Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרה לכל מי שמחפש קליאו ספורט!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

206GTI

לא אכפת לי מהרכב ואני ממש לא מתכוון גם לרכוש אותו,אבל כן אכפת לי כשמשקרים בכזאת בוטות לאנשים.גם אני עובד בתחום של הסחר רכב אם זה בחדש ואם זה בקניה ומכירה של משומש.מעולם לא שיקרתי בנושאים של ידיים ובעיות מיכניות ושילדה.לדעתי אמינות מעל הכל.

לגבי מה שרשמת על נושא השילדה:

גם אני חושב שקצה שילדה זה ממש שולי בדר"כ,וגם אני קניתי את הרכב עם הקצה וזה ממש לא הפריע לי.גם במכירה זה לא גרם לי לבעיה והרכב אפילו נמכר מעל למחירון.

 

הבעלים של הקליאו קיבל מהביטוח את כספו והביטוח החליט ששוה לו למכור את הרכב. ולא לשפצו עכב העלויות הגבוהות מפני שהם מחוייבים בחלקים מקוריים ובבדיקת הרכב לאחר התיקון.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תחליט. "הרכב הושבת בתאונה" (הודעתך הראשונה), או ש"המכות לא ממש משמעותיות" (הודעתך האחרונה) ?

 

אם המכות לא משמעותיות, מדוע התאונה השביתה אותו ? נשרטה לו המראה ובקליאו המראות עולות כמו חצי מכונית?

הרכב כן הושבת בתאונה מבחינת הביטוח.

לדעתי אכן המכות לא משמעותיות לפי מה שראיתי.אבל מכיוון שהחלפת כריות אויר,מחשב כריות אויר,וכיסא נוסע עולים טונות של כסף בחברה,אז כבר לא היה להם כדאי לתקן את הרכב והוחלט להשבית את הרכב ע"י הביטוח ולמכור לסוחר.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם
הרכב כן הושבת בתאונה מבחינת הביטוח.

לדעתי אכן המכות לא משמעותיות לפי מה שראיתי.אבל מכיוון שהחלפת כריות אויר,מחשב כריות אויר,וכיסא נוסע עולים טונות של כסף בחברה,אז כבר לא היה להם כדאי לתקן את הרכב והוחלט להשבית את הרכב ע"י הביטוח ולמכור לסוחר.

 

זה ההבדל הזעיר בין השבתה להורדה מהכביש! צריך להיות חוק שכאשר שמאי של חברת ביטוח או כל שמאי משבית רכב בגלל תאונה חמורה(שאסי וכ"ו) אז הרכב גם מורד מהכביש כדי שלא יהיה אפשר להחזיר אותו בשום תנאי. ככה רוב הסוחרים קנו את שמם וממונם ע"י עשיית כסף על אנשים תמימים שלא מודעים

למצב הזה!

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
הסוחרים היחידים שיש להם זכות קיום הן סוכנויות הטרייד אין .
תפסיק להתלהם. הסוחרים היחידים שיש להם זכות קיום הם אלה שאינם משקרים כדי לקיים עיסקה.

מגרש למכירת מכוניות מספק שירות שיכול להואיל הן לקונים והן למוכרים.

 

חבל שבישראל עסקי לא מעט מגרשים מושתתים על רמאות.

אני מסכים עם הטענה לפיה הם נוהגים כך גם בגלל שזה מה שהלקוחות רוצים.

 

ישראלים כל כך עסוקים ב"לא לצאת פראיירים" ו"לא להידפק", שהם נדפקים על ימין ועל שמאל, כל הזמן, על ידי אזרחים כמותם ועל ידי הממסד.

 

כשאתה מוכן לקבל רמאות קטנה כיוון שהיא משתלמת לך, אל תתלונן כשתפגע מרמאות.

פורסם

כשאתה מוכן לקבל רמאות קטנה כיוון שהיא משתלמת לך, אל תתלונן כשתפגע מרמאות.

מילים כדורבנות!

כולם מתלוננים על גניבות של ספויילרים ושאר ירקות לרכבים אבל הרוב המוחלט מהמחפשים לא יתנגד לקנות "ספויילר של אימפרזה ב 500 ש"ח, אחי". :x

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

עידכון קטן מהיום:

הלכתי לראות את הרכב במגרש,הרכב נראה מצויין ועשו לו שיפוץ לא רע יחסית.

במקרה איך שהגעתי לשם פגשתי חבר שעבד איתי בעבודה הקודמת ועכשיו עובד שם במגרש.

למעשה אין להם הרבה מושג על הרכב כי הם קנו את הרכב מסוחר אחר והם עשו לו את השיפוץ.היה דיי משעשע לספר להם את קורות החיים של הרכב-הם היו יחסית בשוק כי לא היה להם מושג על הנתונים של הרכב כי הם עוד לא קיבלו את הרישיון רכב.

מבחינה קוסמטית הרכב עכשיו נראה חדש,חוץ מפנסי ערפל של מגאן שהם הרכיבו והם לא יושבים טוב על הרכב.מבחינה מיכנית הם ביטלו את הכרית אויר במושב נוסע ותפרו אותו.

מבחינת טיפולים הרכב במצב מצויין כי לירן הבעלים הקודם השקיע על הרכב המון.

כמו כן הרכב מוצע במחיר מציאה כעת.

אז אם מישהו חשב על לקנות קליאו במחיר מתחת למחירון אז עכשיו זה הרגע:lol: .

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם
תפסיק להתלהם. הסוחרים היחידים שיש להם זכות קיום הם אלה שאינם משקרים כדי לקיים עיסקה.

מגרש למכירת מכוניות מספק שירות שיכול להואיל הן לקונים והן למוכרים.

 

חבל שבישראל עסקי לא מעט מגרשים מושתתים על רמאות.

אני מסכים עם הטענה לפיה הם נוהגים כך גם בגלל שזה מה שהלקוחות רוצים.

 

ישראלים כל כך עסוקים ב"לא לצאת פראיירים" ו"לא להידפק", שהם נדפקים על ימין ועל שמאל, כל הזמן, על ידי אזרחים כמותם ועל ידי הממסד.

 

כשאתה מוכן לקבל רמאות קטנה כיוון שהיא משתלמת לך, אל תתלונן כשתפגע מרמאות.

אם זה רק בישראל אז למה סוחר מכוניות משומשות ו- " האם היית קונה ממנו מכונית משומשת ?" מגדיר רמאי בכל כך הרבה מדינות ? כי זה אדם שמנצל את החשש של רבים מהלא ידוע בתחום של הכי LOW TECH שיש. אין לו זכות קיום .

פורסם

כמה משעשע

לראות שירשור שהתחיל כמו "השרשור להגנת הצרכן" והסתיים בהמלצת "קניה! " מטורפת ...

 

 

יותר מזה, כמה משעשע לראות שפתאום שמגיעים לכל מיני תחומים אפורים של קניה ומכירה של רכבים מופיעים פתאום בפורום כל מיני משתמשים עם הודעה אחת, שתיים, 12, כאילו שבאמת פתאום אנשים צצים לומר את דעתם.

 

 

 

 

פרספקטיבה של מתבונן מהצד

 

 

שיהיה לכולם לבריאות. אני באמת לא מקנא במסכן שיקנה קליאו ספורט עם פנסי ערפל של מגאן וכריות אוויר לא תקינות.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
הם ביטלו את הכרית אויר במושב נוסע ותפרו אותו.

.

הם מציינים זאת לקונה הפוטנצייאלי, או שגילו לך כי אתה מכיר אותו?

במקרה כזה של ביטול כרית אויר, הנורה בלוח שעונים דולקת קבוע או שניתן להסתיר זאת? (אני לא מדבר על ניתוק הנורה, אלא, על נגד או משהו בסגנון, כמו שמישהו רשם כאן בתחילת השירשור)

פורסם

אל תהיה תמים,אין מצב שהם יספרו את זה לבן אדם מהרחוב.

 

וכן אפשר להסתיר את המנורה שדולקת.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

לפיכך , אזהרת הקנייה בעינה עומדת לדעתי.

 

כמו כן הרכב מוצע במחיר מציאה כעת.

 

אז אם מישהו חשב על לקנות קליאו במחיר מתחת למחירון אז עכשיו זה הרגע .

 

תוסיף עלות כסא עם כרית אוויר, והמציאה כבר לא ממש מציאה, בוודאי עם ירידת הערך עקב הפגיעה הקשה.

פורסם

שמר כנראה שפיספסת את הסמיילי הצוחק שלי בסוף המשפט שרשמתי.

האזהרה כמובן עדיין עומדת בעינה בשביל שאנשים לא יפלו בפח.

אבל במחיר טוב כל דבר הוא משתלם לדעתי.

 

כמו כן כסא קומפלט+הכרית אויר אני מאמין שיעלה מפרוקייה סביב ה-4000 ש"ח.

והירידת ערך בגין התאונה נקבעה ע"י השמאי כ-1.5% פחות.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

הרכב הספציפי הזה מתחיל להיות מעניין ב- 30%-35% מתחת למחיר מחירון וגם זה בתנאי שמדובר בפגיעות עם משמעות נמוכה.

למיטב זכרוני הרכב בעברו עם קצה שלד וכעת נוספה לו פגיעה נוספת בקיצור רכב בלי מזל......קיבל "כוכבים" מאחורי ההגה.

השמאים דרך אגב הם שמאי חברת הביטוח ו- 1.5% שהם קובעים מתבררים כ- 8%-15% ע"י שמאי חיצוני בלתי תלוי.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

1.5% שנקבעו לו ע"י שמאי של חברת ביטוח הם ממש לא ירידת הערך האמיתית.

מניסיון - שמאי של חברת ביטוח נותן 3.5% ירידת ערך ושמאי פרטי לא תלוי נותן 9.5% שהם הירדית הערך האמיתית. לי אישית היה מפריע מעל הכל, עניין הכריות אויר ולא הפגיעה כל עוד אין שאסי (קצה שלדה זה לא סוף העולם).

Veni Vidi Vici


×
×
  • תוכן חדש...