Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרה לכל מי שמחפש קליאו ספורט!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
התוכל להיות ספציפי או שאצטרך להציק לך בטלפון ?

הפנסים של הפאסאט חולים בצהבת.

נוסע מכפר סבא לכיוון כוכב יאיר,ממשיך לכיוון טייבה ולפני הכניסה לטייבה יש תחנת דלק מצד ימין.בתוך התחנה יש חנות שמוכרת ומשפצת פנסים לרכב.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

לכל מי שמחפש קליאו ספורט -

 

הבוקר נצפתה קליאו ספורט כסופה יורדת לכיוון איילון דרום, נהוגה ע"י סבתא.

(מספר הרישוי הסתיים ב50, אם זה אומר למישהו משהו לגבי המודל).

 

אז אל תדאגו, בעוד כמה שנים יהיה אפשר קליאו-ספורט יש ראשונה מזקנה :-D

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

WIL אמנם נוהג לאט, אבל הוא לא נראה כמו סבתא... :-D

 

(WIL, הכל בהומור)

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לכל מי שמחפש קליאו ספורט -

 

הבוקר נצפתה קליאו ספורט כסופה יורדת לכיוון איילון דרום, נהוגה ע"י סבתא.

(מספר הרישוי הסתיים ב50, אם זה אומר למישהו משהו לגבי המודל).

 

אז אל תדאגו, בעוד כמה שנים יהיה אפשר קליאו-ספורט יש ראשונה מזקנה :-D

אופס זה אני :| , אני חייב לעשות משהו עם התסרוקת :shock:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

ואני כבר באתי להפיל את Wil... ואז אתה מתוודה?

 

ניסיתי לחפות עלייך!

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לכל מי שמחפש קליאו ספורט -

הבוקר נצפתה קליאו ספורט כסופה יורדת לכיוון איילון דרום, נהוגה ע"י סבתא.

(מספר הרישוי הסתיים ב50, אם זה אומר למישהו משהו לגבי המודל).

אז אל תדאגו, בעוד כמה שנים יהיה אפשר קליאו-ספורט יש ראשונה מזקנה :-D

 

דור שני? גם אני ראיתי אותה ופצחתי בזעקות התפעלות (חבל רק שהייתי בטלפון באותו רגע והצד השני לא ממש הבין על מה לעזאזל אני מדבר).

 

אולי זו אמא של חבר פורום? :lol:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מה זה מוט פיתול? (לפחות תנו לי שם באנגלית)

 

ומה הכוונה אין קפיצים בגלל שיש מוט פיתול?

הבולם לא נמצא בתוך קפיץ? והמוט פיתול הזה הוא במקום?

פה תוכל לראות מה זה מוט פיתול ואיך המתלה מורכב. (קליאו דור ראשון)

 

מאור - תודה. ייבדק בקרוב ונעדכן.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם
אז אל תדאגו, בעוד כמה שנים יהיה אפשר קליאו-ספורט יש ראשונה מזקנה :-D

אם אתה מחייך אתה כנראה לא ראית את אמא שלי נוהגת...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אם אתה מחייך , כנראה שאמא שלך לא ראתה את ההודעה...

אני לא מחייך.

גם הגיר לא (חקקקקררררקחקחקחקח...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא חושב שאם לוקחים רכב במצב מסויים (נניח אחרי תאונה אחורית לא קלה במיוחד שפגעה בציר האחורי) ומתחילים ללקק אותו ולהשקיע בו את הנשמה אומר שהוא שמור ברמות מטורפות.

אם הרכב חטף מאחור והוחלף ציר, אז לצערי הרב הרכב לא במצב מקורי.

בכל מקרה, בעל הרכב יודע זאת ומוכר אותו מתחת למחירון.

ואם את הרכב ליקקו כל הבעלים?

מאיפה אתה יודע שלפני המכה הרכב לא היה שמור, מאיפה???

תאמין לי שבדקתי כל כך הרבה קליאו ספורט לפני שקניתי אותה, ואף אחת לא הייתה במצב כזה טוב, אף אחת!

 

ואין שום קשר בין המכה לבין זה שאני מוכר מתחת למחירון!!

סתם שתדע, את הרכב בזמנו קניתי מעל המחירון.

 

אז למה סתם לדבר??

 

 

החיים קשים אבל אני מסכים עם ברשד, לעולם אי אפשר לדעת מה הייתה רמת התיקון או מה בעצם ההשפעה של הפגיעה, הרי זה לא כל יום מחליפים מתלה אחורי בטח אם היה מצב שאי אפשר היה לתקן/ לשפץ אותו
ואיך לעזאזל אתה יודע שלא היה אפשר לתקן אותו??? למה סתם לצאת בהצהרות?

 

היה אפשר לישר אותו אבל אני לא הסכמתי רציתי ציר חדש(מקורי של קליאו ספורט, עם קבלות).

יש דבר כזה שנקרא ביטוח, אני לא שילמתי מכיסי (מחירו של ציר חדש עולה 10K).

 

אני לא מתיחס להחלפת כנף כמו להחלפת מתלה.......(ציר עאלק) הראשון=מכה. השני= בומבה.

באמת שאני לא מבין אותך.

 

לפי מה אתה קובע שהיא קיבלה "בומבה" ולא "מכה"?

אין לך שמץ של מושג, אתה סתם מדבר.

 

אתה לא ראית את הקליאו שלי בחיים שלך, לא לפני המכה ולא אחרי המכה.

אם הייתה בודק אותה אז הייתי יכול להבין, אבל אתה לא יכול לקבוע סתם, בגלל שאתה חושב או נראה לך שהרכב שלי קיבל "בומבה" עאלק.

 

 

אף אחד מכל המגיבים לא בדק\ראה\נסע על הקליאו שלי!

אז אני לא מבין מה כל הדיבורים האלה כאילו כל אחד ממכם עשה לה בדיקה וקבע שהיא עברה תאונה.

פורסם

אני אומר את זה מהכרות עם חברות הביטוח ה"צדיקים" שלא יממנו לך ציר חדש אלא אם אין סיבה.

כמו שאם אפשר היה לדחוף לך ציר של קליאו 1.2 זה מה שהיו שמים לך.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

עזוב, אתה סתם מנסה לחפור מתחת לאדמה.

 

אני אומר לך שיש לי ק-ב-ל-ו-ת!!!

מה לא מובן פה??

 

מצידי הקונה יכול לקחת את הרכב לכל מוסך שהוא רוצה בכדי לראות שהציר ח-ד-ש ומקורי.


×
×
  • תוכן חדש...