Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

 

אני מעוניין לצבוע את שתי המסגרות של מספר הרישוי אצלי ברכב לצבע כסוף. רציתי לדעת שני דברים:

 

1. האם הזה חוקי? חבר סיפר לי שהיה רשום בעיתון שמסגרות בצבע כסף כבר לא חוקיות, כיוון שהן מסנוורות את מצלמות המהירות.

דבר זה נשמע מאוד תמוה בעיני, כיוון שישנן חברות שמוציאות את הרכבים עם מסגרת מכסף, כגון סקודה.

 

2. האם זה ייצא יפה? ז"א, אם אני אבחר בכסף מטאלי, אז ייצא יפה על השחור?

 

נ.ב

 

נכון שזה קצת קמצנות לא לקנות מסגרות מכסף, אבל אני עדיין חייל...

פורסם

מיסגרת פלסטיק בצבע כסף עולה גרושים, אל תחסוך אם כול כך בא לך על העיניין.

לגבי החוק לא מאמין ואף אני בטוח שאין בעיה.

סך הכול המיסגרת עשויה פלסטיק והוא די דק ככה שזלחזיר אור או פלש בטוח שלא.

 

אני מאמין שאם תיצבע זה לא יצא יפה כמו האורגינל אז חבל.

לגבי יתאים או לא ? תרכיב ותחליט בעצמך, זה עיניין של טעם.

רז...

פורסם

זוג מסגרות ניקל מחירן כ - 100 שקל בפעם האחרונה שבדקתי .

 

בכל מקרה - היא זהה למסגרת הפלסטיק השחורה / לבנה , שנפוצה בהרבה מכוני טסטים ומוסכים , מה גם שרכבים רבים מצויידים בהם , אני לא רואה כאן עניין לא חוקי .

 

שסינוור לא ידאיג אותך , הוא לא יסנוור את המצלמה .

 

בהצלחה .

פורסם

אז זהו...בחנות לידי הן עולות 170 ש"ח...סתם ראיתי זה וחשבתי, אין לי עצבים להשקיע ולסוע למקום אחר.

בכל אופן, למה שצביעה לא תצא יפה? אני מאמין שפחית צבע קטנה עולה 30-40 ש"ח ואולי שווה את ההשקעה. 100 או 170 זה לא גרושים.

פורסם

לא צריך לשייף ולא כלום, זה סתם חתיכת פלסטיק.

יש ספריי מיוחד "כרום" של יעקובי תצבע, אין לך מה להפסיד.

בהצלחה!

פורסם

קובוס - צריך לשייף ועוד איך, חובה לשייף את המשטח ע"מ שהצבע יוכל להקשר - אם לא תשייף ותנקה הצבע לא "ידבק" ויהיו קילופים.

 

מה שכן - אפשר לעשות את זה עם נייר שיוף מאד עדין (+מים)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כל הספריים שמוכרים באייס ובהום סנטר שרשום עליהם "ניקל", "כרום" וכו'... בחיים לא יתנו אפקט כמו המסגרות שמוכרים בחנות בעלות של 100 ש"ח. מה שכן, המסגרות הללו מתקלפות עם הזמן וזה ניראה זוואה למי שראה יודע על מה אני מדבר... וד"א, צביעת המסגרת לצבע כסף תיתן גוון כסוף מאוד יפה למסגרת אומנם לא ניקל...

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

בשוק של טירה ראיתי ב-40 שקל. לא יודע מה איכותם.

 

ואגב, חוקי ואני בעצמי ביצעתי צביעה של הפלסטיקים [אוהב פרוייקטים] בצבע מטאלי של יעקבי, קופסא קטנה כזו.. עלתה לי משהו כמו 30 ש"ח.

פורסם

סורוק , למה לפרסם חצי הודעה ?

 

לפחות תגיד מה הייתה התוצאה . מרוצה ? יש תמונות של המוצר המוגמר ?

 

בקרוב - שרשור מיוחד בפורום טכני " [פרוייקט מצולם] צביעת מסגרת לוחית רישוי " . :roll:

פורסם

רק לסגור לך את הנושא של החוקיות.

בסקודה מותקן אצל היבואן מסגרת כסופה, עם פרסומת לצמיגים - "שקודה - סימפלי קלבר".

ניידות המשטרה כאמור הן בחלקן הגדול סקודות במצבי פירוק שונים וגם להן מסגרות כסופות.

 

ולכן שתעצר ע"י שוטר והוא ישאל אותך למה יש לך לוחית כסופה, תענה לו: "ולך?".

 

מוגש כשירות לציבור על ידיי :roll:

פורסם

זוג עולים סביבות ה-100 שקל.

בכל מקרה אני מוכן לעדכן במחיר אני רוצה לקנות זוג חדשים השבוע.

 

ניסיתי בעבר לצבוע עם ספריי כרום וחבל על הזמן של ההשקעה זה לא מחזיק לאורך זמן וזה גם יוצא פחות יפה לדעתי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...