Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. הוספת חגורה, למיטב ידיעתי זה נחשב שינוי מבנה.

1א. חברת הליסינג בחיים לא תאשר דבר כזה.

1ב. משרד הרישוי בחיים לא יאשר דבר כזה בפוקוס.

 

2. כיום ברכבים פרטיים שאני מכיר רשום "נוסעים: כחוק".

3. ברשיון 02 (B) מותר להסיע עד נהג+8.

4. אסור לחלוטין לחגור 2 אנשים בחגורה אחת.

5. יש חובה להשתמש בכל החגורות המותקנות ברכב.

6. כל הנוסעים צריכים לשבת במושב, כלומר לא אחד על השני. (למעט במונית שם מותר לסכן חיים של 2 ילדים אקסטרה עד גיל 5. מטומטם אבל נכון)

7. ילד עד גיל 8 חייב להית חגור בכיסא בטיחות או בוסטר לפי הגיל.

 

מסקנה מכל הנ"ל: מותר להסיע 4 אנשים בפוקוס מאחורה, כאשר 3 חגורים כחוק (ילדים בכיסא בטיחות/בוסטר, מבוגרים בחגורה) והנוסע הנוסף, שהוא מעל גיל 8, יושב איכשהוא על המושב ביניהם ואינו חגור.

 

יש אפילו הוראה של המשטרה לא לתת דוחות במצב כזה (!) כלומר הם יודעים שבבית משפט יתברר שהנ"ל חוקי.

 

כמובן שמבחינה בטיחותית מי שמסיע ככה את הילדים שלו חבל שקיבל רשיון (להתרבות).

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לא הבנתי מה זה הנוסע ה שמיני הזה , כלומר הנוסע הרביעי מאחור שהוא מעל גיל 8, איפה רשום שמותר שלא יהיה חגור או איפה לא רשום ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

טוב שוב תודה!

אבל לכל המתלהמים על בעית בטיחות יש לציין ש4 ילדים יושבים בבטחון מאחור בפוקוס חדשה עם 6 כ"א ואיזורים סופגי אנרגיה יותר בטוחה מMPV בת 10!!!

וכן כאן השאלה אם יש ביטוח ולפי חוק ללא קשר להתרבות הילדים אם אני משלם הרבה כסף ונוסע כחוק יש לי זכות לא פחות ( ואף יותר) מכל אותם אנשים שנוסעים מעט מהר מידי (אפילו ממש מעט) ופורעים את החוק!! שזה לא עקרוני אם הוא צודק או לא אני דואג לילדי לפי הנחוץ ו אף אחד יגיד לי מה יותר בטוח להיות נהג מהיר (שחושב שהוא שולט ברכבו) ומעגל פינות כאן ושם או לנהוג כפי החוק ובזהירות (_אם מספר נוסעים שלא תואם את הציפיות של מישהו אבל תואם את החוק)

לא מתכוון לפתוח כאן שירשור של התנצחויות (למרות שבטלפון בכיף) אלא נראה לי שהערות מקוממות לגבי מספר ילדים צריך לחשוב לפני שמישהו שולף אותם

באמת תודה אחלה לקבל תשובות!!!

פורסם
טוב שוב תודה!

אבל לכל המתלהמים על בעית בטיחות יש לציין ש4 ילדים יושבים בבטחון מאחור בפוקוס חדשה עם 6 כ"א ואיזורים סופגי אנרגיה יותר בטוחה מMPV בת 10!!! כריות אוויר עוזרות רק אם נוסע מבוגר יושב במושב שלו. במקרה אחר הן יכולות לגרום ליותר נזק מתועלת (אגב, זאת הסיבה שמנתקים כרית אוויר כמסיעים תינוק בתוך סלסלה במושב הקדמי). ועד כמה שידוע לי, בפוקוס ליסינג אין 6 כריות אוויר.

וכן כאן השאלה אם יש ביטוח ולפי חוק ללא קשר להתרבות הילדים אם אני משלם הרבה כסף ונוסע כחוק יש לי זכות לא פחות ( ואף יותר) מכל אותם אנשים שנוסעים מעט מהר מידי (אפילו ממש מעט) ופורעים את החוק!! זה לא זכות של אף אחד לעבור על החוק. שזה לא עקרוני אם הוא צודק או לא אני דואג לילדי לפי הנחוץ להשיב 4 ילדים במושב האחורי לא נקרא "לדאוג" ו אף אחד יגיד לי מה יותר בטוח להיות נהג מהיר (שחושב שהוא שולט ברכבו) ומעגל פינות כאן ושם או לנהוג כפי החוק ובזהירות (_אם מספר נוסעים שלא תואם את הציפיות של מישהו אבל תואם את החוק) אי אפשר לדעת מה יכול לקרות. גם אם אתה נוהג הכי זהיר בעולם, תמיד אפשר לפגוש עונדה/איביזה עם 5 צעירים מתודלקים בוודקה רד בול ואקסטות

לא מתכוון לפתוח כאן שירשור של התנצחויות (למרות שבטלפון בכיף) אלא נראה לי שהערות מקוממות לגבי מספר ילדים צריך לחשוב לפני שמישהו שולף אותם אין לי זכות להגיד לך כמה ילדים לעשות, אבל לא ציינת כמה יש לך, אז הניחוש הפרוע זה 4.

באמת תודה אחלה לקבל תשובות!!!

התשובות רשומות בכחול. סליחה אם פגעתי, שום דבר אישי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לפוקוסליסינג יש 6 כריות אוויר החל ממודל 2006.

אבל זה לא ממש רלוונטי לנוסעים במושב האחורי (אולי רק כריות הוילון עבור היושבים ליד הדלתות)

וכמובן לא רלוונטי עבור מי שלא חגור.

 

גם ברכב יחסית ישן לנוסעים חגורים יש סיכויי הישרדות הרבה הרבה יותר טובים בתאונה בינונית מאשר נוסעים לא חגורים.

 

ואגב ברכב עם נוסעים לא חגורים בתאונה חזיתית הם במקרה ה"טוב" ישוגרו בכינון ישיר דרך השמשה הקדמית, במקרה הפחות טוב הם עשויים לעוף על נוסעים אחרים ברכב ולהרוג אותם.

 

יש מספיק רכבים סבירים בשוק בעלי 6-7 מקומות ישיבה, לא צריך קומבינות. בדוק מולטיפלה, 307SW, מזדה5, ועוד לא מעט מכוניות.

יש אפילו איזו קוריאנית בקבוצה 2.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אדוני, עם כל הכבוד - מי שמסיע נוסעים לא חגורים, ובמיוחד ילדים - הוא רוצח בכוונה תחילה!

 

יש לך 4 ילדים? לבריאות, אלא אם כן אתה רוצה להישאר עם פחות תסיע אותם ברכב שבו יהיה לכל אחד מקום משלו עם חגורה!

כל זבל קוריאני עם סמל של שברולט, על אף שהוא לא מהבטוחים בעולם יהיה טוב הרבה יותר מלהסיע ילד רביעי במושב האחורי של פוקוס.

כמה כואב לי הלב כשאני רואה את הדיאל סטיישן האלה עם 10 ילדים דחוסים מאחור!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

על פי חוק (ולא מבחינה בטיחותית) מותר לנהג עם רישיון נהיגה 02 (b) להסיעה עד 8 נוסעים .

הסעת נוסעים כמספר המקומות ברכב ועד 8 נוסעים.

מקום כהגדרתו זה אינו מושב או כסא.

 

וזה רק מבחינת החוק ולא מהיבט בטיחותי!

 

ירון מאיר

×
×
  • תוכן חדש...