Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

שכחתי מנורת קריאה דלוקה באוטו במשך הלילה.

המצבר נגמר.

מה הדרך הכי טובה להחזיר אותו לאייתנו ?

ע"י נסיעה? עמידה במקום כשהמנוע עובד? לתת הרבה גז או קצת?

וכמה זמן סביר יספיק כדי להחזירו לכשירות? (האלטרנטור בסדר)

(קאיה ספיה 1500 אוטומט מצבר וולטה 55A)

תודה לעונים.

פורסם

אני מניח שמקריאה בפורום היית מוצא את כל התשובות לבד. להלן האפשרויות לפי סדר העדיפות:

  1. הוצאתו ושימוש במטען חיצוני ייעודי. הזמן הוא הזמן המומלץ ע"י יצרן המטען.
  2. נסיעה ממושכת בכביש בינעירוני. הזמן תלוי מאד במתח הטעינה, מעל שעה נראה לי סביר כדי שתוכל להתניעו בפעם הבאה.
  3. הטענתו בעמידה בסל"ד של באיזור 1500 למשך לפחות שעה. הבעיה היא שהרכב יתחמם ויגרם בלאי מואץ למנוע. לכן העדיפות היא לא לטעון את המצבר בעמידה.

פורסם

בעיקרון,אם האלטרנטור תקין וטוען היטב,חצי שעה של נסיעה ללא צרכני זרם מופעלים תטעין אותו היטב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

המצבר של הרכב שברשותך כנראה לקראת סוף חייו או שהרכב עמד זמן ממושך ללא נסיעה.

מצבר של 55 AH לא אמור להתרוקן במשך הלילה כאשר משאירים אור קריאה דולק.

צריכת הזרם של נורות קריאה הם בסביבות 0.25A עד 0.4A בהנחה שיש לך 2 ואפילו 4 נורות אזי הצריכה המקס' היא 1 אמפר. (חישוב גס) בהנחה שלא קיימים צרכנים פרזיטים נוספים בסדר גודל של 0.5 אמפר ומעלה.

המצבר אמור להחזיק לפחות יממה שלמה ועדיין לאפשר התנעה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...