Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

יש לאימא שלי מערכת זוועתית , כן כן רק רדיו טייפ ורמקול אחד שבקושי עובד.

החלטתי לקחת יוזמה ולקחת את המערכת של אבא שלי ולהתקין באוטו של אימא.

 

הרכב הוא מיציפישי לנסר 1992

 

רציתי לדעת מה הם מידות הרמקולים, גם מאחורה וגם מקדימה, כי אני הולך להתקין מאחורה 6X9 של פיוניר, וקומפוננט שעוד לא קניתי של מורל .

המערכת תגיע עם סאב, 2 מברים, צ'יינג'ר של פיוניר וHU של פיוניר.

 

כמה תעלה לי כל ההתקנה של המערכת?

 

והאם אני יכול להתקין בלנסר קומפ' ?

 

תודה מראש

ניב :)

מבולבלים? גם אנחנו.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתור אחד שיש לו גם לנסר, קודם כל תהיה מודע לזה שהאקוסטיקה על הפנים באוטו.

דבר שני, אתה יכול לשים בדאש בורד 4 וחצי אינץ' אבל זה הכי לא מומלץ, אתה יכול לבצע בניה בדלתות, אני כבר יותר מחצי שנה רוצה לעשות את זה אבל עדיין לא יצא לי כי אני חוזר רק חמשושים.

בנוגע לרמקולים האחוריים אתה תהיה חייב לעשות חיתוך של הפח, רק תדע שזאת עבודה קשה כי בלנסר יש 2 שכבות של פח, לך למישהו מקצועי שיעשה לך את העבודה.

 

בהצלחה.

פורסם

אני מבין שלהתקין מערכת אומללה זה סיפור!

בנייה בדלתות אני לא יעשה, אני רוצה להתקין בדש בורד....יש קומפ מורל פלוס 4.5 אינץ'?

 

ולא הבנתי למה צריך לעשות חיתוך של פח? אין שם בכלל מקום ל6X9?

 

תודה

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אני גם בעל לנסר, לשאלתך אין פולס בגודל 4 אינץ' רק 5 ורבע ו6 וחצי. לי יש את ה-6 וחצי עשיתי חיתוך בדלתות (זה בכלל לא כזה סיפור אם זה מה שאתה חושב). אם אתה רוצה 4 אינץ יש את הדוטק אבל הם עולים כפול.

לגבי 6x9 לי יש לנסר 93 ואני חושב שהאוטו בא כבר עם חיתוך ואם לא אז חותכים לא כזה קשה, כל מתקין נורמאלי יכול לעשות את זה.

 

טיפ קטן: אחרי שתתקין את הסאב הבגאג' שלך יתחיל לעוף אז תנסה לסדר את זה כבר עכשיו, אני שמתי חומר שהוא כמו חימר כזה שהוא נהיה ממש ממש קשה והפח לא זז.

 

שיהיה בהצלחה.

hu-pioneer 7500

 

amp-Hifonics Titan TX4405

component-morel pulse 6.5

sub- JBL gto 1200

פורסם

ניתן להכנסיס קצת צמר סלעים מאחורי הרמקולים והדבר משפר את הסאונד בצורה די ניכרת (הכמות שאתה מכניס חשובה כך שתבדוק תוך כדי)

לגבי קומפוננט יש אפשרות של קניית קופוננט מכירת המידים והחלפתם למיד בגודל 4"

כמו לייטניג אדיו למשל.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

אוקי, הבנתי שמורל פולס לא יכול להתאים ללנסר.

זאת בעיה.

יש קומפ' אחר שלא דורש בניה בתקציב של 500 שקל פלוס מינוס שכן מתאים ללנסר?

 

עם הרמקולים מאחורה אני מאמין שאני יסתדר, עם אתה אומר שזה רק לחתוך אז כל תכנאי יעשה זאת.

 

בקשר לאטימה של התא מטען - כמה יעלה לי לעשות כזה דבר?

ועם כבר בניה עצמית - כמה יעלה בניה מיוחדת למורל פולס?

 

אין לי הרבה להשקיע, אני מחפש את ההתקנה והפתרון הכי זול :p

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
אני גם בעל לנסר, לשאלתך אין פולס בגודל 4 אינץ' רק 5 ורבע ו6 וחצי. לי יש את ה-6 וחצי עשיתי חיתוך בדלתות (זה בכלל לא כזה סיפור אם זה מה שאתה חושב). אם אתה רוצה 4 אינץ יש את הדוטק אבל הם עולים כפול.

לגבי 6x9 לי יש לנסר 93 ואני חושב שהאוטו בא כבר עם חיתוך ואם לא אז חותכים לא כזה קשה, כל מתקין נורמאלי יכול לעשות את זה.

 

טיפ קטן: אחרי שתתקין את הסאב הבגאג' שלך יתחיל לעוף אז תנסה לסדר את זה כבר עכשיו, אני שמתי חומר שהוא כמו חימר כזה שהוא נהיה ממש ממש קשה והפח לא זז.

 

שיהיה בהצלחה.

 

בתור אחד שיש לו גם 93 כבר 14 שנה, אני מכיר אולי את האוטו הזה הכי טוב. אתה כניראה לא היד ראשונה של האוטו אז כבר קיבלת אותו עם חיתוך מאחורה והרווחת.

בכל אופן הייתי שמח אם תפרסם פה את החיתוך שעשית בשביל הקומפוננט, נשמע לי מעניין. ובנוסף גם מה שעשית לבגאז' שלך.

פורסם

כן האוטו הוא יד שניה אז יכול להיות שקיבלנו אותו כבר עם חיתוכים.

בקשר לחיתוך בשביל הקומפוננט, בפח עצמו של הדלת כבר יש חור לרמקול פשוט בפלסטיק של הדלת לא היה אז המתקין חתך לפי המידות ויצא נקי ויפה.

בקשר לבגאג', אצלי אם אתה מסתכל על הדלת של הבגאג' שהוא פתוח אז ההלחמות של הפח יצאו מהמקום שלהן. יש רצועות פח ואז הפח מחובר אליהן אז זה פשוט יצא וגם בווליום ממש נמוך זה רעד בלי הפסקה והיה בלתי ניסבל.

יש חומר שאני לא ממש זוכר איך קוראים לו וגם ממש לא יקר שהוא כמו פלסטלינה בהתחלה ואז הוא מתקשה כמו אבן אז פשוט חיברתי חזרה להלחמות שהתפרקו שם. במספר שרעד פשוט שמתי 2 ברגים באותו צבע של המספר שיהיה כמה שיותר אסתטי. עכשיו יש טיפה רעידות אבל ממש לא רציני יש הבדל עצום ממה שהיה פעם.

 

אני אנסה להעלות תמונות של הקומפוננט יותר מאוחר כדי שתראו איך יצא.

hu-pioneer 7500

 

amp-Hifonics Titan TX4405

component-morel pulse 6.5

sub- JBL gto 1200

פורסם

אני פשוט דחפתי בבגרז' מגבת, כלומר לקחתי מגבת וחתכתי לחתיכות קטנות ודחפתי בין בפחים. יצא לא רע בכלל!

ובאמת יש בעיה ענקים עם הבגאז' של הלנסר.

כניראה שאני ואתה לא היחידים שסובלים מהבעיה.

 

מחכה לתמונות...

פורסם

יוני היקר :) לך יש סופר לנסר, לי יש לנסר, אולי יש שוני במידות של הרמקולים?

 

עשיתי חיפוש בזאפ, הקומפוננט הכי זול שמצאתי 4 אינץ', עולה 550 שקל, של חברת INOX.

בקושי יש משהו בתקציב שלי.

 

אולי אני יעשה בניה, אך השאלה כמה זה עולה?

 

תודה על התמונות :p

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

תלוי איזה בנייה אתה רוצה לעשות.. אצלי המתקין רק חתך את הפלסטיק של הדלת זה לא כזה סיפור. יש כאלו שעושים פודים שזה כבר משהו אחר..

לי התקנה של מגבר סאב והקומפוננט כולל החיתוך והכל עלה לי 500 ש"ח.

השאלה היא כמה אתה מוכן להשקיע.

תנסה גם לחפש ביד שנייה יש לפעמים דברים טובים. (לי יש הודעה על מכירת קומפוננט 4 אינץ' של חבר אבל הוא לא בתקציב שלך לצערי).

hu-pioneer 7500

 

amp-Hifonics Titan TX4405

component-morel pulse 6.5

sub- JBL gto 1200

פורסם

יש סיכוי שבניה תעלה לי עד 200 ש"ח?

איפה אני יכול לעשות בניה במקום הכי זול?

 

או שאני יקנה קומפוננט 4 אינץ', אבל חוץ מאחד של PYLE שעולה 300 שקל לא ממש מצאתי!

מצאתי גם של INOX אבל הוא עולה 550 ש"ח.

מישהו מכיר את 2 הנ"ל?

 

או - שאולי עדיף לקנות רק רמקולים 4 עינץ', ללא קרוסאובר וטוויטר....אבל זאת האופציה האחרונה.

 

ולא הבנתי משהו אחד - בלנסר הקומפ' הוא 4 או 4 וחצי אינץ'?

תודה

מבולבלים? גם אנחנו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...