Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכי מעצבן אלו שקושרים נעליים על הטמבון שלך.:evil:
תחפש בעל מקצוע טוב שיגמול אותך מהכעסים המופרכים האלה.
  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תחפש בעל מקצוע טוב שיגמול אותך מהכעסים המופרכים האלה.

 

 

נראה אותך שיעשו לך את זה באופן קבע כמעט כול יום.:|

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מכיר את זה, כאב לב.

 

אגב, אין לי הסבר לתופעה הבאה, אבל את הקנגו הצבאית אני מחנה איך-שלא-יהיה ואף פעם, אף פעם לא דפקו לי אותה. מרפי.

פורסם
נראה אותך שיעשו לך את זה באופן קבע כמעט כול יום.:|

אני מזמין בזה את כל מי שרוצה לקשור את נעליו על הטמבון שלי (לא יותר מ 2 בבת אחת). הטמבון האחורי בגובה נוח במיוחד ומובטח קשר מהודק היטב.

פורסם

אתם בשטח תחשבו שמה שאני אומר זה קישקוש אבל אני יורה בכל מקרה:

לדעתי זה עניין של מזל.

היה לנו רנו מגאן 3 שנים (צרפתיה, אתה שומר בתקופת האחריות ואח"כ מעיף) ולא דפקו אותה פעם אחת, לא נגעו בסמלים - כלום !

קנינו את ההונדה סיויק, לבנה, בול אותם תנאי חניה ואותם מקומות חניה כמו מקודם, בשבוע הראשון נתנו לה דפיקה ששמאי היה צריך להעריך בכ-3000 שקל, נהג אוטובוס פירק את המראה החשמלית השמאלית של הרכב בעת חניה (זיהינו שזה אוטובוס בגלל שכל האוטו היה בצבע בורדו אחרי המכה לא בגלל שהנהג השאיר פרטים) ופירקו לה את כל הסמלים ולאחרונה גם נדפק הטמבון האחורי פעם אחת שגם כן סגרנו מול פחח בעוד 1000 שקל. קיצור מזל נאחס.

ככה זה במדינת ישראל, אתה צריך לקנות שומר ראש שישמור לך על הרכב.

אגב שימו לב שבארץ לא קיים כזה דבר אוטו בלי שריטה,מכה,גניבת סמל, או שלא נגנבה לו טסה. במדינות אחרות לא חסר רכבים שהם במצב זהה למושלם. התאוריה שלי היא שזה הצפיפות בכבישים.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

פותח השרשור, מצטער בשבילך על מה שעשו ל-306.

 

לא יודע אם זה בכוונה או מישהו לא שם לב וברח,

אבל אתה יודע איך אומרים, הקנאה היא חיית האדם.

 

כשהייתי בלימודים והייתה לי 106XSI חזרתי אליה בסוף היום,

ואני מגלה עליה שריטה עצבנית לכל אורך הרכב.

זה היה מאוד כואב.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

משתתפת בצערך! האוטו שלי גם סבל השבוע רק מנזק במחשבה תחילה.

האזעקה ציפצפה ב4 וחצי בלילה בערך,רצתי לראות מה קורה ולא היה אף אחד.

בבוקר קמתי כשמראה הימנית מנופצת ו"בית" המראה זרוק על הכביש....

:-(

פורסם

חבר יקר קיבל מתנה מיוחדת בשבוע הראשון כשהוא קנה את המיאטה שלו - תלשו לו את המראה.

 

נזק של 2,000 שקל מתנה לקניית הרכב החדש... :x

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

מעצבן.

 

חרא ישראלים. אנחנו עם חרא ! פשוט חרא.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מה עם תופעת "המפתחות" ? אנשים עוברים עם מפתח ובמקום להכניס אותם לכיסף שורטים את הרכב שחונה ליד? פעם יצא לי לראות BMW סדרה חמש חדשה יפיפיה עם שריטה על מכסה תא המנוע ובאמת כאב לי הלב. בכלל, לראות שריטות על דלתות של מכונוית לאורך כל הדלת ולהבין שזה איזשהו מעשה קונדס מרגיז וצובט בלב.

אני לא יודע מה איתכם, אבל אני מאוד מכבד רכוש של אנשים אחרים ומכוניות בפרט. לדוגמא, אני בחיים לא אעז לקפל מראה של מישהו בשביל להחנות את האוטו (השכן עשה ליאת את זה וזה היה ממש חוצפה).

כשאני חושב על זה, אני לא יודע אם אי פעם אני אקנה מכונית חדשה מהסוכנות, אני מאוד רגיש לדברים האלו.

פורסם

אומרים צרת רבים חצי נחמה...

ואני מתנחם בשרשור הזה.

חוויתי נזק הרבה יותר כואב וקשה מכל מה שמופיע כאן לרכב שברשותי !

תתנחמו מעט, יש יותר גרוע, תאמינו לי! :cry:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

אני כבר השלמתי עם זה.

עדיין משתדל להקפיד על זהירות יתרה ולהחנות מעט יותר רחוק ויותר מבודד ועדיין ה"מזכרות" קיימות.

 

ה-6 של ההורים שלי השלימה עם זה ממזמן, כשאקורד הסיום היה כנראה ג'יפ או רכב גבוה שהחליט שמכסה התדלוק (ומסביב לו)

יראה יותר טוב כשהוא 10 ס"מ פנימה.

פורסם

יצא לי לראות מאזדה 3 חדשה לגמריי שחורה שכל דלת הנהג שרוטה באיזה 10-20 שריטות מעגליות דומים לסמל של כאוס.

 

אוטו של נכה ששרטו לו איקס על המכסה מנוע-גם בנכה שהרכב הוא הרגליים שלו מקנאים!

 

ב.מ.וו 325 חדשה שהחנה במקום חרא-הגיעה משאית עם רכבים חדשים מלאה לא יכלה לעבור ניסה בכוח וקרעה לב.מ.וו את הכנף האחורית בקרע כמו קופסאת שימורים באורך של 5 ס"מ ורוחב 2 ס"מ!

 

ב.מ.וו M6 שיצאה יומיים לפניי מהחברה והוכנסה לרחיצה-הבעלים בדיוק פתח את השטיחים החדשים מהניילונים,העובד הכניס את הרכב לשטיפה,הרכב מסיים את המסלול במכונה עומד על תילו מקבל בום מקפץ באויר והרכב שמגיע מאחוריו נכנס בו!! מסתבר שהעובד שילב את האוטו למצב PARKING!!! גם הרכב קיבל מכה וגם הגיר קיבל מכה.

 

שבוע שעבר בהרצליה אני קולט ש"חכמה" אחת עם פורסטר של סובארו מנסה להכנס בצורה ישרה לחניה בזוית ונכנסת בסובארו אימפרזה כחולה שחנתה שם מ"ס פעמים-כמה מפגרים אנשים יכולים להיות... כמובן שהיא המשיכה לנסוע הנבלה.

 

חבר שקנה סובארו B4 חדשה מהחברה מנוע 3.0 בדרך הביתה נסע באיילון ואיזה נהג משאית בטון לא שטף את השוקת של הבטון ובבורות של הכביש השתחררה מהמשאית אבן ששרטה חצי מכסה מנוע.

 

לפותח השרשור גם לי דפקו את הרכב בכנף פעם וברחו רק שאצלי זה היה יותר בכיוון הפנס.אנשים זבלים יש בכל מקום יהיה טוב.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?


×
×
  • תוכן חדש...