Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב לאורן לרגל קניית ה 205..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בלמים:

 

קדמי: דיסק מחורר

אחורי: מקורי

 

עכשיו, כשאומרים מקוריים - מתכוונים לתופים, דיסקים (וסרן אחורי) של 205GTI1.6 או מה? כי בכל המקרים הללו, מדובר ברכב מסוכן (כן, כנראה שאפילו פחות נשלט מ-306XT :p ).

 

הממ.. תתחדש, אני מקווה שתלמד מהמקרה של ה-306, למרות שקנייה של רכב כזה בהחלט לא גורמת לי לחשוב ככה.

פורסם
בלמים:

 

קדמי: דיסק מחורר

אחורי: מקורי

 

עכשיו, כשאומרים מקוריים - מתכוונים לתופים, דיסקים (וסרן אחורי) של 205GTI1.6 או מה? כי בכל המקרים הללו, מדובר ברכב מסוכן (כן, כנראה שאפילו פחות נשלט מ-306XT :p ).

 

הממ.. תתחדש, אני מקווה שתלמד מהמקרה של ה-306, למרות שקנייה של רכב כזה בהחלט לא גורמת לי לחשוב ככה.

 

 

 

רועי בוא לא נגזים...

הכוונה היא למקורי 1.6 , כי האוטו במקור 1.6

תוספת הכוח ל 1.9 לא עד כדי כך משמעותית למערכת הבלימה הנוכחית

שגם משופרת בדיסקים מחוררים ומחורצים מקדימה....

והאוטו בולם , הוא באמת בולם טוב.

אז לא לכל דבר שהוא שחור על גבי לבן , צריכה ליהיות תגובה שכזו...

פורסם
בלמים:

 

קדמי: דיסק מחורר

אחורי: מקורי

 

עכשיו, כשאומרים מקוריים - מתכוונים לתופים, דיסקים (וסרן אחורי) של 205GTI1.6 או מה? כי בכל המקרים הללו, מדובר ברכב מסוכן (כן, כנראה שאפילו פחות נשלט מ-306XT :p ).

 

הממ.. תתחדש, אני מקווה שתלמד מהמקרה של ה-306, למרות שקנייה של רכב כזה בהחלט לא גורמת לי לחשוב ככה.

 

 

אורן, תתחדש... נראית פיצוץ, מקווה שגם נוסעת ככה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לפי מה שאני זוכר שסיפרו לי שהפיגו של עוזי היא אחת מהפיגו ה205 שישבות על הכביש הכי טוב בארץ

אוטו מדהים הוא קנה !!!!!

פורסם
הספק מעט אופטימי הלא כן?

 

בכל אופן תתחדש :)

 

ההספק אופטימי עד דמיוני.

 

אבל בוא נתן לאורן להשתפשף קצת על האוטו ואח"כ נחליט.

 

גלגלים

 

Fundamental 15" ג'נטים -

Yokohama 205/45ZR15 צמיגי -

 

 

195-50-15 זה מה שאני ראיתי.

 

האוטו נראה מצויין , בעיקר פנים הרכב. שמור עליו :!:

פורסם

תתחדש!!!

מבחינה מכאנית,אין לי מושג איך תוחזק הרכב,אבל אני יכול לומר לך שצבע אדום+פז'ו,דורש תשומת לב מיוחדת,ווקסים וצל.

מדהימה,מפחידה ואחרי כמעט שניי עשורים,עדיין אחת מהיפות ביותר,ביחוד הספציפית הזו!

 

נ.ב:אני לא מלקק לך בשביל סיבוב,זה כבר סגור גם ככה לשבוע הבא :wink:


×
×
  • תוכן חדש...