Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם עם הסיאט שהייתה לי, נסעתי מאחורי משאית בטון שהעיפה על מכסה המנוע שלי טיפה נכבדת של בטון - מזל שראיתי את זה קורה, עצרתי מייד בצד וניקיתי לגמרי.

בקשר לזה שראית כל כך הרבה מקרי "דפק וברח", בייחוד המקרה עם הבחורה - פעם אחת בבית הספר, כשישבתי בחוץ בהפסקה - ראיתי מישהי נכנסת ברכב של מורה שאני מכיר תוך כדי יציאה מהחנייה, הנזק היה עיקום בדלת והמון שריטות - כמובן שהיא עמדה ליסוע, ניגשתי אליה והתנהגתי כאילו הרכב שלי, "התעצבנתי" ודרשתי ממנה את הפרטים - אחרי שהיא רשמה לי אותם על פתק הלכתי ונתתי אותם לאותה מורה, וככה מנעתי מקרה מעצבן.

ממליץ לך גם במקרה שאתה רואה שדופקים רכב של מישהו שאתה מכיר, במידה ולא נראה לך שזה יכול להיות מסוכן באותו רגע (מאותגר אופנתית עם אקדח \ סכין, מאפיונר וכו' :wink:).

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מן הסתם גם אני משתתף בצערך, וברוך השום כל האוטו שלי מלא בשריטות ממפתחות וגם לא מעט דפיקות מאנשים אחרים (גם בחניות וגם שסתם ככה בטעות פגעו לי ברכב).

 

לפני כמה זמן זמן פתחתי כאן שירשור על זה שהאזעקת ביפר שהתקנתי ברכב לפני כמעט שנה, כיסתה לי נזק של כמעט 1000 ש"ח בטמבון האחורי, ולפני שבועיים היא כבר התריעה לי בשעה שלפנות בוקר על חכמולגית אחת שלא יודעת להכנס לחניה בבית שלה מבלי לפוצץ לי את הטמבון הקדמי - ואני בקומה רביעית של בניין הפונה לים ישן שנת ישרים עם חלון סגור.

 

בקיצור, מה שאני בא להגיד - את הישראלים לא יחנכו לא משנה אם כולם היו גולשים כאן וכול יום היינו פותחים 20 שירשורים כמו זה, אבל מה שכן, אפשר אולי טיפה להתנחם בזה שיש לך אלטרנטיבה לשמירת קשר עם הרכב כאשר אתה יודע שאתה פחות או יותרבקשר איתו כשהוא חונה במרחק של פלוס מינוס 1.5 ק"מ ממך.

 

הרבה אנשים יגידו שאני אולי מדבר שטויות, אבל השטויות האלו נתנו לי להפנות אצבע מאשימה לאותו בנאדם שגרם לי נזק ולהוציא ממנו כסף לתיקונים.

 

בהצלחה!

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

CARRERA כתב:

אגב שימו לב שבארץ לא קיים כזה דבר אוטו בלי שריטה,מכה,גניבת סמל, או שלא נגנבה לו טסה. במדינות אחרות לא חסר רכבים שהם במצב זהה למושלם. התאוריה שלי היא שזה הצפיפות בכבישים.

 

למה?

 

לא חסרים רכבים כאלו.

ברחוב המסגר.

מאחורי זכוכיות.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
אני פה היחיד שאת האוטו שלו סרטו לא ישראלים מניאקים אלא חתולים מניאקים?

 

אתה לא היחיד גם אצלי.:|

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

בפעם היחידה שראיתי תאונה שבא באמת ניזוק רכב חונה (לא נגיעה בפגוש, אלא מכה רצינית - בערך כמו מה שקרה לפותח השרשור), הייתה שיצאתי עם חברים לפאב, ואיזה ילדה מפגרת עם קוואליר נכנסה לרחוב צר ומרחה את אחד הרכבים שחנו.

 

אחרי שהיא שמעה את המכה היא פשוט לחצה גז וטסה משה וחנתה רחוב ליד.

 

הלכתי רשמתי את מספר הרכב שלה ושמתי אותו על החלון של הרכב הנפגע.

 

לא יודע מה נסגר עם זה.

פורסם

שלום.

יום אחד אני נוסע לסדר את הדיבורית של הרכב שלי בפלאפון.

בזמן שאני משוחח אם המתקין והרכב שלי חונה בצורה מסודרת בחניה ואני אם המתקין ליד הרכב נהג מתקין אחר ברכב של לקוח

ובלי הרבה חוכמות מכניס לי את הכנף הקדמית צד שמאל פנימה ממש כמו אצלך אשכרה קיבלתי חום ,אני פונה עוד בעדינות לבן זונה הזה ואומר לו ראיתה מה עשיתה? שימו לב לתגובה אני לא עשיתי כלום הדפיקה היתה ואתה מנסה להפיל עלי תיק.

המתקין ששוחחתי איתו המום אומר לחבר שלו מה אתה מפגר? דפקתה את האוטו, עונה לא הבן זונה על תתערב מיצידי אני יכול ללכת להזדיין. נו טוב אתם כבר מתארים לכם מי בסוף הלך להזדיין אבל רק תיראו התנהגות.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

זה כבר ממש מעצבן רצח.

הייתי הורג אותו על כזה דבר.

 

 

שלום.

יום אחד אני נוסע לסדר את הדיבורית של הרכב שלי בפלאפון.

בזמן שאני משוחח אם המתקין והרכב שלי חונה בצורה מסודרת בחניה ואני אם המתקין ליד הרכב נהג מתקין אחר ברכב של לקוח

ובלי הרבה חוכמות מכניס לי את הכנף הקדמית צד שמאל פנימה ממש כמו אצלך אשכרה קיבלתי חום ,אני פונה עוד בעדינות לבן זונה הזה ואומר לו ראיתה מה עשיתה? שימו לב לתגובה אני לא עשיתי כלום הדפיקה היתה ואתה מנסה להפיל עלי תיק.

המתקין ששוחחתי איתו המום אומר לחבר שלו מה אתה מפגר? דפקתה את האוטו, עונה לא הבן זונה על תתערב מיצידי אני יכול ללכת להזדיין. נו טוב אתם כבר מתארים לכם מי בסוף הלך להזדיין אבל רק תיראו התנהגות.

 

 

בברכה בני ל.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

תודה לכולם על התגובות, זה ניחם אותי, צר לי לדעת גם על כל המקרים שנכתבו כאן, אך יודע שזה לא יפסק לעולם.

קשה להשגיח על הרכב 24 שעות, שאתה בצבא/בלימודים/בעבודה, אבל אני בהחלט אשקול לקנות את העזאקה הזאת שהומלצה כאן.

כמו כן, כמו שנאמר אין מה לעשות, מי שחרא ישאר חרא, והיום שלכל אחד שני במדינה יש רכב ליסינג והחברה משלמת אז למה שבכלל שהוא יעצור להשאיר פרטים על המגב.

מקווה שהרכב שלי כבר יפסיק להיפגע, אני אלך לפחח ביום א' לקבל הצעת מחיר בתקווה שאפשר לתקן את הכנף, אם לא אני אקנה מפרוקיה.

יש לי עוד שאלה, מישהו יודע עם כל הכנפים של ה 306 זהות, או שיש איזה שינוי משנה מסויימת?

אעדכן אותכם בתיקון, תודה, כפיר.

שבת שלום

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.


×
×
  • תוכן חדש...