Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכגות למוטי מיאטה, שחן חיזוק, של נבחרת המרוצים בארה"ב, נציג קארס פורום בחו"ל, ליום הולדך ה30,

קבל ברכות חמות מישראל החמה, מתגעגעים אליך, וושתצליח בכל אשר תעשה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מומולדת שמח !

 

הופ הופ טראללה גדלת בשנהההההה

 

הופ הופ טראללה גדלת בשנהההההה

 

חביבי , 30 זה לא צחוק .

 

30 זה כבר 2 באר !

 

לגדישה כזאת אני מאחל לך בוכנות מחוזקות , טלטלים מחוזקים , ברגי ARP לראש ומיסבים HEAVY DUTY !

 

דרך אגב , יש לי הרבה חלקים למכור לך אם אתה מתכוון לגדוש , הנה - סתכל' כאן :

 

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=134097

 

לא !

 

מה פתאום !

 

אני ?

 

אני ?!?!?!?!

 

אין מצב .

 

אני לא מנצל את השרשור שלו כדי למכור חלקים !

 

אפילו שהם אחלה חלקים . במצב מעולה , מיד ראשונה מחולה . מרופא . סעמק , מרופא !

 

בכל מקרה ,

 

אני מאחל לך לגדוש בחניה .

 

אני מאחל לך לגדוש ברוורס .

 

אני מאחל לך 295/35/15 בפרונט למען חוסר תת היגוי .

 

אני מאחל לך ניפוח כנפיים קידמיות בצורה נסחפת כדי שיהיה מקום לצמיג ברוחב 295...

 

אני מאחל לך להישאר עם טעם גרוע בעיצוב חוץ , אחרת , מי יצחיק אותנו עם תמונות של ניפוח הכנפיים הקידמיות של הרכב שלו ?

 

אני מאחל לך שלא יהיו לך צלצולים באוטו . ולא משנה אם זה מהדיבורית . זה גם מעצבן .

 

אני מאחל לך משקפי שמש מעוצבים , בדיוק כאלו : -----> 8)

 

והכי חשוב ,

 

אני מאחל לך לא להיות בסופת ברקים מטורפת , אחרת המחשב יכבה לך .

 

ושלא יגידו לך מילים כמו : סקס / תחתון / תחת / קומפרסור וכדומה במסנג'ר . זה יגרום לך לצאת מהשיחה בצורה לא מובנת .

 

 

 

נ.ב.

 

חיפשתי לך כל הלילה ( כן , באמת :roll: ) מרשם למומולדת מוצלח וטעים . לא מאמין ? סתכל למטה :

 

טמבל .

 

לא למטה שם !

 

למטה = מתחת לשורה...

 

מרשם ליום הולדת מוצלח :

קלרה נתן

 

 

החומרים הדרושים

הם בעצם אנשים

כפית גדולה של צחוק

וחיוך אחד מתוק

לשפוך מזל והצלחה

ולערבב עם המון שמחה

להוסיף אושר לתבנית

ולצפות בברכה לבבית

זהו מרשם אישי- חשוב לזכור

עבר בסודי סודות מדור לדור

וביום שמחתך עם המון איחולים

מגישים אנו לך " יום הולדת טעים"

 

ואם אתה לא כל כך רעב ,

 

סתם חרמן .

 

יש יותר כוסית מרוחמה מטלון ?

 

הנה פיפשתי בכל אתר בארץ עד שמצאתי את הברכה הספציפית הזאת שלה !

 

 

ברכה ליומולדת / רוחמה מטלון



 

מאת : רוחמה מטלון

 

חבילה מלאה איחולים,

עטופה במלים טובות ובכמה צלילים :

ימים טובים ומאושרים,

עד מאה (אפילו מאה ועשרים) !

 

הגשמת כל המשאלות

פצפונות, קטנות וגדולות,

הרבה חוויות נעימות,

חלומות (ועוד חלומות),

 

- כי חלומות מסתיימים

כשהם פשוט מתגשמים,

{או אז מתפנים מקומות

לעוד ועוד חלומות}

 

 

מי ייתן וכל מה שהיא אומרת יתגשם !

 

אני מאחל לך הכל , רק תשאיר לנו את רוחמה שלנו בארץ .

בקיצור ,

נתראה בשנה הבאה .

 

נ.ב.

 

הכנתי לך עוגה שמתאימה למומולדת , אבל בגלל שאני לא יודע איך שולחים אותה לחו"ל , אז אני ועידן נאכל אותה עוד מעט . אבל אנחנו לא מנייאקים , אנחנו עליך .

 

הנה התמונה של העוגה שאפיתי במו ידיי :

normal_%F0%F1%E9%E5%EF0241%7E0.jpg

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...