Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 25K לזוג +2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב כולם.

נולד בן נוסף לפני כחודש ובעקבות כך אנחנו חייבים רכב. (התקציב, כאמור - עד עשרים וחמשה אלף).

העדיפות היא לרכב ידני.

 

ועוד משהו: המליצו לי על דייהו לאנוס או דייהטסו אפלאוז - כדאי אחת מהן? איזו מהן יותר גדולה?

 

 

בנוסף - יש המלצות איפה לבדוק את הרכבים?

 

 

תודה מראש ובוקר טוב

 

שמואל.

פורסם

ראשית - המון מזל טוב על הולדת הרך!

המון בריאות ואושר לו לכם וברכות ליולדת!

 

לשאלתך - בתקציב הזה, מנסיון שלי, הייתי שוקל פיאט בראבה.

תא מטען גדול המכיל בקלות עגלת תינוק (עם זה אין לי נסיון :grin:), רכב נוח, שתי כריות אויר בדגמי 98 ומעלה,ABS ואצלנו במשפחה מציגה אמינות טוב מאוד.

בתקציבך ניתן למצוא אחת משנת 2000 ללא בעיה.

 

שוב - המון בריאות ואושר לרך וליולדת.

שתזכו להמון נחת!

פורסם
ראשית - המון מזל טוב על הולדת הרך!

המון בריאות ואושר לו לכם וברכות ליולדת!

 

לשאלתך - בתקציב הזה, מנסיון שלי, הייתי שוקל פיאט בראבה.

תא מטען גדול המכיל בקלות עגלת תינוק (עם זה אין לי נסיון :grin:), רכב נוח, שתי כריות אויר בדגמי 98 ומעלה,ABS ואצלנו במשפחה מציגה אמינות טוב מאוד.

בתקציבך ניתן למצוא אחת משנת 2000 ללא בעיה.

 

שוב - המון בריאות ואושר לרך וליולדת.

שתזכו להמון נחת!

 

 

ראשית - תודה רבה על התגובה והברכות :-)

 

דבר נוסף - מה בקשר לרכבים שהצעתי שם? מה העדיפות של הפיאט עליהם?

פורסם
ראשית - תודה רבה על התגובה והברכות :-)

 

דבר נוסף - מה בקשר לרכבים שהצעתי שם? מה העדיפות של הפיאט עליהם?

 

ראשית מזל טוב ,

 

ועוד משהו: המליצו לי על דייהו לאנוס או דייהטסו אפלאוז - כדאי אחת מהן? איזו מהן יותר גדולה?

 

כנראה שמי שהמליץ לך לא ממש מבין ברכבים, רכבים אלה לא מצטיינים בשום פרמטר אלא ההפך נוחות נסיעה זוועתית, בטיחות מזעזעת , רכבים מיושנים ומה לא . בקשר לאמינות שלהם קשה להגיד אך עדיין אמינות לא מצדיקה לקנות עגלת סופר ממונעת .

 

אופציות שכדאי לשקול :

 

פיאט בראבה כפי שהוצע לך מעליי, רכב זריז יחסית, חלפים זולים ונוח .

 

עוד אופציה תהיה פיג'ו 306 שנכנסת לך לתקציב דיי טוב .

 

שתי האופציות האלה עדיפות על הדייהו לאנוס או דייהטסו אפלאוז בלי שום ספק (אלא אם האמינות היא הדרישה היחידה שלך מהרכב)

 

וכן ברכבים כאלה ובתקציב הזה כדאי לקנות אך ורק רכב ידני !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

×
×
  • תוכן חדש...