-100 כמה היית מדרג את:

הרצון שלך להוציא כסף

רצון לשרוף חודשים מהחיים

רצון להבין על בשרך את הבעיות החוקיות וכאב הראש שבבניה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

תרשה לי להזכיר לך שמתחת למכסה המנוע שלך נמצא אחד מהמנועים (האטמוספריים) היותר נחשבים שלך פורד, למה להפתר ממנו?

תבנה עליו!

זה מנוע שמת על שיפורים אטמוספריים, וברגע שתבצע אותם (בוכנות, מיסבים, פיני בוכנה, מובילי שסתומים ,קפיצי שסתומים, פורטינג והחלקה, קאמשאפטים וכו'וכו'וכו' ) יהיה לך מנוע עוד יותר טוב שיתחנן לאיזה מגדש קטן.

אם אתה מסתובב ב RS2000-16V אתה יכול להבין עד כמה יש כבוד לחתיכת ברזל הזאת שאתה כ"כ מעוניין להפתר ממנה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם התקנת פילטר פתוח...אז?

לפותח השרשור אני יכול להגיד רק דבר אחד, אין שיפור חוקי ולכן אם ה"חוקיות" של השיפור מעניינת אוותך, סע על רכב סטנדרטי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם התקנת פילטר פתוח...אז?

לפותח השרשור אני יכול להגיד רק דבר אחד, אין שיפור חוקי ולכן אם ה"חוקיות" של השיפור מעניינת אוותך, סע על רכב סטנדרטי!

 

חוקיות זה דבר אפור מאוד,

ההבדל אם שוטר \ בוחן יבחין בשבלולון הוא לא יבליג על זה כמו על פילטר פתוח.

 

השאלה שלי זה מה אפשר לבנות על המנוע שלי מלבד טורבו או מצערות?

 

יש אפשרות להגדיל נפח?

או חיזוקים פנימיים שיתנו לי עוד כמה סוסים? או בסיס בעתיד לטורבו אם אני אחליט שכן?

ועל הדרך מה היעילות של פורטינג והעלאת יחסי דחיסה ?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

הסיכוי ששוטר ישים לב לפילטר הינו יותר גדול מלשים לב לשבלול כל עוד ולא בוצעה שם בניה מלוטשת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תרשה לי להזכיר לך שמתחת למכסה המנוע שלך נמצא אחד מהמנועים (האטמוספריים) היותר נחשבים שלך פורד, למה להפתר ממנו?

תבנה עליו!

זה מנוע שמת על שיפורים אטמוספריים, וברגע שתבצע אותם (בוכנות, מיסבים, פיני בוכנה, מובילי שסתומים ,קפיצי שסתומים, פורטינג והחלקה, קאמשאפטים וכו'וכו'וכו' ) יהיה לך מנוע עוד יותר טוב שיתחנן לאיזה מגדש קטן.

אם אתה מסתובב ב RS2000-16V אתה יכול להבין עד כמה יש כבוד לחתיכת ברזל הזאת שאתה כ"כ מעוניין להפתר ממנה.

 

 

חוקיות זה דבר אפור מאוד,

ההבדל אם שוטר \ בוחן יבחין בשבלולון הוא לא יבליג על זה כמו על פילטר פתוח.

 

השאלה שלי זה מה אפשר לבנות על המנוע שלי מלבד טורבו או מצערות?

 

יש אפשרות להגדיל נפח?

או חיזוקים פנימיים שיתנו לי עוד כמה סוסים? או בסיס בעתיד לטורבו אם אני אחליט שכן?

ועל הדרך מה היעילות של פורטינג והעלאת יחסי דחיסה ?

 

בבקשה

פורסם
תרשה לי להזכיר לך שמתחת למכסה המנוע שלך נמצא אחד מהמנועים (האטמוספריים) היותר נחשבים שלך פורד, למה להפתר ממנו?

תבנה עליו!

זה מנוע שמת על שיפורים אטמוספריים, וברגע שתבצע אותם (בוכנות, מיסבים, פיני בוכנה, מובילי שסתומים ,קפיצי שסתומים, פורטינג והחלקה, קאמשאפטים וכו'וכו'וכו' ) יהיה לך מנוע עוד יותר טוב שיתחנן לאיזה מגדש קטן.

אם אתה מסתובב ב RS2000-16V אתה יכול להבין עד כמה יש כבוד לחתיכת ברזל הזאת שאתה כ"כ מעוניין להפתר ממנה.

 

 

חוקיות זה דבר אפור מאוד,

ההבדל אם שוטר \ בוחן יבחין בשבלולון הוא לא יבליג על זה כמו על פילטר פתוח.

 

השאלה שלי זה מה אפשר לבנות על המנוע שלי מלבד טורבו או מצערות?

 

יש אפשרות להגדיל נפח?

או חיזוקים פנימיים שיתנו לי עוד כמה סוסים? או בסיס בעתיד לטורבו אם אני אחליט שכן?

ועל הדרך מה היעילות של פורטינג והעלאת יחסי דחיסה ?

 

בבקשה

 

ובנימה אישית-הייתי מת שיהיה לי בפוקוס את המנוע שלך

ככה כמו שהוא ,מקורי

לבנים...

פורסם

יש כמה וכמה פרויקטים

שהשתילו מנועי קוזי גם באריקות

 

אבל פרויקט שכזה עולה עשרות אלפי שקלים ולא הכי כדאי בארץ

 

ויש כמה RS2000 שהם גודשות

ואחת מהם מסתובב באיזור חיפה והקריות

 

ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

עם הסבה להנעה אחורית?

זה לא התקנה של מנוע, זה פרויקת תעלת הימים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...