Jump to content

טובי אור נטובי

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טובי אור נטובי

  1. הבעיה היא שאין שם קטגוריה של כרטיסי זיכרון - וגם כשאני מוצא כבר דגם, אין המלצות עליו. מישהו כאן יכול להמליץ לי על משהו כזה?
  2. אפשר לדעת מה הדגמים שהמלצתם עליהם עד עכשיו? (כמו כן, אם יש למישהו עצות - לטוב או למוטב - אשמח לקבלם)
  3. ממש לא סגור על מחיר. חשבתי על כחמש מאות ש"ח - למרות שאעדיף (כמובן...) משהו זול יותר אם יש משהו איכותי במחיר נמוך, ולהיפך - אם יהיה משהו בשש מאות ש"ח עם הבדל משמעותי מבחינת הנוחות\אמינות, אלך עליו...
  4. היי כולם. אני מחפש רדיו לרכב עם כניסה לכרטיס זכרון. USB וAUX יהיו נחמדים - אבל לא ממש חובה. בדיסק בכלל אין צורך. ראיתי כמה דגמים שלא היו מוכרים לי (ARTECH וכל מיני כאלה) שקצת הפחידו אותי בגלל המחיר הנמוך. מישהו מכיר? יכול להמליץ? בנוסף, ראיתי דגם נוסף של PILOT שעונה על הדרישות הללו (כמדומני שזה יבוא של ניופאן). שוב - מישהו מכיר ויכול להמליץ (לחיוב או לשלילה). תודה מראש ויום טוב!
  5. ראשית - תודה רבה על התגובה והברכות דבר נוסף - מה בקשר לרכבים שהצעתי שם? מה העדיפות של הפיאט עליהם?
  6. בוקר טוב כולם. נולד בן נוסף לפני כחודש ובעקבות כך אנחנו חייבים רכב. (התקציב, כאמור - עד עשרים וחמשה אלף). העדיפות היא לרכב ידני. ועוד משהו: המליצו לי על דייהו לאנוס או דייהטסו אפלאוז - כדאי אחת מהן? איזו מהן יותר גדולה? בנוסף - יש המלצות איפה לבדוק את הרכבים? תודה מראש ובוקר טוב שמואל.
×
×
  • תוכן חדש...