Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרה לכל מי שמחפש קליאו ספורט!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה ההבדל הזעיר בין השבתה להורדה מהכביש! צריך להיות חוק שכאשר שמאי של חברת ביטוח או כל שמאי משבית רכב בגלל תאונה חמורה(שאסי וכ"ו) אז הרכב גם מורד מהכביש כדי שלא יהיה אפשר להחזיר אותו בשום תנאי. ככה רוב הסוחרים קנו את שמם וממונם ע"י עשיית כסף על אנשים תמימים שלא מודעים

למצב הזה!

לפי מה שאני יודע, יש כזה חוק.

כשרכב מורד מהכביש אז אי אפשר להחזיר אותו בשום תנאי. אבל בשביל להחליט שרכב הוא לא בר-תיקון אז צריך באמת תאונה קשה.

השבתה של רכב יכולה להיות סתם אי-כדאיות כלכלית.

Back to the original - NC again.

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמה עובדות מפי אחד שהשבית את ריכבו קיבל כסף מהביטוח ויום אחד ראה את הרכב מוצע למכירה.

הרכב המדובר הוא קליאו ספורט MK-1 כסופה.תאונה מתאריך 11.05

א.מספר הרישוי לא משתנה.

ב.אין איפוס ידיים.

ג.כריות האויר לא נפתחות תמיד יחד(מאיפה לעזאזל הבאת את זה???)

ד.כאשר הסוחר קונה מהמגרש או חברת הביטוח הרכב לא עובר יד אלא מוקפא.

ה.גם במקרה הנ"ל תפרו את המושב.

ו.גם במקרה הזה יש פנסים וטמבון של קליאו 1.4.

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

אותי מאוד מעניין לדעת האם אומרים לקונה פוטנציאלי שהוא קונה רכב נטול כרית אוויר צידית אחת.

 

אם כן - שיהיה להם לבריאות ובהצלחה במכירה. יכול להיות שבמחיר הנכון זו קניה לא כ"כ רעה.

אם לא - זו הונאה מהסוג הגרוע ביותר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
שמר כנראה שפיספסת את הסמיילי הצוחק שלי בסוף המשפט שרשמתי.

האזהרה כמובן עדיין עומדת בעינה בשביל שאנשים לא יפלו בפח..

מאור,

זה פשוט נראה כאילו ההודעה שכתבת היא המלצה אחת גדולה. לכן הסמיילי לא עזר לך.

לכתוב שהשקיעו המון ברכב ואז שזה במחיר מציאה לא הולך ביחד, סורי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אם מישהו קונה את האוטו הזה, ועושה תאונה באותו המקום בו נפתחו הכריות, רק שהפעם לא יפתח כלום והוא יפגע קשה מהתאונה.

 

האם הביטוח ישלם לו פיצויים או שהביטוח יאשים אותו באי תקינות הרכב או משהו כזה ויתנערו מתשלום על התאונה?

האם ניתן יהיה לעשות משהו נגד המגרש במקרה כזה אם לא סיפרו על העניין?

 

מעבר לרמאות מבחינתי זה פשוט זלזול בחיי אדם

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

את האמת הכי מדאיג זה שרכבים שעברו תאונות חוזרים לכביש ע"י חברות הביטוח (דרך מגרשים)

 

לדעתי צריך לעשות עצומה או משהו שרכב שהוגדר כ טוטל לוסט ביטוחי יבוטל רשיונו לאלתר.

 

ואז אם הם רוצים להחזיר לכביש שיהיו חייבים לעבור מחדש בדיקות שיש כריות וכו'.

 

אין לי מושג כמה רכבים כאלו מסתובבים, אבל נראה שזו לא תופעה נדירה.

 

אם נחליט שזה מספיק חשוב לנו כאנשי הפורום, נוכל לנסות לדחוף זאת ל YNET ולתת לנושא להתגלגל (לפעמים צרכנים באמת מצליחים להשפיע)

פורסם

דווחתי שפוצצה עוד 172 שנת 2001 במהלך סוף השבוע אבל הפעם בצורה יותר יסודית והיא תגיע לשוק כחלקי חילוף בלבד.

 

המקרה הוא מקרה קלאסי של נהג ללא ניסיון מספק שהרכב אצלו מעט זמן והתוצאה שאיזה שפן סלע קפץ לכביש .....בלה בלה בלה, בקיצור סיפורים במקום להפנים שהוא לא יודע לנהוג כמו שצריך ובטח שלא מכיר את הרכב ומגבלותיו.

 

למזלו של הנהג אללה אוהב אותו והוא על הרגלים בחתיכה אחת.

 

כולנו מוזמנים ללמוד מהניסיון הרע הזה.

 

בהצלחה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

וואלאק אתה...איזה מקורות יש לך.

לפני שיצא (חלילה וחס) טיל אירני לכיוון שלנו ברשד יידע שעה לפני האמריקאים.

 

מה בטוח לגביי ה172 הספציפית הזאת את החצאיות היא כבר לא תצטרך.

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

אכן,הצהובה מיד 2.

הבחור הוא לא חבר פורום.

לנהג שלום לפחות עד שהאבא ישמע.

המכונית נגזרה ובטוח שלא תחזור לכביש יותר.

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

הג'אנטים גם נגזרו או שהם שלמים?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...