שלום לכולם, זו ההודעה הראשונה שלי בפורום, עד עכשיו נהניתי יותר לקרוא מלכתוב...
אז ככה אני סטודנט ואני מעוניין לרכוש רכב, כבר מספר ימים שאני משוטט בין כל מיני פחנועים על הכביש (בלי להעליב) כדוגמאת אופל קורסה 95' ועד פונטו\אונו ודומותיה.
אתמול נתקלתי במקרה בסובארו לגאסי מודל 96', רכב במצב שמור מאוד אך עם מספר מוקשים שתגובתכם בעניינם מעניינת אותי:
1. האוטו היה ב 8 שנים האחרונות תחת חברה כאשר המנכ"ל שלה היה הנוהג הבלעדי עליה (מה שמורגש היטב גם בטיפולים: האוטו מטופל כמו ילדה קטנה במוסך המרכזי)
2. האוטו עבר 265K ק"מ.
המחירון לאחר שקלול לוי יצחק הינו 33,442 ואפשר להוציא את הרכב מהבנאדם בערך ב21K. יש להדגיש כי המוכר של הרכב הוא סמנ"כל הכספים של החברה והוא מתרץ את המחיר הנמוך בכך שלא כל כך איכפת לו מהכסף...
אשמח לשמוע את תגובתכם!