Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרה לכל מי שמחפש קליאו ספורט!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נ.ב. למה דור ראשון מעל המחירון ודור שני למשל:

(אני מבין שהרכב מכוייל שונה , אבל עדיין...)

המחירון של מודל 2002 (חלקן) ו-2003, כלומר MK2, גבוה יחסית. לכן, הן נסחרות במחירים דומים למחירון.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נ.ב. למה דור ראשון מעל המחירון ודור שני למשל:

(אני מבין שהרכב מכוייל שונה , אבל עדיין...)

הכיול לא משפיע על המחיר...

 

הפער במחירים כחדשה היה די גדול (ה-Mk2 עלתה כ-25 אלף ש"ח יותר), כאשר רמת האבזור של ה-Mk2 גבוהה יותר (קסנון, בקרת אקלים וכו').

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני לא חושב שתופעת ילדי הראלי תמשיך לילדי הקליאו.

כספר, פסיכיאטר MD מומחה.

 

כבר הגדירו את "תופעת ילדי המיאטה" כך ש"ילדי קליאו" יש על בטוח.

בדיחת "ילדי XXX" זו בדיחה שכבר הצמיחה זקן. אל תקח קשה. :wink:

MCS 2008

פורסם
לגבי הפנסים

האם מישהו יכול לתת שם של מוסך או מקום לקנות את הפנס?

מה צריך לציין כשבאים לקנות?

 

תודה

לסלי

יש עוד פיתרון...

יש לא רחוק מכפר סבא מקום שעושה שימוש בחומרים למיניהם ומחייה את הפנסים.

מניסיון אני יכול לומר לכם שגם פנסים צהובים לגמרי נראים כמו חדשים לאחר הטיפול שעושים להם.

והמחיר זול מאד.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם
במקרה הספציפי הזה אני חייב למכור אותה ובשביל זה אני דורש מתחת למחירון.

 

אפילו שהרכב שמור ברמות מטורפות והכל מושלם(כבר אמרתי שהיא עברה שבוע שעבר טיפול במנור?), אני פשוט חייב למכור.

 

לאחי יש מיאטה.

והוא רצה למכור את המיאטה שלו (ב86K שנת 98) היה כבר קונה(האמת ששני קונים), אבל ברגע האחרון התחרטתי ולא נתתי לו למכור אותה.

 

אז עכשיו אני מוכר את הקליאו בשביל הרכב הבא שלו (סילביה :twisted: ), והמיאטה? עוברת אלי.

רכב שהוחלף בו מתלה אחורי איננו רכב שמור ברמות מטורפות אלא רכב שחטף בומבה שתוקנה.

2003 יד שלישית עם הק"מ שלך עם הסטוריית החלפת המתלה התמוהה והעובדה שה- MK2 מתומחר קצת גבוהה מקשים על קבלת מחירון.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
רכב שהוחלף בו מתלה אחורי איננו רכב שמור ברמות מטורפות אלא רכב שחטף בומבה שתוקנה.

2003 יד שלישית עם הק"מ שלך עם הסטוריית החלפת המתלה התמוהה והעובדה שה- MK2 מתומחר קצת גבוהה מקשים על קבלת מחירון.

לרכב הוחלף ציר אחורי מקורי חדש מהאריזה שמחירו 10K.

הרכב קיבל את המכה עקב מכת חניה מאישה.יש לי (ולשמאי) תמונות של הרכב לפני עבודת הפחחות כדי שקונה יראה עד כמה המכה מזערית.

 

בקשר ליד שלישית, שנינו יודעים שזה לא מעיד כלום על איך הרכב שמור(אני מזמין אותך לבוא להתרשם).

זה רכב ספורט יקר להחזקה, יש אנשים שקונים קליאו ספורט וחושבים שהם יכולים להחזיק אותה מבחינה כספית ואחרי כמה חודשים הם מגלים שלא, ומוכרים.

וככה רכבים כאלה מגיעים לידיים גבוהות.

 

בקשר לק"מ, 67 אלף ק"מ זה ממוצע ל4 שנים, וכל עוד הרכב טופל לפי הזמנים במוסך המורשה אני לא רואה סיבה שזה צריך להפריע.

פורסם

כשהרכב נמצא אצל איתי הוא משפר את מצבו ומתחדש מיום ליום...

 

כמה שהילד הזה מלקק את האוטו... הלוואי על כל רכב בישראל לקבל יחס כזה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
נסה אצל צנטרל, יצחק שדה פינת שונצינו בת"א.

5616222 דבר עם אילן.

דיברתי איתו, יש לו של קליאו רגילה (200 ש"ח) אבל לא של ספורט

חבל

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
יש עוד פיתרון...

יש לא רחוק מכפר סבא מקום שעושה שימוש בחומרים למיניהם ומחייה את הפנסים.

מניסיון אני יכול לומר לכם שגם פנסים צהובים לגמרי נראים כמו חדשים לאחר הטיפול שעושים להם.

והמחיר זול מאד.

העניין מוכח?

אתה יכול לתת לי כתובת בבקשה? (כמה זה צריך לעלות?)

 

תודה

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

בתחנת דלק בכביש שמוביל לטייבה.

אמור לעלות גג 100 שקל ל-2 הפנסים יחד.

וכן זה מוכח,כבר טיפלנו כך בכמה מכוניות עם בעית הצהבת.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם
דיברתי איתו, יש לו של קליאו רגילה (200 ש"ח) אבל לא של ספורט

חבל

 

לסלי

אתה בטוח שיש הבדל בכלל?

 

אם מדובר בקליאו ספורט MK1 אז למיטב ידיעתי יחידות הפנסים (קדמיות וגם אחוריות) זהות לחלוטין לכל קליאו בי פשוטה שהיא.

 

בדוק השני של הקליאו ספורט יש קסנון וייתכן שמדובר ביחידה שונה לחלוטין. שווה בדיקה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
בתחנת דלק בכביש שמוביל לטייבה.

אמור לעלות גג 100 שקל ל-2 הפנסים יחד.

וכן זה מוכח,כבר טיפלנו כך בכמה מכוניות עם בעית הצהבת.

התוכל להיות ספציפי או שאצטרך להציק לך בטלפון ?

הפנסים של הפאסאט חולים בצהבת.

Veni Vidi Vici

פורסם
לרכב הוחלף ציר אחורי מקורי חדש מהאריזה שמחירו 10K.

הרכב קיבל את המכה עקב מכת חניה מאישה.יש לי (ולשמאי) תמונות של הרכב לפני עבודת הפחחות כדי שקונה יראה עד כמה המכה מזערית.

 

בקשר ליד שלישית, שנינו יודעים שזה לא מעיד כלום על איך הרכב שמור(אני מזמין אותך לבוא להתרשם).

זה רכב ספורט יקר להחזקה, יש אנשים שקונים קליאו ספורט וחושבים שהם יכולים להחזיק אותה מבחינה כספית ואחרי כמה חודשים הם מגלים שלא, ומוכרים.

וככה רכבים כאלה מגיעים לידיים גבוהות.

 

בקשר לק"מ, 67 אלף ק"מ זה ממוצע ל4 שנים, וכל עוד הרכב טופל לפי הזמנים במוסך המורשה אני לא רואה סיבה שזה צריך להפריע.

תקן אותי אם אני טועה אבל בכדי לקבל מכת חניה מאישה ולעקם ציר\מתלה אחורי אפשרי רק כאשר האישה נוהגת במלגזה :shock:

 

pickiki כתב:

מישהו הבטיח תמונות -לא?

 

אני לא מצליח לכווץ!

חייב עזרה.

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)


×
×
  • תוכן חדש...