Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תהיתי לגבי מה יקרה אם וכאשר יאבדו לי המשקפיים ואצטרך לנסוע ללא משקפיים...ובאותו יום נאחס, גם יאבדו לי המשקפיים וגם שוטר יתפוס אותי ללא משקפיים.

להגיד לו שיש לי עדשות מגע,ואם הוא יבקש ליראות אותן אני אגיד לו שאין לי את המיכל שלהן ואם אני אוריד אותן עכשיו זה יוכל להיזדהם ואני לא אוכל להמשיך בנהיגה...האם זה יספיק לדעתכם?

שמעתי משהו הזוי שיש לשוטרים היום מכשיר שבודק אם יש עדשות,זה נכון?

 

נ.ב

כמובן שרשום לי ברישיון שאני מחוייב במשקפיים

מבחינתי,זה לא יהיה מסוכן אם אני אנהג ללא משקפיים מכיוון שיש לי מספר נמוך ואני רואה מצויין בלי.

ולמרות שאני רואה טוב,אני שם בכל זאת כי אני לא רוצה להיתפס ללא.

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

אני בספק אם מישהו כאן ילמד אותך איך לעבוד על שוטרים בכביש, (חוצמזה, אני חושב שהם לא עד כדי כך מפגרים, לפחות לא כולם).

 

אם אתה אומר שאתה רואה טוב מספיק בשביל לנהוג, אני מציע לך לפנות למשרד הרישוי ולבדוק אם יש אפשרות לעבור בדיקת ראיה חדשה שאולי תבטל את הצורך במשקפיים.

בברכה!

יונתן.

פורסם

אז למה רשום לך שאתה חייב במשקפים?

לי יש מספר נמוך מסוים והאופטומטריסט קבע שאין לי צורך במשקפיים לנהיגה ולכן אין שום איזכור לגבי משקפים ברשיון שלי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תראה - אני מרכיב עדשות מגע ומעולם לא ביקשו ממני שוטרים בעת בדיקה להוכיח שהעדשות עלי.

 

אבל - אני גם לא אעז לנהוג בלעדיהן כיוון שמה לעשות, אני זקוק להן כדי לראות היטב, אני מניח שגם אתה באותה הקטגוריה.

פורסם

כדי למנוע את היום מנחאס שלך פשוט קנה זוג משקפיים ופשוט שים אותם בתא כפפות. לא, רעיון טוב?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

עד שתיפול על שוטר שיודע להבחין אם יש עדשה או לא ואז תקבל גם תיק תעבורתי וגם תיק פלילי על הכשלת שוטר בעת מילוי תפקידו.

פורסם

מה?חרטא חרטא ועוד פעם חרטא!

 

שוטר בחיים לא יוכל לזהות אם יש עליך עדשות מגע,ולא קיים מכשיר שבודק את זה.

 

אני עם עדשות מגע כבר 6 שנים ואני אומר לך שאי אפשר לזהות,וכן אתה יכול להגיד שיש עליך והוא יגיד לך סע לשלום.

 

כאן סיכמתי את הכל ושאף אחד לא יערער על זה !

פורסם

אני אערער עלייך כי ניתן לראות אם מישהו הולך עם עדשות ולא צריך שום מכשיר , מספיק שהוא מתסתכל לך מהפינה של העיין והוא רואה אם אתה עם עדשות או בלי .

 

וראייה חדה (אני לא מדבר על טובה ) בין הגורמים החשובים בכביש בייחוד בכביש מהיר שאתה צריך לצפות לרחוק .

 

אם אתה חושב שאתה רואה טוב אך לא חד , הרי שאתה מרמה את עצמך .

 

גם תנהג עם משקפים אתה תרגיש שאתה יותר נהנה מהנהיגה ופחות מתאמץ .

 

ד"א אפשר לדבר בשפה פחות נוקשה ...

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

לא יודע מה איתכם,

אבל עם המשקפיים אני נראה הרבה יותר נחמד ו"אמין" אז שוטר שרואה אותי עם המשקפיים בד"כ לא עוצר אותי D:

בברכה,

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

הרגת אותי עכשיו ...

 

מזכיר לי סיפור :

לקחתי סיבוב ברמזור וישר אחרי הרמזור עמד שוטר , את כול 3 הרכבים שעברנו הוא העמיד (אני ועוד 2 ערסים חמודים כאלו) .

 

הוא האיר אותי מרחוק עם הפנס ואז סימן לי להמשיך לנסוע .

 

הרג אותי מצחוק .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

גם אני נועל עדשות מגע, ומעולם לא ביקשו ממני להוכיח. למרות שלפי סיפור של חבר מהצבא, השוטר ביקש ממנו להסתכל הצידה - וככה ראה שאין לו עדשות, מה שאפשרי בהחלט.

 

אני מציע לך לא לקחת שום סיכון ותמיד לכסות את התחת שלך (למשל במקרה תאונה).

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

מה זאת אומרת אי אפשר לראות עדשות, זה הדבר הכי קל בעולם לראות, מספיק מבט טיפה מעמיק לעיניים שלך ורואים אם יש לך עדשות, הוא גם יכול להסתכל עפ פנס לתוך העיניים שלך ולראות זה ממש לא בעיה

×
×
  • תוכן חדש...