Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

לא ידעתי איך בדיוק לתת שם לכותרת הזאת זה מה שיצא..

אז ככה..

 

ראיתי אצל מישהו פנסים לבנים כחולים כאלה משהו יפה..

הלכתי היום לחנות במסגר בת"א

אמרתי לו אני רוצה מנורות מקדימה לבנים כאלה הוא הביא לי מנורות ב 50 שקל משהו כזה

עכשיו והוא הראה לי עוד סוג ב 150 שקל של פיליפס..

עכשיו הוא אמר לי יש לי H4 ו H7

מה ההבדלים בניהם?

איזה אני צריך לשים באוטו?

 

ואני רוצה תאור *** תאור = את האור *** הכחול הלבן שמאיר חזק ויפה

יש לי פיאט בראבו

 

בתודה טל.

פורסם

לקח לי סמן לקלות את הכותרת אבל אני יכול לעזור

כמובן אנחנו לא מדברים על קסנון... חח

 

אתה קונה מנורות אתה יודע הגדולות הראשיות בצבע לבן

עולות 50 שקל אין טעם להשקיע יותר מזה

 

עכשיו בתוך הבית מנורה יש מנורה קטנה זה נקרא מנורת חנייה משהו כזה

 

אתה קונה שניים כאלה לשני צדדי הרכב בצע כחול עולות משהו כמו 10 שקל שניהם אולי פחות וזהו השילוב נותן צבע ממש טוב

אם אתה מתבסס רק על הראשיות זה לא עושה את העבודה

כי הצהוב של הקטנות הורס את הגוון

תהנה

 

בקשר לשאלה H4

 

תקח בחשבון שאתה צריך לקנות כמה פיוזים כי זה צורך קצת יותר ממנורה רגילה הספיק לשרוף לי שני פיוזים ונסעתי מנתניה עד הרצליה בלי אורות למזלי לא היה משטרה חח...

 

***תודה מראש על המאמץ האדיר מצדך להשתמש בסימני פיסוק מעכשיו והלאה, במקום ... שלוש נקודות וחחח. קרא את זה ועבור על הודעותיך פעמיים לפני שאתה שולח אותן, אחרת הן תעלמנה.

תודה - הנהלת הפורום****

פורסם

H4 וH7 אלו מידות\תקנים של נורות.

בדוק מה מתאים לרכב שלך.

 

בקשר ל"אור כחול לבן" או בעברית "תאורה ראשית בגוון כחלחל\לבן": ישנן נורות שהן בהירות יותר מהנורות המקוריות, ביניהם יש נורות של OSRAM, PHILIPS ועוד חברות אחרות, אל תקנה זבל כי הן ישרפו לך.

ולא צריך שום פיוזים בתנאי שהנורה היא בהספק תקני, אחרת תוכל לקבל הורדה מהכביש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

נוריות חניה בצבע שונה מאשר לבן או ערמוני(צהוב) אינן תקניות, אי לכך נוריות כחולות אסור להרכיבן.

כפי שהמליץ shellcase, נורות ראשיות שיתנו גוון כחלחל ניתן למצוא בדמותן של OSRAM.

H4 ו-H7 שתיהן נורות הלוגן אך לכל אחת יש בסיס נורה שונה.

 

דוגמה לנורת H4(עם גוון צהוב, להבדיל מלבן-צהוב)

sgp-35-bulb-h4.jpg

דוגמה לנורת H7(לבן)

h7.jpg

דוגמה ל-H7(כחול)

h7.jpg

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...