Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל ונאמר שאני לא מבין גדול במחשבים.

כרגע יש לי בחדר פנטיום 3 (800 Mhz), עם 256 מגה זיכרון.

עד השדרוג שיתבצע עוד כמה חודשים, אני צריך מערכת הפעלה 2000 (עדיף XP, אבל אין מצב שהגרוטאה תסחוב איתה).

השימושים שלי היום הם סרטים ומוסיקה.

 

אני צריך לצפות לבעיות, או שהמחשב ישרוד את המעבר?

PUG-306 XSI MK2

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חסל דאגה , יעבוד FIX

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

למען האמת , גם XP יעבוד מצויין . המחשבים שהיו נפוצים בזמן שיצאה מערכת ההפעלה חלונות XP , היו P3 , כשהיקר מביניהם היה ה - 1KGHZ , שאחריו כבר עברו ל - P4 .

 

עם זאת , גם W2K יעבוד מצויין .

 

בהצלחה .

פורסם
תודה על התגובה המהירה.

 

בקרוב שרשור "התקנתי 2000 על המחשב, והוא נשרף, מה עושים?" :lol:

לעלות באש הוא לא יעלה, אבל קח בחשבון שמיקרו$ופט עומדים להסיר את התמיכה ב 2000...

וזה אומר שתישאר עם מערכת הפעלה ללא תמיכה (עידכוני אבטחה וכו').

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

גם בעבודה העבירו את כל המחשבים לXP (וחלקם לויסטה).

המחשב הזה צריך להחזיק לי רק עוד חצי שנה, עד הלימודים. לכבוד האירוע אני ארשה לעצמי לקנות אחד חדש.

 

הבעייה שלי היא שאין לי קו אינטרנט בחדר, ו98 לא תומך במודם הסלולרי.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

לי יש פנטיום III במהירות 550 מגה-הרץ עם 384MB, מריץ XP באופן סביר בהחלט.

יתכן שתתקשה לצפות בסרטים באיכות גבוהה (DVD, DIVX) אבל אין לזה קשר למערכת ההפעלה. אם תתקל בקשיים, היית נתקל בהם גם עם מערכת הפעלה "קלה" יותר.

פורסם

אם תוכל להשיג עוד זיכרון זה יהיה טוב.

רק המערכת עצמה תיקח את ה 256MB, ואתה רוצה לעשות עוד דברים חוץ מלהפעיל את המחשב.

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

יש לי כ 100 מחשבי P3 733 שעובדים מצויין עם XP SP2 ו 256MB זכרון.

אינטרנט ואופיס אין בעיה.

מעבר לזה עדיף להוסיף קצת זכרון.

בריאות לכולם!

פורסם
לי יש פנטיום III במהירות 550 מגה-הרץ עם 384MB, מריץ XP באופן סביר בהחלט.

יתכן שתתקשה לצפות בסרטים באיכות גבוהה (DVD, DIVX) אבל אין לזה קשר למערכת ההפעלה. אם תתקל בקשיים, היית נתקל בהם גם עם מערכת הפעלה "קלה" יותר.

 

I beg to differ,

מחשב כזה יכול להריץ Divx/Xvid וDVD בלי שום בעיה אם תתקין עליו לינוקס.

 

ה"Media center" שהיה לי בבית הורי לפני 5 שנים היה PenII 400, הוא עבד מצויין וניגן Divxים וDVD בלי שום בעיה.

פורסם

לא מאמין שיהיו בעיות עם הרצת סרטים - אולי עם הרצת סרטים במקביל לדברים אחרים שפועלים במחשב.

אם יש כרטיס מסך סביר - 64 מגה אז לא תהיה שום בעיה עם זה.

בריאות לכולם!

פורסם
יש לי כ 100 מחשבי P3 733 שעובדים מצויין עם XP SP2 ו 256MB זכרון.

אינטרנט ואופיס אין בעיה.

מעבר לזה עדיף להוסיף קצת זכרון.

אתה מנהל שדה בדיקות בחברה/ארגון כלשהוא ?

עובד עם תוכנת GHOST בשביל לשמור על תצורה ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...


×
×
  • תוכן חדש...