Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרה לכל מי שמחפש קליאו ספורט!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רכב שהוחלף בו מתלה אחורי איננו רכב שמור ברמות מטורפות אלא רכב שחטף בומבה שתוקנה.2003 יד שלישית עם הק"מ שלך עם הסטוריית החלפת המתלה התמוהה והעובדה שה- MK2 מתומחר קצת גבוהה מקשים על קבלת מחירון.
לדעתי אתה טועה...ובגדול.

זה שהרכב עבר תאונה כלשהי לא אומר שהוא לא שמור. כל עוד לרכב אין השפעה מבחינת השילדה אז זה לא משפיע ולא קשור.

אז מה אם הרכב חטף בומבה? בכל הנסיעות שלך על הקליאו ספורט, אף פעם לא היית קרוב לתאונה? (בין אם בנסיעה אגרסיבית ובין אם נסיעה רגועה). בטוח הייתה פעם אחת. אז מספיק פעם אחת שהתלבשת למישהו על התחת או לא יודע מה ויש הסטוריה של החלפת חלקים. נו, ו?

הרכב שלך פחות שמור ממה שהוא היה? אם התאונה תוקנה ברמה הטובה ביותר במוסך מורשה, ואם פרט לכך הרכב שמור (מנוע, גיר, פנים וכו') אז אני באמת לא רואה קשר.

ה"בומבה" הזאת לא משפיעה על הרכב ועל מצבו כיום. אי טיפול במנוע, נסיעה חזקה כשמנוע קר או אנערף מה כן.

 

לגבי הק"מ - לא יודע איפה אתם למדתם מתמטיקה, 67 אלף קילומטר ל 4 שנים זה לא הרבה.יש עוד הרבה משתנים שמשפיעים האם הרכב שמור או לא, ותאונה אחת שהרכב עבר היא לא מה שמשפיעה אבסולוטית.

Back to the original - NC again.

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא חושב שאם לוקחים רכב במצב מסויים (נניח אחרי תאונה אחורית לא קלה במיוחד שפגעה בציר האחורי) ומתחילים ללקק אותו ולהשקיע בו את הנשמה אומר שהוא שמור ברמות מטורפות.

אם הרכב חטף מאחור והוחלף ציר, אז לצערי הרב הרכב לא במצב מקורי.

בכל מקרה, בעל הרכב יודע זאת ומוכר אותו מתחת למחירון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני לא חושב שאם לוקחים רכב במצב מסויים ומתחילים ללקק אותו ולהשקיע בו את הנשמה אומר שהוא שמור ברמות מטורפות.

אם הרכב חטף מאחור והוחלף ציר, אז לצערי הרב הרכב לא במצב מקורי.

בכל מקרה, בעל הרכב יודע זאת ומוכר אותו מתחת למחירון.

אין קשר בין המכה לבין זה שהוא מוכר אותה מתחת למחירון (לפחות ככה אני מנחש...).

 

אם זה רכב חדש (שנה-שנתיים על הכביש), ניחא.

 

אם זה היה הרכב שלי לא הייתי מוריד ולו שקל אחד מהמחירון בגלל החלפת הציר. אם יש סיבות אחרות אז זה משהו אחר, אבל החלפת הציר לא הייתה משפיעה בכלל.

למי איכפת שהוחלף הציר? אם הוחלפה הכנף יורד משהו מהמחירון?

Back to the original - NC again.

פורסם

TB אין לי בעיה עם קו המחשבה שלך אבל אצלי רכב שעבר "מכה קטנה" שבמסגרתה הוחלף מתלה מאוד חשוב לי לברר לעומק מה קרה.

 

בתולה היא לא.

 

אני לא מתיחס להחלפת כנף כמו להחלפת מתלה.......(ציר עאלק) הראשון=מכה. השני= בומבה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

החיים קשים אבל אני מסכים עם ברשד, לעולם אי אפשר לדעת מה הייתה רמת התיקון או מה בעצם ההשפעה של הפגיעה, הרי זה לא כל יום מחליפים מתלה אחורי בטח אם היה מצב שאי אפשר היה לתקן/ לשפץ אותו

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

לא, ב205 זה משהו אחר כי שם זה מוט פיתול הקפיץ הוא בעצם הסרן עצמו ולכן זה סיפור שונה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

בלאי טבעי זה כבר סיפור אחר. במקרה המדובר כאן הציר לא התבלה טבעית כתוצאה מהתאונה, אלא נהרס בדמי ימיו.

ציר אחורי שהתעקם כתוצאה ממכה חזקה שהרכב חטף יכול לגרור איתו צרות נוספות שיתגלו רק בהמשך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כל אחד ומה שהוא חושב.

אם אחד חושב שזה צריך להפריע למחיר שידבר עם המוכר על זה, והוא יחליט אם להוריד או לא.

 

בכל מצב, אני לא חושב שזה נושא לדבר עליו בפורום, כאשר מדברים ספציפית על מכונית שמוצעת למכירה.

אם יבוא מישהו וישאל

"האם אתם חושבים שצריך להוריד מחיר" שכל אחד יגיד דעתו.

 

כרגע אני מניח שאתם עדיין לא מעוניינים ברכישת המכונית, אז נראה לי טוב לכולם לא להתווכח על זה.

 

אלעד

פורסם
לא, ב205 זה משהו אחר כי שם זה מוט פיתול הקפיץ הוא בעצם הסרן עצמו ולכן זה סיפור שונה.
גם בקליאו יש מוט פיתול מאחור.

 

עריכה:

אחרי בדיקה נוספת, הצד איתך. רק לקליאו דור ראשון יש מוט פיתול מאחור.

Veni Vidi Vici

פורסם
גם בקליאו יש מוט פיתול מאחור.
בקליאו יש מאחור קפיץ/בולם.

ב205/106 ועוד רכבי פז'ו סיטרואן אחרים אין מאחור קפיץ בכלל רק בולמים, הסרן מתפקד כקפיץ כיוון שצורתו היא מוט פיתול.

בקליאו אולי יש מוט פיתול אבל הוא ממש לא זהה לצורתו של סרן ב205.

 

ממה שראיתי בזמנו בהחלפה של בולמים קפיצים בקליאו של חבר זה שהצורה הכללית היא אכן דומה למוט פיתול אבל תוכן הסרן הוא לא מוט פיתול כיוון שיש קפיצים בשביל זה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
ב205/106 ועוד רכבי פז'ו סיטרואן אחרים אין מאחור קפיץ בכלל רק בולמים, הסרן מתפקד כקפיץ כיוון שצורתו היא מוט פיתול.

הסרן לא מתפקד כקפיץ, מוט הפיתול הוא הקפיץ

פורסם

מה זה מוט פיתול? (לפחות תנו לי שם באנגלית)

 

ומה הכוונה אין קפיצים בגלל שיש מוט פיתול?

הבולם לא נמצא בתוך קפיץ? והמוט פיתול הזה הוא במקום?


×
×
  • תוכן חדש...