Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וחג שמח!

 

לפני כמה חודשים עבר הרכב שיפוץ ראש מנוע, כולל חצי אוברול

 

לפני מספר ימים בערב החג, בפתאומיות הרכב החל לעשן עשן לבן, מה שהתברר לאחר בדיקה קצרה -

חדירת מים לשמן, ואולי גם ישירות לצילינדרים.

מהאגזוז נשפך מספר שניות לאחר ההתנעה מים ירוקים, מה שלכאורה אומר שיש חדירת מים ישירות לצילינדרים,

ולא רק לשמן.

יש לציין שלפני שזה קרה, הרכב לא התחמם בכלל, ולא התאמץ במיוחד, מלבד לפני כחודשיים שעקב יוניט חום תקול

המנוע התחמם מאוד והרדיאטור התפוצץ, אולם אחר כך נבדק המנוע בבדיקות לחץ ולא היו סימנים מחשידים.

כמו כן תקופה קצרה מאוד (כשבוע וחצי) שנסעו על הרכב כשכיוון הצתה לא מכוון ומקודם הרבה מעבר לכיוון הנכון.

בכל התקופה האחרונה הרכב עבד בצורה יוצאת מן הכלל ללא שום סימנים של בעיה, או חוסר סחיבה או איבוד מים,

(מאז שהתפוצץ הרדיאטור ותוקן, לא היה חסר מים בכלל עד לעכשיו).

שאלתי היא, מה הסבירות הגבוהה ביותר שקרה במנוע, האם רק הפאקום, או יתכן שגם הראש זקוק לשיפוץ מחדש,

או שיתכן שהמעבר של המים בכלל מגיע ממקום אחר ולא מהראש.

 

נתונים אלו חשובים לי בכדי להעריך לאלו הוצאות אני עשוי ליפול, ולהעריך את כדאיות הטיפול והתיקון ברכב.

 

כמו כן, האם נסיעה ברכב במצב כזה יכולה לגרום לנזק נוסף למנוע (בנתיים אינני נוסע בו כלל), ז.א. האם יש לגרור

את הרכב למוסך, או שניתן להגיע אליו בנסיעה (כמובן עם מילוי מים מדי פעם).

 

בתודה מראש

פורסם

חג שמח JOJO

כנראה שהמנוע התחמם בפעם השנייה נגרם נזק לאטם ראש , ואחרי כמה קמ'' הנזק החמיר, וזאת והתוצאה .

אצלנו זה קרה בדיוק אותו דבר עם סופר לנסר. כמה חודשים אחרי ההתחממות הלך סופית האטם ראש/או הראש עצמו

אני ממליץ לך לגרור את הרכב למוסך ולא לנסוע בו, כדי לא לגרום נזק יותר חמור. בהצלחה

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

×
×
  • תוכן חדש...