Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסיוני האישי:

 

פנטיום 3 600, 256 זיכרון, עובד קבוע עם אימיול אופיס וסרטים ביחד - אין שום בעיה. ( עם XP SP2)

אני מקפיד שמעבר לכך לא יהיו יותר משימות, כולל ניקוי ספייורים פעמיים בשבוע.

בהצלחה.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גרסה 7 ומטה.

 

לחומצה הקטלנית - בפעם המיליון, אם זה עובד (XP על נייד-IBM-סלרון-330-זיכרון-128),

זה עובד, ולא שואלים שאלות.

 

 

טוב כנראה התיאור שלכם לעובד שונה משלי :roll: .

פורסם

אהלן

 

אל דאגה הWINDOWNS יעבוד חלק אצלך תאמין לי אם היית רואה על איזה מחשבים אני חייב להתקין את ה-WIN הזה בבסיס :lol: (ניראה לי מקום המדינה...) אבל אני במקומך הייתי מתקין windows xp professional sp2 מכיווןן שהוא יותר חדש ויציב לדעתי ויש לי חבר שיש לו מחשב כמו שלך עם WIN כזה ומה שהוא עשה זה מה שצינו כאן קודמיי פשוט לשנות את ההגדרות ואז יש לך תצוגה קלה יותר ללא הרבה ציורים של XP והמחשב עובד מעולה.

אגב, מוזר כל שזה יהיה (או שלא) אבל כשהיה בחשב שלו WIN98 הוא הרעיש הרבה יותר והמארז עצמו התחמם הרבה פחות.

ובדקנו זאת מס' פעמים (כן היינו משוגעים באותה תקופה, לפעמים היינו עושים 5 פורמטים ביום כי היה משעמם :oops: ).

 

איתמר.

פורסם

תראו, אם מיקרוסופט ישראל מוציאים הודעה רשמית באתר שלהם ומודיעים חגיגית שדרישות המינימום של XP הם מעבד בנפח 300 מגה- הרץ ו- 128 מגה זיכרון- הם יודעים על מה הם מדברים, וזה יעבוד.

 

בכל מקרה בקרוב אני ירכוש את הגרסה החוקית של XP הום- אדישן בעברית (כמובן SP2) ואז אני אדווח, כמובן שלפני ההתקנה אני מפרמט את כל ההארד דיסק כדי לבצע התקנה נקייה. (כן, אני יודע שיש צרוב, ואני יודע לבטל את הכוכב הכחול, אבל שיהיה מקורי.)

 

גרסת הפרופשיונל זוהי גרסה לעסקים/ חברות וזו גם הסיבה שאתה מתקין אותה בבסיס, מה גם שהיא יותר יקרה ולי אין צורך בה. גם אצלנו מתקינים אותה על המחשבים החזקים, החלשים (אינטל סלרון 800MHz ו- 128MB זיכרון) מסתפקים ב- Win 2000.

פורסם

לא כדאי הום אדישן, יש לי אותה בית חוקית והיא לא יציבה בכלל! (עריכה: גם לאחר הורדת עדכוני אבטחה של מיקרוסופט ו-SP2).

לעומת זאת אני ראיתי הרבה מחשבים גם בבסיס עם profesional sp2 וזו מערכת הרבה יותר יציבה (מחשבים שמחוברים לרשת האינרנט בלמס"ים וכן SA) והמערכת שם הרבה יותר יציבה וטובה מאשר מה שיש לי בבית.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אין שום הבדל מבחינת יציבות ומבחינת רוב התכונות בין XP HOME ל- XP PRO.

 

יש רק מספר תכונות ספציפיות שקיימות רק ב-PRO, למשל האפשרות להיות חבר ב-DOMAIN, והאפשרות להשתמש במערכת קבצים מוצפנת.

 

בנוסף יש כמה הגדרות ששונות ביניהם, למשל העובדה שברירת המחדל ב-HOME היא שחשבון GUEST פעיל וב-PRO לא.

אבל את אלו ניתן לשנות.

 

 

הסיבה הכמעט יחידה שאני רואה לרכוש את גרסת ה-PRO היא בסביבה משרדית כאשר צריך להתחבר ל-DOMAIN. כל היתר זה שטויות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

סטיו איך זה עובד?

אני ניסיתי להתקין את ה XP בפנטיום 2 350 מגה הרץ עם 160 זיכרון וזה פשוט זוועה.

לוקח למחשב 5 דקות על השעון לעלות עד שאפשר לקבל תגובה כלשהי.

החזרתי אותו ל 98 והוא מטוס.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

המחשב פועל בסדר גמור, אני לא יכול לומר שהמחשב מהיר, אבל הוא גם ממש לא איטי.

 

מרגע הלחיצה על כפתור הדלקת המחשב ועד שאפשר להתחיל לעבוד עוברת פחות מדקה.

פורסם
סטיו איך זה עובד?

אני ניסיתי להתקין את ה XP בפנטיום 2 350 מגה הרץ עם 160 זיכרון וזה פשוט זוועה.

לוקח למחשב 5 דקות על השעון לעלות עד שאפשר לקבל תגובה כלשהי.

החזרתי אותו ל 98 והוא מטוס.

זה עיקר הבעיה, אם תעלה את הזכרון לפחות ל 256, תהיה לך מכונה שעובדת בקצב סביר - לא מהיר, אבל יעלה בפחות מ 5 דקות.

בריאות לכולם!

פורסם

 

מרגע הלחיצה על כפתור הדלקת המחשב ועד שאפשר להתחיל לעבוד עוברת פחות מדקה.

 

אפילו דוס מ USB2 לא עולה בכזה פרק זמן

 

תחליף שעון

 

ממליץ על פוג'י

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אהלן STIO.

תעשה בדיקה פשוטה לגבי הזיכרון SDRAM שלך.

כאשר המחשב בפעולה, פתח את מנהל המשימות - TASK MANAGER.

עכשיו תבדוק מה צריכת הזיכרון של המחשב בניוטרל, ומה קורה בדרייב :wink:.

אם קורה לעיתים תכופות שאתה רואה שקיימת "צריכה" של ה SDRAM (שדה ה PF) יותר ממה שקיים בפועל על המחשב, זה מצב שבו המחשב משתמש בכונן הקשיח (H.D) בתור זיכרון נדיף (RAM) וזה מקצר משמעותית את חיי הדיסק הקשיח.

מנהל המשימות.JPG

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

היי ביג מאק.

 

קודם כל תודה על המידע, אני חייב להודות שבאמת תהיתי מה פשר הגרף הזה, ב- 98 זה לא היה...

 

לפי הבדיקה התוצאות לא טובות.

 

בתמונת ה- "מאמץ"- המחשב צורך זיכרון יותר ממה שקיים בפועל (256MB) התוכנות הכבדות שהיו פתוחות הם האימיול וחלון אחד של דפדפן האקספלורר 6.

 

בתמונת ה- "מנוחה"- הבדיקה תקינה, אבל אז שם תוכנה כבדה לא עובדת ברקע.

 

כנראה שאני לא אכנס יותר לאימיול, משום שאם משהו יתקלקל אין להשיג חלקים למחשב הזה בכלל (על כונן קשיח מילא עוד אפשר להשיג, אבל לך תמצא למשל מעבד עם חיבור SLOT1, או לוח אם לפנטיום 3 שמתאים לחיבור המעבד, הכרטיס מסך וזכרונות).

פורסם
וזה מקצר משמעותית את חיי הדיסק הקשיח.

יש לך סימוכין בנושא ?

 

לא שמעתי על כך עד היום , ויש רבים שמרחיבים את הזיכרון הוירטואלי שלהם למעבר להגדרות המקוריות .

 

תודה .

פורסם
כנראה שאני לא אכנס יותר לאימיול, משום שאם משהו יתקלקל אין להשיג חלקים למחשב הזה בכלל (על כונן קשיח מילא עוד אפשר להשיג, אבל לך תמצא למשל מעבד עם חיבור SLOT1, או לוח אם לפנטיום 3 שמתאים לחיבור המעבד, הכרטיס מסך וזכרונות).

אין לך מה לפחד, מה זה שווה לך להחזיק את המחשב אם לא תיכנס לאימיול ותעשה את מה שאתה אוהב.

מעבד לא ילך לך בגלל מעט זיכרון וגם לא לוח אם, ואני בספק אם דיסק קשיח שממילא עובד, בכל מקרה כל החלקים שהזכרת נמצאים כמו זבל ביד 2 ובגרושים.

קח בחשבון שבתקופה שיצא הXP לאף אחד כמעט לא היה יותר מ 256, אז נשרפו מחשבים בגלל זה?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק


×
×
  • תוכן חדש...