Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

בבוקר אבי בדק שמן מנוע ראה שיש משהו כמו ליטר של שמן.

ויש במנוע בעיה כנראה רינגים שמגיע שמן לפלאג בקיצור אבא שלי נסע לחבר שלו ואבא שלי לקח שמן ושם במנוע.

עכשיו אבא שלי הראה לי את הג'ריקן אחריי שהוא שם ונסע כבר וראיתי שזה שמן גיר.

עכשיו השאלה שלי היא אם קרה איזה שהוא נזק למנוע

תודה לעוזרים וערב טוב .

פיאט טיפו 94 ידני 1600

פורסם

גם ככה הרינגים לפי דבריך גמורים... הכל שאלה של כמה נסעו עם הרכב עם שמן הגיר.

 

יש לרוקן את השמן ולהחליף את המסנן מיידית, למלא שמן מתאים. לנסוע עם האוטו כמה ימים ואז להחליף שוב שמן ומסנן (את ההחלפה הראשונה לעשות עם שמן ומסנן זולים).

 

נראה לי שמעבר לזה לא יגרם נזק רציני. בכל מקרה המתן להמלצת המומחים במכונאות.

פורסם

במוסך מורשה טויוטה מנקים את המנוע (בטנדר) בטיפול בעזרת שמן גיר, נותנים לו לעבוד קצת על שמן גיר ומחליפים שוב. (ככה היו עושים אצלי באופן קבוע)

תלוי כמה זמן נסעת איתו.

 

אני מכיר אפילו מישהו שכל 5000 קילומטר מכניס נפט למנוע מגנום ונותן לו לעבוד קצת ואז עושה טיפול.

פורסם
שמן של גיר רגיל הוא לא בצבע אדום!

שמן על הפלגים לא בהכרך מצביע על בעיה ברינגים.

נכון יכול להיות גם גומית שסתום אבל אני לא מחפש פיתרון לבעיה הנ"ל רק רציתי לוודא שלא נגרם שום נזק למנוע.

×
×
  • תוכן חדש...