Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

הדברים האלו שמשפריצים את המים על השמשה (שפריצרים לא?), הפסיקו לעבוד כבר לפני שנתיים והגיע הזמן לתקן אותם. כשאני לוחץ על הכפתור שלהם שומעים את המנוע עובד אבל מים לא יוצאים, ניסיתי לפתוח אותם עם מחט בחריצים - חשבתי שהם פשוט נסתמו, וזה לא עזר.

מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

יש מים?

וברצינות. נסה לפתוח את הצנרת שמגיעה אל השפריצרים (הסתכל מכיוון מכסה המנוע, מבפנים) ולהפעיל את השפריצרים. אם יוצאים מים מהצינור - גש למקום עם לחץ אוויר שיעיפו את כל הטינופת בלחץ.

אם לא מגיע - זה הזמן לבדוק אם המשאבה אכן שואבת מים (לפרק את הצינור שיוצא ממנה, מתחת לכנף).

 

שנתיים בלי שפריצרים ? כדאי שתנקה את החלון...

פורסם

לפני עיני המתיזים הקדמיים יש מפצל T שאליו מגיע הצנור מממיכל המיים ויוצאים ממנו 2 צנורות אל

עיני המתיזים הקדמיים. בתוך מפצל זה יש שסתום חד כווני כך שהמפצל נסתם. לאחר אתורו

(איני זוכר את מיקומו) הוצא את הצנור המרכזי המביא המיים אלין, הפעל המתיזים הקד' ואם יוצאים מיים מהצנור אז המשאבה תקינה. בעת חבר הצנור הזנה בחזרה למפצל ונתק את 2 צנורות ההזנה

אל עיני המתיזים והפעל המתיזים הקד' וראה אם מהמפצל יוצאים מיים.

למתיז החלון האחורי, יש גם שסתום חד כווני רק עם צנור כניסה וצנור יציאה ממנו לכוון אחורה.

משאבת המתיזים החשמלית הנה אחת גם לקד' וגם לאח'.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם

המפצל נימצא בצד שמאל.לפני החיבור לעין המתז השמאלי.

אם כמו שרפי כתב לך מגיעים מים לצינור,תחליף את המפצל,ותנקה את המתזים.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

מחיר המפצל זול מאוד וניתן להשיגו בכל מוסך מורשה של פיאט או בחנויות החלפים מתמחות פיאט הבאות:

1. "מ.י.ר חלפים" שברח' המסגר 70 ת"א, טל' 03-5620275.

2. "נחום סודאי" שברח' בן אביגדור 3 ת"א, טל' 03-5618052.

כחבר הפורום, אתה זכאי אצלם ל 10% הנחה.

בברכה - רפי לין :idea:

×
×
  • תוכן חדש...