Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

זקוק למידע (מוסמך ואמיתי) לגבי מספר נוסעים מורשה ברכב רגיל (לא סטיישן או סטיישן ללא ספסל אחורי מקורי).

לפי מה שנאמר לי מותר נהג + נוסע לידו ו3 מאחור אתמול אמר לי מישהו שברשיון כתוב נהג + 1 לידו ומאחור לא מצויין

מס הנוסעים דהינו אם אני חוגר 4 מאחור (או תוספת חגורה או שני ילדים בחגורה אחת במרכז) אז יש ביטוח ואי אפשר לתת לי דוח

בביטוח כתוב מספר נוסעים לפי החוק.

למי שיודע עזרה נדרשת דחוף זה אמיתי??

תודה

רק לעזוב את נושא הבטיחות זה דיון נפרד מה עדיף MPV ישנה או פוקוס חדשה עם כ"א.....

פורסם

בכלליות אתה מחוייב שכל נוסע ישב עם כל גופו בתוך הרכב, כאשר הוא נמצא בתוך מושב ייעודי וחגור בחגורת הבטיחות.

ילדים עד גיל 8 אם אני לא טועה מחוייבים בכיסא מיוחד.

ככה שלא תוכל להושיב 4 אנשים מאחור, מכיוון שיש לך 3 מושבים (אלא אם כן יש לך רכב עם יותר מושבים).

בקשר למה שאמרת על נוסעים מקדימה - יש רכבים שבהם יש עוד 2 מושבים בקדמת הרכב בנוסף למושב הנהג, כך שבפועל יושבים מקדימה שלושה אנשים.

בנוגע לשאלה על הרכבים - אי אפשר להשוות בין השניים מכיוון שאלו רכבים מעולמות שונים, ותצטרך להחליט מה אתה צריך.

בכלליות - משפחה גדולה \ צריך רכב ממש מרווח מסיבה של מטען וכו' - MPV

משפחה רגילה, אין צורך במרווח עצום - פוקוס.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לא מדוייק.

 

מספר הנוסעים כמספר המקומות כשאתה חייב לחגור עם כל החגורות.

 

הפרצה היא בעיקר בבטנדרים עם ספסלים בארגז שאז למעשה אתה יכול להסיע כמספר הנוסעים בדרגת הרשיון שלך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

סלחו לי רבותי לעצם הידיעה אני מתלבט אם למכור את הMPV ולהסתפק בפוקוס מהעבודה (להוסיף חגורה על חשבוני)

בתאוריה זה נכון אבל למעשה לפי מה שהבנתי זה נחשב שינוי מבני ברכב וצריך אישור משרד התחבורה\טכניון ואף אחד לא

יתן את האישור הנ"ל ואז חזרנו לנקודת המוצא אין ביטוח.

שוב תובנת המבין תעזור.

תודה

פורסם
כמה שאתה יכול לדחוס בתנאי שכולם יושבים.

לא מדוייק, אמנם אין חובת חגירה אבל מצויין ברשיון הרכב מספר נוסעים מותר - למשל, בפורד הישנות, יש ספסל של שלושה מקדימה וספסל לשלושה מאחורה - על כן, מספר הנוסעים המותר ברכב הוא 6.

אמנם, לא תוכל להסיע 5 אנשים בספסל האחורי מכיוון שהוא מושב לשלושה (אפילו שפיזית אפשר להכניס שם חמישה אנשים רזים, ואין חובת חגירה).

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

שווי מס ידידי זה מה שמונע ממני לקחת הונדה (מה לעשות אני מוגבל במשאבים המוקדשים לרכב) (הפיאט יקרה להחריד) ומכיוון ש 95% מהנסיעות אני לבד אז במידה והחוק מאפשר אני יסתפק בפוקוס!

ובמכוניות לא מענין כמה ניתן לשבת לפנים אלא מאחור וזה לא מצויין ברשיון ובביטוח רשום לפי חוק.

:lol:

פורסם
סלחו לי רבותי לעצם הידיעה אני מתלבט אם למכור את הMPV ולהסתפק בפוקוס מהעבודה (להוסיף חגורה על חשבוני)

ועל בטיחות הילדים שלך חשבת? מה יקרה להם במקרה של תאונה אם יהיו 4 במושב האחורי? אל תגיד "אני נוהג X שנים בלי תאונות, אז לי זה לא יקרה". היצרן השקיע המון מחשבה, וכסף בתכנון מיקום חגורות, ואתה לא תוכל להתעלות עליו בכך שתתפור עוד חגורה (כלומר, אם תמצא רפד מספיק מטומטם שזקוק לכסף לסמים עד כדי כך שייקח על עצמו אחריות לחבר חגורה נוספת). תחשוב שהחגורה יכולה להתלש מהמקום ברגע האמת, ועל הדרך לגרום לנזק בלתי הפיך למי שחגור באמצעותה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מדובר ברכב ליסינג מהחברה?

אתה לא יכול לעשות שום שינוי ברכב שלא רשום על שמך.

חוץ מזה לדחוס 4 למושב האחורי של הפוקוס מותר רק בעזה.

אייל

פורסם
לא מדוייק, אמנם אין חובת חגירה אבל מצויין ברשיון הרכב מספר נוסעים מותר - למשל, בפורד הישנות, יש ספסל של שלושה מקדימה וספסל לשלושה מאחורה - על כן, מספר הנוסעים המותר ברכב הוא 6.

אמנם, לא תוכל להסיע 5 אנשים בספסל האחורי מכיוון שהוא מושב לשלושה (אפילו שפיזית אפשר להכניס שם חמישה אנשים רזים, ואין חובת חגירה).

 

ברכבים חדשים מצויין רק מספר נוסעים ליד הנהג וזה גם מה שהיה מצויין ברום כרמל מודל 81 שהיתה לי לפני יותר מ 10 שנים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תעשה חיפוש בפורום על שם המשתמש של KOMPY הוא פירסם פעם את התקנות בנוגע למושבים ברכב, והוא רשם שם שיש מידת מינימום שנחשבת כמושב.

פורסם
מדובר ברכב ליסינג מהחברה?

אתה לא יכול לעשות שום שינוי ברכב שלא רשום על שמך.

חוץ מזה לדחוס 4 למושב האחורי של הפוקוס מותר רק בעזה.

 

4 ילדים נכנסים שם בכיף...

Xbox12341

×
×
  • תוכן חדש...