Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג חדש שנתפס במהירות מופרזת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתפסתי ע"י שוטר בכביש במהירות של 118 קמש בכביש של 80 קמש

 

750 שקל קנס השאלה היא מה זה גורר אחריו??

נקודות? שלילה?

השוטר אמר לי שזה רק קנס 750 שקל וזהו נגמר הסיפור הקטע שאני לא ממש מאמין לו למרות שהוא הראה לי רישיונות של אנשים שהוא לקח .. והוא הראה לי זימונים למשפט שהוא זימן אנשים ואותי הוא לא זימן למשפט (הוא רצה להוכיח לי שלא ישלל לי הרישיון ) השאלה מה יעשו עם זה במשרד הרישוי

אני נהג חדש עד 15.11.06מה אפשר לעשות עם זה? קראתי באתר של משרד הרישוי שאולי אני יצטרך לעשות מבחן מעשי או עיוני מחדש

http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_CI/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_9E/.ce/7_0_CT/.p/5_0_9F/.d/0?PC_7_0_CT_subject=index.jsp?subject=HE_RISHUI_211#7_0_CT

 

תודה מראש אוהד

פורסם

קנס של 750 ש"ח על מהירות משודך בחתונה קתולית ל10 נק' מתנת משרד הרישוי.

ואותו קנס במקרה של נהג חדש משודך למתנה בסך עוד שנתיים נהגות חדשה, ואם אני לא טועה גם לתיאוריה+טסט. בהצלחה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...