Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלות לעומר (עובד צ'מפיון):

-איך המוסכים המורשים נערכים לטיפול ולמידת המנוע הזה?

-האחריות על כל מכלולי 2 המגדשים היא לשנתיים כמו שאר חלקי הרכב? (טיוטה למשל נותנים 8 שנים אחריות על המצברים בפריוס)

פורסם

אני לא מוסכניק בצ'מפיון אלא נציג מכירות.

אל דאגה לגבי טיפול הרכב במוסכים המורשים. הרכב רץ באירופה לא מהיום והמוסכים בהחלט יודעים לטפל ברכב כזה כמו בכל רכב אחר שיוצא ויצא לVW.

 

האחריות היא לשנתיים והיא מלאה!

Not the sound of silence -ABARTH

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
גם אני הייתי בהתלבטות דומה לשלך. לקחתי נסיעות מבחן במאזדה 3 2.0, פוקוס 2.0, סיוויק, ו-TSI. החלטתי על הגולף.

מבחינת ביצועים הוא לוקח את כולם בגדול, המומנט זמין בסל"ד נמוך, נהיגה נוחה ומהנה. איבזור פנימי ב-TSI הוא נקודת תורפה, יש הו הרבה פחות מכל המתחרים, וזו נקודה כאובה (מערכת שמע בסיסית עם 2 רמקולים ו-2 טוויטרים ללא MP3, ריפוד מושבים בסיסי ביותר, אין מחשב דרך, אין בקרה עם הרדיו מההגה, אין ידית מושב לנוסעים מאחורה). היבואן כלל בחבילה את כל הדברים שרואים מבחוץ כמו גג שמש, ג'נטים מגנזיום, אך "הפשיט" את הרכב מבפנים. בהשוואה בין ה-TSI למאזדה, מה שאני זוכר שבמאזדה תנוחת הישיבה צפופה הרבה יותר (גובהי ממוצע 1.77מ'), מנוע רועש הרבה יותר. קח נסיעות מבחן.

 

המנוע במאזדה לא רועש ולא בטיח הוא שקט אפילו מאוד. מה שעושה את הרעש בנהיגה זה הרעש שבה מהגלגלים כתוצאה ממתלים קשים צמיג עם פרופיל נמוך ובידוד חלש. אבל להגיד שמנוע רועש זה דפווק

פורסם
ה-2.0 לא מרגישה כ"כ חזקה, והגיר לא עוזר בכלל - 4 הילוכים שמחולקים לא טוב

 

לא יודע על מה אתה מדבר

היא מרגישה חזקה, אבל כמובן שמרגישה הרבה יותר חזקה בסל"ד גבוה ( אוי הרעש, אני מת עליו :D :D ).

מה שכן, הגיר מעצבן, הייתי מעדיף גיר קצת יותר טוב עם 5 הילוכים.

 

המנוע במאזדה לא רועש ולא בטיח הוא שקט אפילו מאוד.

 

בפנים לפחות דיי שקט.

בכל זאת, זה לא בידוד של איזה BMW, אבל בסה"כ סביר ביותר ( אין רעשים מעצבנים בכלל ).

 

מכיוון שאני לא נהגתי על הגולף ( ולמען האמת אני לא ממש מת על החדשות ), לא אוכל ממש להגיד מה יותר טוב.

מה שכן, אני ידוע שהמאזדה 3 2.0 מעולה בסה"כ בתמורה למחיר שלה.

אם עד עכשיו לא עשית נסיעת מבחן, הייתי הולך לעשות אחת כזו גם על ה TSI וגם על המאזדה.

פורסם
שני הדגמים מיושנים ושניהם מוחלפים ע-כ-ש-י-ו בדגמים חדישים יותר אז למה לקנות עכשיו?!
כדאי לשים לב לתאריך של ה"הפוסט" הזה. נסיון קודם שלי, קצת מרומז אולי, להאיר נקודה זו נכשל באופן מחפיר. מאי 07, זה לא ממש "עכשיו".
פורסם
שכתבתי המנוע עצמו שקט מאוד הבידוד לא טוב בעיקר מהגלגלים

 

ומה אני רשמתי?

בפנים לפחות דיי שקט.
אני לא שמתי לב לרעשים מיוחדים, אולי גם בגלל העובדה שרוב הזמן אני עם מזגן כמעט על הכי גבוה ומוזיקה בעוצמה בינונית+, אבל בבדיקות הקטנות שעשיתי לא היה רעש מיוחד.

 

כאמור גם אני מחזיק באחת כזאת ( לא האצ'בק ) ונהנה לגמרי מכל נסיעה :) ( רק להעיף את הרמקולים המעפנים האלה ויהיה יותר טוב :) )

 

כדאי לשים לב לתאריך של ה"הפוסט" הזה. נסיון קודם שלי, קצת מרומז אולי, להאיר נקודה זו נכשל באופן מחפיר. מאי 07, זה לא ממש "עכשיו".

 

LOL

רק עכשיו שמתי לב לתאריך

נושא משנת 2007 \:

פורסם
לגבי הכוח של מאזדה רק מי שלא נהג ואין לו מאזדה 2000 אומר שאין לה כוח... סתם כי אין לו אחת. כי למאזדה 2000 יש כוח גם בסלד נמוך ועוד יותר בסלד גבוהה.

 

הכוח הרבה הרבה יותר מורגש בסלד גבוה ( אבל זה רגיל לא? ), לא שחסר גם בנמוך :D

ולגבי הרמקולים, הם בסדר, אבל בשוואה למקוריים שהגיעו עם הסיויק הם זוועת עולם.

פורסם
גם אני הייתי בהתלבטות דומה לשלך. לקחתי נסיעות מבחן במאזדה 3 2.0, פוקוס 2.0, סיוויק, ו-TSI. החלטתי על הגולף.

מבחינת ביצועים הוא לוקח את כולם בגדול, המומנט זמין בסל"ד נמוך, נהיגה נוחה ומהנה. איבזור פנימי ב-TSI הוא נקודת תורפה, יש הו הרבה פחות מכל המתחרים, וזו נקודה כאובה (מערכת שמע בסיסית עם 2 רמקולים ו-2 טוויטרים ללא MP3, ריפוד מושבים בסיסי ביותר, אין מחשב דרך, אין בקרה עם הרדיו מההגה, אין ידית מושב לנוסעים מאחורה). היבואן כלל בחבילה את כל הדברים שרואים מבחוץ כמו גג שמש, ג'נטים מגנזיום, אך "הפשיט" את הרכב מבפנים. בהשוואה בין ה-TSI למאזדה, מה שאני זוכר שבמאזדה תנוחת הישיבה צפופה הרבה יותר (גובהי ממוצע 1.77מ'), מנוע רועש הרבה יותר. קח נסיעות מבחן.

אתה בטוח בקשר לרמקולים? איך זה הגיוני שבגולף דור 4 99 יש לי 4 רמקולים,2 טוויטרים מקדימה ו 2 טויטרים קטנים כאלו בדלתות האחוריות,ובגולף 08 רק 2 רמקולים?! ו 2 טוויטרים לא נשמע לי הגיוני.

פורסם
אתה בטוח בקשר לרמקולים? איך זה הגיוני שבגולף דור 4 99 יש לי 4 רמקולים,2 טוויטרים מקדימה ו 2 טויטרים קטנים כאלו בדלתות האחוריות,ובגולף 08 רק 2 רמקולים?! ו 2 טוויטרים לא נשמע לי הגיוני.

 

שמעת איי פעם על המילה "קיצוצים"?

כי כן, זה יכול להיות.

לא ראיתי את הרכב ככה שאני לא יודע אם זה באמת.

פורסם
אתה בטוח בקשר לרמקולים? איך זה הגיוני שבגולף דור 4 99 יש לי 4 רמקולים,2 טוויטרים מקדימה ו 2 טויטרים קטנים כאלו בדלתות האחוריות,ובגולף 08 רק 2 רמקולים?! ו 2 טוויטרים לא נשמע לי הגיוני.

בגולף דור 4 שלך הבעלים הקודמים הוסיפו רמקולים. גם לי הייתה גולף דור 4 (2001) וקניתי אותה חדשה עם 2+2.

בגולף TSI שלי אכן יש רק 2 רמקולים ו-2 טוויטרים (כולם מלפנים). אמנם יש לי את גרסת ה-EMOTION המאובזרת, אך במטרה להוזיל אותה, הם קיצצו באיבזור פנימי, כולל רמקולים אחוריים.

×
×
  • תוכן חדש...