Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

כרגע יש לי ברכב מורל פולס מקדימה, סאב קיקר סי 12, ומגבר פולס אודיו ba2900, ופיוניר 7650.

המגבר הנ"ל, חלש מידי לפולס ולא פותח אותם, אני לא מרוצה ממנו.

יש לי אפשרות לקנות מגבר של קראנץ' pzi 100*4 משהו כזה. 100 RMS לערוץ.

יש בפניי שתי אופציות,

אופצייה ראשונה:לקנות את המגבר הנ"ל ולחבר הכל כרגיל ,ולמכור את הפולס אודיו.

אופציה שניה: להשאיר את המגבר פולס אודיו, ולחבר אותו בגישור לרמקולים הקדמיים(זאת אומרת, לחבר רמקול אחד בגישור לשני ערוצים, ורמקול שני בגישור ל2 ערוצים הנותרים האם זה אפשרי בכלל?) ולרכוש מונובלוק לסאב.

תקציב 600 700 שקל.

אודה לכם בייעוץ, עדן.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

תמכור את המגבר שלך בכמה שתקבל עליו, תשלים הכל לאלף שקל בערך ותקנה JBL-75.5 עם 100RMS הפולס שלך יתנתקו מהמקום, ולסאב שלך 300 בגישור ירעיד אותו יפה יפה....

פורסם

אין לי בעיה לרכוש גם יד שניה.

אני חושב שאני אלך על האופציה של הג'יביאל בסוף, אבל אני אחכה לעוד דעות.

תודה בכל מקרה!

אגב, זה אפשרי לבצע את מה שאני רוצה לעשות ? לחבר את המגבר בגישור ל2 הרמקולים הקדמים?

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

כן, אבל לא הכי מומלץ, כי אם לא תשווה את הגיין כמו שצריך יהיה לך בעיות איזון בבמה הקידמית....לא בא טוב

מה גם שלא מוצא סיבה אמיתית לחבר מגבר 4 ערוצים מגושר לזוג קומפוננטים קידמי ועוד מגבר מונו לסאב שמגבר 4 ערוצים אחד טוב יעשה הכל טוב יותר בכמה רמות

פורסם

הקראנץ מהדגם הנ"ל לא באמת מוציא 100 ארמס לערוץ בפועל הוא קצת אובררייטד.

ממליץ לך ללכת על דגם 175.4 PZI

הדגם הזה באמת עוצמתי ויפתח לך את הפולסים בכיף.

פורסם

חבר'ה אני מקפיץ כי לא רציתי לפתוח שרשור חדש.

התקציב טיפה עלה( 800 ש"ח) ואני שוקל גם לייבא מגבר
מחו"ל
.

אתם יכולים להמליץ לי על דגמים מסויימים? עדיף לקנות מהארץ וזהו?

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

חברה מתי כבר תפנימו ש JBL הוא 75 WATT. לא סתם הדגם הוא 75.4 .

זה נכון שהוא גם מוצהר 104 WATT אבל את זה הוא נותן ב 1% של עיווט, וזה כבר הרבה.

פורסם

ביבוא סדיר תהיה לך בעיה, אם יש לך דוד שבא מארה"ב ויכול ל'הבריח' לך במזוודה מגבר אז יהיה יותר רלוונטי לתת לך הצעות

פורסם
חברה מתי כבר תפנימו ש JBL הוא 75 WATT. קשה לי לקבל את התיאוריה שלך, ביצעתי בדיקות הספק למגבר הנ"ל והוא מספק את ה - 104Wrms שעליהם הוא מוצהר. לא סתם הדגם הוא 75.4 . אין כל קשר בין הדגם להספק של המגבר הנ"ל.

זה נכון שהוא גם מוצהר 104 WATT אבל את זה הוא נותן ב 1% של עיוות, גם זה אינו מדוייק. וזה כבר הרבה.

 

התשובות באדום.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

עדכון : קניתי היום מגבר חדש, ליטנינג אודיו B2.400.4 מגבר נפלא, נראה טוב ומרשים.

האיכות והשמע השתפרה פלאים! אני מרוצה עד הגג! במיוחד לאחר הפולס אודיו שהיה לי (ba-2900), כאילו המידים התעוררו לחיים משינת חורף :lol: עשיתי כמה כיוונים פה ושם, אך עדין לא כיוונים בדיוק איך שאני רוצה .

רק שאלה, לא ממש הבנתי מה זה הX over הזה , עם מישהו יוכל להסביר לי אני אשמח.

ועוד שאלה, כאמור לעיל, יש לי מורל פולס, האם ניתן לחבר אותו ב2 אוהם? ואם כן,כיצד מחברים? ב2 אוהם המגבר נותן 100 RMS.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

×
×
  • תוכן חדש...