Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום ולילה טוב.

 

אחרי שהבאתי 6X9 טרנטולה, אני ממשיך לבנות לעצמי לאט לאט את המערכת לרכב שלי.

 

התכנון פחות או יותר הוא כזה-

Comp: Focal V2/Morel Dotech

Amplifier1: Lanzar 420/430

Amplifier2: Monoblock (עוד לא ידוע איזה)

Sub: Cerwin Vega 200 Rms

 

החלטתי להביא מגבר 4 ערוצים+ מונו בלוק, כדי שיהיה לי אחד בעל 4 ערוצים (לא חזק במיוחד) לקומפוננט+ לטרנטולה.

 

אחרי כמה חודשים שאני פה, קורא בלי סוף, מקבל מושג על כל הנושא, החלטתי שאני מעוניין ללכת ולפעול על פי המלצות חברי הפורום.

 

בכל מקרה אני אשמח אם תעזרו לי עם מספר דברים:

 

1. כמה הגברה PER ערוץ אני צריך (פחות או יותר), בשביל מגבר ה-4 ערוצים שיעבוד עם ה6X9 והקומפוננט.

2. מה ההבדלים בין LANZAR 420 ל-430.

3. איזה מונובלוק אני אצטרך עבור הסרווין?

 

מצטער שזה יצא כמו איזה שאלון של בית ספר אבל אני פשוט אשמח לקבל ממכם תשובות.

 

תודה רבה מראש לעוזרים

פורסם

לפי דעתי אתה לא צריך 6X9 אם אתה קונה סאב! תשקיע יותר בסט קטמפוננט ובמגברים טובים יותר כי הם משפיעים על איכות הסאונד. מגבר 4 ערוצים של 80 RMS לערוץ יפתח לך כמעט סט ו6X9 ברמה טובה (לא ההי אנד וכל אלה. למרות שלפי דעתי גם אותם).

לגבי המגבר אין לי כח לבדוק עכשיו חזרתי ממסיבה ואני עייף טילים.

לגבי הסאב כל מגבר שמוציא 200 RMS (לפי דעתי תבדוק את הקיקרים כי לא ראיתי תלונה אחת עליהם וגם JL מעולים!)

ד"א אתה יכול לבדוק ביד שנייה פה בפורום כי יש מציאות לעיתים קרובות מאוד!)

ד"א תתן תקציב שנוכל לתת לך הצעות כמו שצריך.

 

 

בברכה,יוני.

מה זה הגלון *קבל* הזה בין המגברים ?
:shock:

המגברים האלה מממנים אירגוני טרור:onfire:

אחד החזקים! :rofl:

פורסם

תודה על התשובה.

 

ראשית כל, קניתי כבר את ה6X9, והם מותקנים ברכב, כך שאני לא מאמין שהם "מפריעים" אז שיהיו שם, לא נורא.

 

אתה אומר שמדבר של 80X4 יפתח לי את הדוטק+הסאונדסטרים טרנטולה?

 

תודה רבה

פורסם

סליחה על ההקפצה, אבל אני מוכרח לקבל תשובה כדי לסגור את הנושא.

 

האם מגבר של 80X4 יפעיל יפה את הסאונדסטרים טרנטולה 6X9 + מורל דוטק...

ומונובלוק שנותן 200 אר אמ אס יפעיל יפה את הסאב?

 

תודה.

תשובות כן ולא יספיקו .

פורסם

כן וכן. מסופק? אצלי הדוטק יושבים על 60 לערוץ ומנגנים יפה.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
כן וכן. מסופק? אצלי הדוטק יושבים על 60 לערוץ ומנגנים יפה.

 

בברכה,גיא.

 

גיא ענה בדיוק לשאלתך (ועוד מניסיון רב שצבר).

 

בברכה, יוני.

מה זה הגלון *קבל* הזה בין המגברים ?
:shock:

המגברים האלה מממנים אירגוני טרור:onfire:

אחד החזקים! :rofl:

×
×
  • תוכן חדש...