Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש סיכוי שבניה תעלה לי עד 200 ש"ח?

איפה אני יכול לעשות בניה במקום הכי זול?

 

או שאני יקנה קומפוננט 4 אינץ', אבל חוץ מאחד של PYLE שעולה 300 שקל לא ממש מצאתי!

מצאתי גם של INOX אבל הוא עולה 550 ש"ח.

מישהו מכיר את 2 הנ"ל?

 

או - שאולי עדיף לקנות רק רמקולים 4 עינץ', ללא קרוסאובר וטוויטר....אבל זאת האופציה האחרונה.

 

ולא הבנתי משהו אחד - בלנסר הקומפ' הוא 4 או 4 וחצי אינץ'?

תודה

 

לדעתי, אם כבר בנייה, אז לפחות שתהיה איכותית.

פורסם

אז זהו, שאין לי ממש תקציב ואני לא ממש רוצה להשקיע על האוטו.

אני רוצה שישמעו חלק ונקי.

 

אני מוכן לקנות קומפוננט של PYLE 4 אינץ' ב300 ש"ח , וניראה לי שעשיתי אחלה עסקה לא?

http://web.zap.co.il/model.asp?model_id=32062

 

מה אתם אומרים עליו? כי לא מצאתי 4 אינץ' בתקציב שלי...

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

מר בובליל מבולבל :p

 

בקיצור - הרצתי חיפוש בפורום, וראיתי שיש מכוניות שרק קומפוננט 4 אינץ' לדוגמא מתאים להם, ויש מכוניות שלמרות שיש מקום 4, גם 5 ורבע יכול להכנס בתנאי שמורידים איזה גומי או משהו כזה.

 

מישהו יכול להסביר את זה יותר לעומק?

אולי עדין יש סיכוי לקנות פולס 5 ורבע :)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אפשר לשים גם 8", השאלה כמה רחוק אתה מוכן ללכת ולהשקיע?

גם ברכב שלי לא ניתן היה לשים קומפוננט יותר גדול מ 4" ולכן עשיתי חור ובנייה בדלתות.

הכל שאלה של תקציב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שלום איתמר.

 

כמו שהזכרתי, התקציב לא ממש מאפשר.

אני הבנתי שיש אפשרות ללא בניה, להתקין במקום של 4 אינץ' רמקולים 5 ורבע.

איך עושים את זה? זה מה שלא ממש הבנתי.

לאחר חיפוש בפורום הצלחתי להבין שעושים את זה עקב הסרת גומיה או משהו כזה, ואז יש מקום להכניס 5 ורבע במקום של 4.

 

האם זה נכון?

ובלי שום קשר למקרה הנ"ל, שמעתי על הרבה אנשים שהצליחו להכניס 5 ורבע ל4, ללא בניה.

 

אשמח עם תעזור לי.

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

תוותר על ה-5 רק 4 נכנס שם.

פיזית הרמקול בכלל אין לו מקום להכנס לשם.

נסית כבר להוציא את הפלסטיק (רשת) של הדאש שהרמקול בעצם מתחבר שם?

אם כן תשים לב שהמקום שם ממש ממש ממש פיצי.

הכי טוב תחכה עוד טיפה לחסוך כסף, אל תמהר לשום מקום. פשוט תעשה בניה וגמרנו עם הסיפור.

גם המקום שממוקם בדאש הוא לא כזה מי יודע מה...לא ישמעו בכלל כמו שצריך כי הזוית של הרמקול הוא כלפי מטה.

פורסם

אין לי מערכת באוטו, אפילו רדיו אין....אני חייב מערכת כמה שיותר מהר.

בניה באוטו הזה זה סתם לזרוק 400 שקל לפח.

 

אני מקסימום יקנה קומפוננט של PYLE ב300 ש"ח, הוא יהיה סביר ואני מאמין שהוא יספק אותי.

חבל להשקיע הרבה על בניה, כי באוטו שאני יקנה עוד חצי שנה אני ישקיע במערכת רצינית.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

א. אין לי מצלמה :(

ב. הרמקול לא נמצא בדלת אלא מתחת לידית הווינקר, ובצד ימין של הרכב ליד תא הכפפות.

ג. יש שם רמקול קטן וגם אין לי מושג איך לפתוח את הרשת .....זה לא רשת זה מן פלסטיק קשה כזה.

 

 

בכל מקרה, איך תוכל לעזור לי :) ?

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...