Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינתי זו איזושהי בעיה, או שאולי זו איזושהי אופציה של תכנות שאני לא מכיר, אבל מה שקורה אצלי בפאנל, זה שכשאני שומע רדיו (ולא משנה איזו תחנה - לא יודע אם זה קשור), אין שום שינוי בעוצמת הווליום בין 23 ל- 29 או 30 בערך.

מה שאני מנסה להגיד זה, שהיום היה איזה שיר ממש יפה ברדיו והחלטתי להגביר את הווליום - ושמתי לב שכשהמכשיר מראה לי שאני על ווליום של 29-30 ואפילו מעבר (עד 34 אם אני לא טועה) הווליום נשמע בדיוק באותה עוצמה של 23 על הסקאלה.

 

בדקתי את העיניין עם השמעת דיסק - והכול עובד מצויין: כל דרגה של ווליום על הסקאלה מגבירה עוד ועוד את העוצמה - אבל כשאני שומע רדיו, המקסימום של העוצמה שהמכשיר נותן לי היא העוצמה של 23 או 24 - אבל בטוח לא מעבר...

 

יש משהו שאני מפספס אולי בתיכנות של אחת האופציות במכשיר? עברתי גם על החוברת ולא הצלחתי למצוא משהו שיכול טיפה להסביר את הדבר הזה.

 

מישהו יכול לעזור?

 

תודה. אביחי.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

אתה עובד עם המגבר הפנימי או הגברה חיצונית,

בכל מקרה אצלי אין תופעה כזאת והווליום עולה בצורה רציפה מ0 עד סוף הסקאלה ברדיו ובדיסקים....

מוזר מאוד מה שאתה מתאר...

פורסם

לשאלתך אז כן, אני עובד עם מגבר חיצוני ( JBL 75.4 שבשני גישורים מגביר סט של מורל הייבריד).

 

בגלל זה אני שואל - אולי יש איזו אופציה שקשורה למגבר הפנימי של המכשיר כאשר הרדיו מופעל - אין לי מושג...

 

אני גם לא יודע אם זו תקלה במכשיר - האם כדאי ללכת ולהפעיל את האחריות שיש לי עליו ולשלוח אותו למעבדה?

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

קודם כל כמובן שתכבה את המגבר הפנימי אם אתה עובד עם מגבר חיצוני (שהמגבר הפנימי דלוק הV של היציאות למגברים נמוך יותר...).....זה בתפריט מתקדם (איפה שהקרוס)

אחרי שאתה מסיים עם זה - תבדוק שוב פעם אם זה קורה אם זה לא קורה אין טעם להפעיל אחריות (דעתי האישית כמובן לא משהו מנחה) אם זה קורה הייתי מנסה לאפס אותו קודם כל (ניתוק פלוס+פלוס סוויץ') ואז מחבר מחדש ובודק, אם הכל עדיין לא עוזר, אז לפנות לאחריות,

 

וכל זה מסיבה פשוטה : אם האיפוס יעזור אז גם ככה שתביא אותו למעבדה הוא יהיה מאופס (אתה מנתק אותו) ואז לא תהיה תקלה והם יחזירו לך אותו חזרה...אז חבל על הנסיעה פשוט....

פורסם

הבנתי אותך - לגבי המגבר הפנימי שאמרת לי לכבות - זו קצת בעיה, מכיוון שיש לי זוג של 6/9 שמחוברים ומוגברים ישירות מהמכשיר...ואם אני יכבה את ההגבר הפנימית הם פשוט יפסיקו לעבוד.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

אולי כדאי לבטל רגעית, רק כדי לבדוק את הבעיה.

למרות שלדעתי זו לא הבעיה, הבעיה היא כיוון גיינים/בעיות מתח למגבר ה 4 ערוצים.

פורסם
הבנתי אותך - לגבי המגבר הפנימי שאמרת לי לכבות - זו קצת בעיה, מכיוון שיש לי זוג של 6/9 שמחוברים ומוגברים ישירות מהמכשיר...ואם אני יכבה את ההגבר הפנימית הם פשוט יפסיקו לעבוד.

אתה עובד עם סאב + קומפוננט מהמגבר, ואחוריים על הHU ? תבטל את ההגברה בHU אולי עוד שבוע תגלה שבכלל לא צריך אחוריים :wink:

פורסם
אולי כדאי לבטל רגעית, רק כדי לבדוק את הבעיה.

למרות שלדעתי זו לא הבעיה, הבעיה היא כיוון גיינים/בעיות מתח למגבר ה 4 ערוצים.

 

ברוך שובך!!!! אני מבין שיש לך הרבה הפתעות חדשו, לא?? דבר איתי!

 

בכול מקרה, הבעיה (אם אפשר לקרוא לך כך) נפתרה. העיניין קשור לאופציית המדיה אקספנדר של המכשיר - אין לי מושג למה, ואיך זה קשור אבל ברגע שכיביתי את האופציה הזו במכשיר, הסקאלה של הווליום במצב רדיו חזרה לעבוד בצורה נורמלית...

 

בכול מקרה - תודה למי שניסה לעזור.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

×
×
  • תוכן חדש...