Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שמו של כלי הרכב שלי ולמה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קובי נתן לה את השם "דודה רובר" ומאז הילד לא מוכן לעזוב את השם הזה.
חן-חן על הקרדיט, אבל זה לא אני - ה-P4 שלך ידועה באנגליה בכינוי Auntie Rover בזכות גיזרתה העגלגלה. אני בסך-הכל תרגמתי לעברית...

תמונה של דודה רובר מאנגליה:

rover.jpg

 

ותמונה של דודה אנושית ליד דודה רובר:

http://jaguar.fiboy.com/images/Rover%20&%20Malmi%20Vilppula%20-57.jpg

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האופל ידועה בכינויה "בובה" והביואיק ידועה בכינויה "בהמה"

 

והכלב - "ג'ק" (נזכרתי שיש מישהו במועדון שקרא לכלב שלו "קרטר"...)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

לעליזה שלי קוראים כך בגלל הנסיעה העליזה והקופצנית שלה , אני מחפש עכשיו טנדר סוסיתא כדי להחזיר את ימי סוזי העליזים וכמובן פולסווגן דבל קבינה שנקראה טינה טנדר ...

רנו 4 עליזה 002.jpg

רנו 4 עליזה 001.jpg

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
חן-חן על הקרדיט, אבל זה לא אני - ה-P4 שלך ידועה באנגליה בכינוי Auntie Rover בזכות גיזרתה העגלגלה. אני בסך-הכל תרגמתי לעברית...

ותמונה של דודה אנושית ליד דודה רובר:

http://jaguar.fiboy.com/images/Rover%20&%20Malmi%20Vilppula%20-57.jpg

תמיד כייף ללמוד דברים חדשים על הדודה רובר שלי...

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

לאופל מנטה קוראים אמנדה .

ל 205 GTI קראו ג'יטו.

לגולף קאנטרי אישתי קראה וומבי (קיצור של וומבט, שניהם גבוהים, קצרים וגמלוניים).

לפיאט דובלואים קוראים הבהמות, כי זה מה שהם בדיוק, בהמות משא.

דא"ג, כבר הזכרתי את זה פה בעבר אבל לכל החיות שלי יש שמות של מכוניות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
קרמיט הוא הדייהטסו סיריון של אחותי, על שם צורתו הכללית וצבעו שלא משתמע לשני פנים.
do you want to tell something to all the readers...mmm....maybe about it's new shape?

:twisted::twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

פאצ'י אנחנו קוראים לטנדר גי אם סי אפאש 1964

 

וקאפי לקפריס שנת 1966

אוסף ביתי :-)קפריס הרטופ1966,מנוע V8 8)טנדר GMC אפא'צ 1964 מנוע V8 :-P רכבים בבניה ואיבזור לאחרים.

פורסם
האופל ידועה בכינויה "בובה" והביואיק ידועה בכינויה "בהמה"

 

והכלב - "ג'ק" (נזכרתי שיש מישהו במועדון שקרא לכלב שלו "קרטר"...)

הכלבה המדהימה הקודמת שלנו (רועה גרמני) עליה השלום שמה היה "יוליה" המלונה שלה עדיין קיימת ונושאת את שמה, אז אם מישהי שוקלת למשל לעבור לגור במושב....:wink: , הכלבה הנוכחית לא פחות מדהימה ושתבדל לחיים ארוכים (אלסקיין) "אקיצ'ו".

 

אבל לך יש כינוי ועד כמה שזכור לי זו הייתה הפעם הראשונה שהגבת בפורום אספנות?

 

"יש לי שאלה - בערך מאז גיל 8 לא קוראים לי בשמי הפרטי אלא קוראים לי וולבו (שם המשפחה שלי הוא וולבובסקי, והיינו צריכים למצוא דרך להבדיל בין כל היוליות בשכונה) - אולי גם אני אקבל איזה ערכת התחלה לנהגת חדשה?"

 

שבת שלום

אירית

פורסם

מהרגע הראשון שראיתי אותו, ורכשתי אותו ידעתי ששמו יהיה "אמיר".

(עברית) אמיר=צמרת, הענפים העליונים בעץ.

(ערבית) אמיר=נסיך.

 

 

 

ל'

אמיר1 (Large).JPG

אמיר (Large).JPG

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...