Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים על צמיגי ספורט כיוני נסיעה של פאלקן?

האם חברה אמינה וממולצת או סתם זבל סיני?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

כל עוד אתה מתפשר על העובדה שלא ה326 ולא ה512 הם צמיגים ספורטיבים הכל בסדר.

או יותר טוב - תגיד את הדגם

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

טוב רוב הדגמים שלהם סבירים מינוס

יש להם כמה דגמים די טובים בעבר מישהו העלה פה את הנתונים שלהם על משטח רטוב והיו מעולים!

חסרון גדול בצמיגים הללו שהם נשחקים מאד מהר!

תן את המידה והמחיר שהציעו לך נבדוק

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

אלירנוש - רמז דק - בכל צמיגים ששווים משהו - הם נשחקים מהר (הכל יחסי - מבחינתי - 30 אלף קילומטר זה הקץ של סט צמיגים על רכב ספורטיבי... ומעל 20 המצב בסדר)

אבל ! לא כל סט צמיגים שנגמר מהר שווה משהו.

 

מניסיון עם 2 הדגמים שציינתי - הם מראים שחיקה פחות או יותר ממוצעת לסט משפחתי איכותי אחר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

הקפצת שרשור מלפני 6 שנים , ולא רשמת באיזה רכב מדובר.

אם לא מדובר ברכב ספורטיבי (אולי מגאן?), זהו הצמיג הזול בין חברות ידועות.

הצמיגים נכון לעכשיו מיוצרים בתאילנד.

השבוע קניתי בפעם השלישית זוג של 912 .

הצמיגים הקודמים עברו 47 אלף ק"מ מקדימה ונשחקו. אבל אצלי מדובר ברכב מסחרי יחסית כבד, וכמה בעלי מקצוע אמרו לי שהרכב שלי גומר צמיגים מקדימה הרבה יותר מהר מרכבים משפחתיים, ולכן לא כדאי לשלם כפול על צמיגים יקרים - הם לא יחזיקו מעמד יותר מפאלקן.

לשני חברים שלי שרכשו פאלקן 912 ( עם קורולה וקסארה ) אחרי שנתיים אין סימני התייבשות או שחיקה.

לא מדובר בצמיג ספורטיבי - זהו צמיג לנסיעה רגילה. מדד שחיקה 360- די גבוה.

 

אם ההפרש בין פאלקן ל KLEBER HP2\3 הוא לא גדול, תקנה KLEBER.

אם אתה כן מחפש צמיג ספורטיבי, תבחר דגמים אחרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרכב הוא טויטה אוריס 2008

ומה זה משנה ממתי הפוסט אחרי זה אומרים שצריך לחפש בפורום אז חיפשתי ..

האם 1400 לרביעיה כולל כיוון פרונט זה מחיר טוב?

×
×
  • תוכן חדש...