Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כ"ס - הסבר + מה המשמעות של XT בפיז'ו 206


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

אני עדיין בחיפושים אחר פיז'ו 206.

החלטתי להתפשר ולקנות 1.4 ידני במקום 1.6 ידני. כי אני פשוט לא מוצאת!!!

אני לא ממש שלמה עם זה כי אני רגילה למנוע 1.6

שאלתי היא האם ה 1.4 היא מספיק מהירה? ומה המשמעות של XT ?

צר לי על הבורות...:|

ותודה על הייעוץ והעזרה מראש...:-D

פורסם

יש XR (רמת הגימור הבסיסית), ויש XT (רמת הגימור הגבוה יותר).

 

יש גם XS ו-GTI אבל הן רק ב-3 דלת'.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

קודם כל, 206 1.6 עדיפה משמעותית על ה-1.4...במיוחד כידנית.

 

אם לא קריטי לך 5 דלתות...את יכולה ללכת על ה-XS. אותו מנוע, ידנית ונראית הרבה יותר טוב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

שוב אני כאן...

לפני זמן קצר מכרתי את הפולקסוואגן פולו מנוע 1600 ידני, 75 כ"ס שנת 1996.

מחר אני לוקחת לבדיקה פיז'ו 206 מנוע 1400 ידני XT שנת 2001.

שאלתי היא כמה כ"ס יש בפיז'ו הנ"ל והאם הביצועים ויכולת הסחיבה יהיו שונים באופן משמעותי מהפולו שהייתה לי.

כולי מבולבלת...

אנא , עיזרו לי!!!:roll:

באתר של פיז'ו הצלחתי ללקט את הנתונים הבאים:

הספק מירבי 75/5500 - סל"ד/כ"ס

מומנט מירבי 115/2600 סל"ד/קג"מ

מיותר לציין שהנ"ל סינית בשבילי.

 

בעבר הייתי מתייעצת עם אבא שלי. לצערי הוא נפטר לפני שנתיים ואין לי עם מי להתייעץ ולכן כל השאלות הללו...

:|

פורסם

תיקון קל :

הספק מירבי 75/5500 - סל"ד/כ"ס

מומנט מירבי 11.5/2600 סל"ד/קג"מ

 

מה שזה אומר זה של206 יש את אותו כ"ס כמו שהיה לפולו שלך , למרות שהמנוע קטן יותר.

סה"כ לא תרגישי הבדל גדול .

פורסם

ממליץ בחום על ה 206 .

 

המנוע 1.4 הוא אחד המנועים הכי ותיקים בשוק והוא עושה את עבודותו באופן מצויין.

הרכב לא יהיה חורך אספט מצוי, אבל את כל צרכי הנהג הרגיל הוא מספק.

פורסם

הבדל משמעותי לא יורגש במעבר בין הפולו ל-206 1.4, גם מכיוון שמדובר על אותו הספק (ומשקל, אם זכור לי נכון). הרכב הנ"ל מתאים לנהג הממוצע.

אגב, ה-206 היא אחת המכוניות היותר טובות כיום בשוק.

×
×
  • תוכן חדש...