Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה, אני הולך לבנות צנרת פליטה לרכב (M3 3.2).

אני רוצה לברר לגבי קוטר ותצורה רצויה.

מה הקוטר המומלץ?

האם להשתמש בצינור אחד לשני ההדרסים או שני צינורות.

הרכב די סטנדרטי מעבר לזה (מנוע סגור, מערכת הזרקה עצמאית, סעפות פליטה משופרות).

 

שאלה שניה.

יותר נכון בקשה.

יש מישהו שיכול לעזור לרכז מידע על דיפרנציאלים לטובת חבר/י הפורום (אני).

מכיר את התחום.

מכיר עקרונות.

כל המילים האלה: ATB, TORSEN, 1.5WAY, 2WAY, LSD, PRELOAD, BREAK IN,ויסקוזי וכו'.

מוכרות.

השאלה היא מה לעשות עם כל המידע הזה.

איזה דיפרנציאל נכון לאיזה סוג נסיעה.

כמו שזה נראה, ATB ו-TORSEN יחזיקו הכי טוב הספקים גבוהים.

הפעולה שלהם לא חלקה.

כמה זה סיוט ליסוע עם 1.5, אם אני לא בדריפטים כל היום? נעילה בבלימה זה משהו שישפיע על צורת הנהיגה ביומיום?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

לרוי

אנא נסח שאלתך שנית

אנא ציין את סוג הרכב ודגם מנוע מערכת הקיימת כרגע סוג גיר למען כל אלה ואני ביניהם שלא מכיר את רכבך ,(ראיתי את הרכב שבתמונה):-D

אתה בונה מערכת פליטה הדומה לM ,אז המידות קיימות,מערכת האגזוז בM מנוע S54 היא למעשה חלק מאוד חשוב וקריטי בביצועי המנוע ,כאשר המנוע הושתל בZ3 M אבדו להם כ10 כ"ס עקב קיצור מערכת הפליטה

לגבי שאלתך השניה ,הLSD יהיה הטוב ביותר לנסיעה יומיומית

יגאל

פורסם

הדגם כמו שרשמתי הוא E36 M3 מנוע S52 3.2.

אני בונה את הצנרת מחדש, מסיבות כאלה ואחרות.

השאלה היא אם לשים צינור אחד (במקור מגיעים 2, אחד לכל 3 צילינדרים), או אם לשים 2.

בנוסף, מעבר לשיפור הסעפת מבחינת כיפופים וכו', האם רצוי לשנות קוטר, אם כן אז לאיזה?

אולי למישהו יש לינק לאתר עם מפרטים של צנרות אגזוז והמלצות.

 

מבחינת הדיפרנציאל, לחבר יש LSD מקורי, עם קצת התעללות, הוא שוחק אותו די מהר, השאלה אם ATB לא עדיף מבחינת אמינות.

בכלל איזה מידע נוסף יש על דיפרנציאלים, מעבר לרמה הטכנית.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אצלי בסילביה יש דיפרנציאל ויסקוזי שאותו אני הולך להחליף בקרוב.

אני הולך להביא דיפ' 2WAY. והבנתי שיש כאלה שמתכווננים ככה שלא כל רמזור תצא על הצד...

 

באתר שאני נעזר בו יש קצת יתרונות וחסרונות לסוגי דיפרנציאלים.

 

האתר הוא לסילביות אבל ההסבר שם אולי יעזור לך - http://www.nissansilvia.com/forums/DIFFERENTIAL-Options-For-Drift-t46787.html

nissan silvia s14

פורסם

המגזין האמריקאי GRM ערך בזמנו השוואה על דיינו למערכות פליטה ל-M3 וכולן ללא יוצא מן הכלל איבדו כוח ומומנט לעומת האגזוז המקורי.

היתרון היחיד ש-GRM דיברו עליו הוא של משקל המערכות לעומת המקורית.

אישית, דווקא חסכון של משקל באגזוז נראה לי פחות משמעותי כי הוא יושב כ"כ נמוך בשלדה, ובטח שלא הייתי מחליף על חשבון כוח.

 

לגבי הדיפרנציאלים, דווקא ה-Torsen לא מחבר באופן אגרסיבי כמו רוב האחרים שציינת.

השאלה היא בעצם לאיזה ייעוד אתה כן מכוון את הדיפרנציאל.

כל דיפרנציאל מוגבל החלקה יוסיף תת-היגוי לסט-אפ שלך, וכמה שהחיבור יהיה יותר אגרסיבי, כמו נגיד בדיפ' 2WAY, ככה לאוטו יהיה פחות רצון להסתובב.

 

מוטי

פורסם

המטרה היא נסיעה יומיומית + שליטה על הרכב.

לפעמים גם להחזיק אותו על הצד, כשיש את המוזה, אבל לא דריפטים ביומיום.

בזמנו עם רכב הנעה קידמית, ירדתי מעניין ה-TORSEN של QUAIFE בגלל יותר מדי ביקורות על עודף אגרסיביות ושליטה בעייתית.

 

כמה שאלות.

אולי יש לי בעיה בהבנה, אבל כל עוד לא משמשים בנעילה בבלימה, איזה הבדל יש בין 1.5, 2 ונעול רגיל?

האם נסיעה רגילה עם 1.5 זה דבר מתיש?

ממה שהבנתי, ATB על משטח ללא אחיזה יתנהג כמו פתוח (אפס אחיזהXיחס העברה = אפס העברת מומנט), לא בעייתי קצת? או שמדובר רק על מקרה קצה של קרח וכו', לא סתם מים.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

מזל ששאלת, שכחתי שלא הסברתי.

טעות שלי.

 

האגזוז הוא ל-M3.

הדיפרנציאל הוא ל-E36 טורבו (בתהליכי בניה, יאשה לא להציק).

כרגע באוטו יש פתוח רגיל.

השאלה אם להשיג LSD מקורי של BMW, ננעל אחר כלשהו (AFTER MARKET) או לנסות לרקוד על שתי חתונות ולקנות 1.5 למטרה שאולי בעתיד יהיה מוזה להתחיל להתאמן על דריפטים (אם ככה, האם ה-1.5 מתאים לנסיעות רגילות?).

 

מצטער על חוסר הפירוט מקודם, טעות שלי.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

×
×
  • תוכן חדש...