Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי פזו' 306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ראיתי למכירה פזו' 306 XT שזה הדגם המפואר 170.000 ק"מ גיר רגיל וטסט לעוד חודשיים, בדקתי את הרכב בעצמי בנהיגה וממש נהנתי מהאוטו מהנוחות ומהמנוע, האוטו בכללי מקורי ללא קומבינות.

 

הדברים הטובים הם:

רדיאטור חדש

מנוע לא מצלצל

ציריות בסדר

מזגן תקין

אין מכות בפח ובשלדה, המוכר גם מיתחייב לכך,

מנוע יחסית לפזו' ממש יבש ללא נזילות שמן (המנוע לא עבר שטיפה)

 

הליקויים היחידים שעליתי עליהם זה:

צמיגים שחוקים

צבע כחול שכולו דהוי שמעיד על צבע מקורי אבל ללא מכות בכלל וללא חלודות,

מערכת חימום בתוך האוטו מנותקת

והכי חשוב המנוע מנפח כלומר זורק שמן כשנותנים גז כשמיכסה מילוי השמן פתוח,

 

המוכר מוכן לרדת עד 3000 מהמחירון,

מה דעתכם על הדגם של האוטו ועל הבעיה הכי חשובה של מנוע מנפח ?? כל השאר שטיות מבחינתי.

 

תודה

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

לגבי הדגם הספציפי הנ"ל אתה מוזמן לרשום במנוע החיפוש "306 XT" תחת שם המשתמש שלי.

פירטתי הרבה פעמים התרשמות אישית מהרכב שבבעלותי.

 

רדיאטור חימום פנימי היה מדליק אצלי נורה אדומה.

צביעה לרכב זה לא דבר זול.

 

אמיר.

פורסם
השאלה למה המערכת חימום מנותקת ? :?

שאלתי את הבעלים והוא אמר לי שהיא נזלה, הגיוני מאוד, לא יכול להיות משהוא אחר יותר רציני,

אני מחזיק ברשותי פזו' 106 6 שנים ואני חושב שאני מכיר את הצרפתיות מעולה.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
לגבי הדגם הספציפי הנ"ל אתה מוזמן לרשום במנוע החיפוש "306 XT" תחת שם המשתמש שלי.

פירטתי הרבה פעמים התרשמות אישית מהרכב שבבעלותי.

 

רדיאטור חימום פנימי היה מדליק אצלי נורה אדומה.

צביעה לרכב זה לא דבר זול.

 

אמיר.

שלום

אני יודע לעשות חיפוש אבל איך אני עושה חיפוש תחת שם ?

למה רדיאטור חימום מדליק לך נורה אדומה? סך הכל הוא כניראה "נירקב" קצת והתחיל לנזול, אפילו אצלי ב-106 היה טיפטוף קל של טיפה ביום שמישום מה הפסיקה.

לגבי הצביעה היא לא בראש מעייני, הצבע שלה סביר מאוד ואני לא מיכוון לצבוע אותה בכלל, הצבע קצת דהוי ואתה בטח יודע למה אני מיכוון.

צביעה ברמה מעולה בלי פחחות יכולה לעלות 2000 ש"ח גג אצל בחור שאני מכיר אם אני ארצה לעשות.

 

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

תיקון רדיאטור פנימי יכול להגיע ל- 2000 שקל ואף יותר.

החלפתו דורשת פירוק מלא של הדש-בורד ועבודה מרובה.

יש כאלה שלא מוצאים נוחות בנסיעה ללא רדיאטור פנימי.(חורף!)

 

צביעה זה עניין שולי ולפי טעמו האישי של כל אחד ואחד.

אם הצבע סביר ואתה יכול לחיות איתו, נהדר.

 

בבקשה, תהנה בקריאה.

אתה מוזמן לשאול שאלות.

 

אמיר.

פורסם

מה הסכנה במנוע "מנפח"?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אמיר הקישור שהבאת לא עובד לי.

תוכל לנסות שוב ?

 

עד כמה שידוע לי אין סכנה עם מנוע "מנפח" פשוט המנוע מאבד לחץ אבל אפשר להמשיך ליסוע עוד הרבה, הרכב שאני מדבר עליו נסע ממש טוב, השאלה עד מתי המנוע יחזיק, במה כרוך התיקון ומה העלות.

 

תודה

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אמיר, הקישור שהבאת לא עובד,

 

תוכל בבקשה לתקן אותו ?

 

תודה

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

לחלק מקורי ועבודה טובה המחיר יעבור את ה2000 ש"ח.

תבדוק גומיות וכל חלקי הפרונט.

כמו כן תבדוק מתי הוא עשה טיימינג לאחרונה ומה החליף (משאבת מים ? מקורית? מותחנים ומחזירי שמן?)

תבדוק מתי הוחלף הקלאץ' (אני משאר שאתה מדבר על 1.8 ואם כן הקלא.' לא כ"כ זול כמדומני)

ומיכיוון שיש טסט עוד חודשיים הייתי מעיף מבט גם במצב הדיסקים והרפידות.

 

כל אילו עלויות מסביב שאם הכל נופל בקרוב - המוכר צריך להוריד יותר.

אם אלו בסדר ובאמת הפאק היחידי זה הרדיאטור חימום - קנה את האוטו ותקן את הרדיאטור בעצמך.

המחירון שלי לזכרוני גם ככה די בדיחה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

רדיאטור חימום הוא הראשון בתור ללכת , לפני פלאנג'ים, בית טרמוסטט , משאבה ורדיאטור , אם שמו מים ירוקים של 15 ש"ח לגלון.

פורסם

חיימי , הלוואי שזה היה נכון.

האוטו שלי מאז שיצא מהחברה היה רק במוסכים מורשים - ועדיין הלך לו הרדיאטור חימום.

והוא לא ממש היחיד.

 

החלק הזה דפוק (בעיקר בדור הראשון של ה306ים - לא שמעתי על בעיות בדור השני כ"כ)

 

עובדתית.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

קודם כל תודה על התגובות,

עניין הרדיאטור חימום לא ממש מעניין אותי כל עוד הוא לא מפריע לתפקוד הרכב, אני אוכל לתקן אותו מתי שארצה,

הקלאץ' מראה סימנים טובים ולא מפריד גבוה, הוא גם יכול להחזיק עוד הרבה זמן,

לגבי רצועת טיימינג, הבעלים טוען שלא עשה בשנתיים שהרכב אצלו, בכל אופן גם אם היה אומר שהחליף אתמול לא הייתי סומך על זה ומחליף מייד עם רכישת הרכב,

המים שברדיאטור ניראים ירוקים ואין סימני נזילות כל שהם, כמו שאמרתי המנוע ממש נקי לשנה.

בנתיים הגענו לסכום של 16.500K על האוטו מה דעתכם ?

 

*הדבר הכי חשוב ששאלתי והכי מטריד אותי זה המנוע ש"מנפח", אני יודע שהוא יכול להחזיק עוד הרבה זמן אבל במה כרוך התיקון ומה העלות ?

 

 

תודה

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...