היי כולם.
אני מחפש רדיו לרכב עם כניסה לכרטיס זכרון. USB וAUX יהיו נחמדים - אבל לא ממש חובה. בדיסק בכלל אין צורך.
ראיתי כמה דגמים שלא היו מוכרים לי (ARTECH וכל מיני כאלה) שקצת הפחידו אותי בגלל המחיר הנמוך. מישהו מכיר? יכול להמליץ?
בנוסף, ראיתי דגם נוסף של PILOT שעונה על הדרישות הללו (כמדומני שזה יבוא של ניופאן). שוב - מישהו מכיר ויכול להמליץ (לחיוב או לשלילה).
תודה מראש ויום טוב!