Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, זו ההודעה הראשונה שלי בפורום, עד עכשיו נהניתי יותר לקרוא מלכתוב...:)

אז ככה אני סטודנט ואני מעוניין לרכוש רכב, כבר מספר ימים שאני משוטט בין כל מיני פחנועים על הכביש (בלי להעליב) כדוגמאת אופל קורסה 95' ועד פונטו\אונו ודומותיה.

אתמול נתקלתי במקרה בסובארו לגאסי מודל 96', רכב במצב שמור מאוד אך עם מספר מוקשים שתגובתכם בעניינם מעניינת אותי:

1. האוטו היה ב 8 שנים האחרונות תחת חברה כאשר המנכ"ל שלה היה הנוהג הבלעדי עליה (מה שמורגש היטב גם בטיפולים: האוטו מטופל כמו ילדה קטנה במוסך המרכזי)

2. האוטו עבר 265K ק"מ.

המחירון לאחר שקלול לוי יצחק הינו 33,442 ואפשר להוציא את הרכב מהבנאדם בערך ב21K. יש להדגיש כי המוכר של הרכב הוא סמנ"כל הכספים של החברה והוא מתרץ את המחיר הנמוך בכך שלא כל כך איכפת לו מהכסף...

אשמח לשמוע את תגובתכם!:-D

פורסם

אין סמנכ"ל כספים שלא אכפת לו מכסף כי אם לא יהיה איכפת לו הוא כבר לא יהיה סמנכ"ל כספים אלא מובטל.

 

כעיקרון זה אוטו טוב אבל קח אותו לבדיקה קפדנית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

265K ק"מ לא הייתי רץ כל כך מהר לקנות,תחשוב על זה טוב לפני שאתה מתכוון לקנות.

אם האוטו הזה היה עומד מולי רוב הסיכויים שלא הייתי מסתכל עליו ומחפש לי אחר.

265K זה הזמן שהתופעות מתחילות להגיע.

פורסם

לא מאמין במנהל כספים שאומר שלא איכפת לו מכסף ולא מאמין בסובארו שמורידים עליה, ללא סיבה, 35% מהמחירון.

 

אבל, לגאסי זה רכב מצוין, ואם הוא שמור ומטופל 265,000 זה בהחלט לא בעיה.

את שלנו מכרנו עם למעלה מ 380,000 ק"מ, ללא פתיחת מנוע, ולאחר טיפולים שוטפים בלבד.

וגם אז, לא הורדנו כל כך הרבה מתחת למחירון

(גילוי נאות - הלאגסי היתה מודל 1993, 1.8, אוטו' - הדגם הישן - נמכרה לפני שנה וחצי).

פורסם

קילומטראג' של 265 הוא לא ביג דיל עבור לגאסי. קח את הרכב לבדיקה ואם אין בעיות רציניות אז זאת עסקה טובה מאוד...

לא מעוניין ?

שלח לי הודעה פרטית- אני מעוניין (ברצינות !)

אורן

פורסם

המחיר הגיוני ואפילו לא זול באופן מחשיד, הדגם הזה גם יד פרטית ועם ק"מ נמוך נמכר בפחות מהמחירון, והביקוש שלו נמוך, המחירון מוגזם קצת, בכל זאת רכב שהת 96 עם מחירון 33,000 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...