Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין לרכוש רנו לקיאו שנת 94 מאדם פרטי הבעיה שהמוכר מצהיר עליה היא קמשפט תקול

השאלה היא מה המחיר של החלפה של כזה חלק?

כיצד הוא מתקלקל?

מה תפקידו ברכב?

והאם מסוכן ליסוע איתו במצב הנ"ל?

תודה מראש

יוסי

HU: Pioneer DEH-1650 Front: JBL GTO 6506

 

Amp: ORION 4004 Sub: Kenwood W3009

פורסם

קמשאפט= גל זיזים.

כנראה שיש בעייה במנוע. כנס עם הרכב למוסך (שאתה בוחר וסומך עליו) לבדיקת התקלה ולקבלת הצעת מחיר לתיקון.

 

האם הרכב מניע? שורף שמן? מעשן? יש רעשים ודפיקות מהמנוע?

 

אסף

פורסם

אפשר בבקשה רק הצעת מחיר להחלפת החלק?שיהיה לי סדר גודל של מחיר בראש?

האם התקלה אכן חמורה?והאם הא מעידה על עוד תקלות אפשריות ברכב?

שורף שמן רעשים במנוע?נשמע דיי חמור לא?

האם עדיין הייתם הולכים על הרכב?

תודה מראש

יוסי

HU: Pioneer DEH-1650 Front: JBL GTO 6506

 

Amp: ORION 4004 Sub: Kenwood W3009

פורסם

אם הייתי קונה הייתי קונה במחיר מחירון משוקלל מינוס מחיר של מנוע של קליאו.

 

תבין שאין כמעט קונה שפוי שיקנה רכב כזה, זה חתול בשק רציני שעלול לדרוש החלפת מנוע קומפלט.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הלכתי היום לראות עוד רנו קליאו שנת 94 יד ראשונה עם מעט קילומטרים

לפי המוכרת נאמר לי ששמורה ומתוחזקת כשהגתי יש כתמי שמש על כל הגג הוא מתקלף ודלת אחת בצבע דהוי לפי המוכרת נאמר לי שלא עבר תאונות.רציתי לשאול אותכם מספר שאלות בנוגע לחלקים שיש צורך להחליף ואולי אתם יודעים לתת לי טווח מחירים שאני ידע כמה להוריד אותה וכמה אני צריך להשקיע

צביעה כללית של הרכב?צבע אדום לא מטלי!

רצועת טימינג?

שני גלגלים?

חלון חשמלי שלא עולה ולא יורד מנגנון דפוק?

תודה מראש יוסי

נ.ב

אשמח לקבל מחיר לכל אחד מן החלקים

HU: Pioneer DEH-1650 Front: JBL GTO 6506

 

Amp: ORION 4004 Sub: Kenwood W3009

פורסם

צביעה כללית של הרכב- תלוי בטיב העבודה. בערך 2000-3000 ש"ח (ללא פירוק פלסטיקה).רצועת טיימינג- כנס למוסך. יכול להיות שעל הדרך כדאי להחליף משאבת מים.

2 גלגלים (אני מניח שהתכוונת לצמיגים)- תלוי במה שאתה מחפש. תלוי ביצרן ובדגם.

חלון חשמלי- אתה בטוח שמדובר במנגנון ולא במתג?

 

אסף

פורסם

מתכלס היא פתחה את החלון שלי(הנוסע ליד הנהג)דרך המתג שלה!

לפתוח אותו דרך המתג שלי לא יכולתי אבל להרים אותו חזרה למעלה כן

מה זה אומר מתג או מנגנון בכל מקרה זה דורש פירוק וזה נראה לי יקר

בכל מקרה עם כל הבעיות כרגע כמה הייתם מורידים מהמחירון(מה שהיא דורשת)כנראה לא חיה בכדור הארץ עם כל הבעיות האלה היא דורשת מחירון בגלל הקילומטרג הנמוך מאוד אך האוטו נראה מלחמת עולם עשירית!

HU: Pioneer DEH-1650 Front: JBL GTO 6506

 

Amp: ORION 4004 Sub: Kenwood W3009

פורסם
מתכלס היא פתחה את החלון שלי(הנוסע ליד הנהג)דרך המתג שלה!

לפתוח אותו דרך המתג שלי לא יכולתי אבל להרים אותו חזרה למעלה כן

מה זה אומר מתג או מנגנון בכל מקרה זה דורש פירוק וזה נראה לי יקר

בכל מקרה עם כל הבעיות כרגע כמה הייתם מורידים מהמחירון(מה שהיא דורשת)כנראה לא חיה בכדור הארץ עם כל הבעיות האלה היא דורשת מחירון בגלל הקילומטרג הנמוך מאוד אך האוטו נראה מלחמת עולם עשירית!

לדעתי זה מתג וצריך רק לרסס ספררי מגעים (מפתח כוכב מיוחד מפרק את הפלסטיקים)

כמה קילומטרים עשתה?

צבע בעייתי זה אומר שהרכב שהה הרבה זמן בשמש כלומר הרבה פלסטיקים ישברו לך...

אבל אם זה ידני אולי שווה...

פורסם

כל הסיפור הזה הוא די יקר ולא משתלם, תחפש עוד קצת ותמצע משהו יותר טוב.

אני מצאתי קליאו שנת 95 rt מאובזרת אם קילומטראג' נמוך ויד ראשונה אבל הצבע בגג היה דהויי (עוד 300 ש"ח והרכב כמו חדש) מחיר 14 אלף.

פורסם

בכל מקרה עם כל הבעיות כרגע כמה הייתם מורידים מהמחירון

כשהרכב היה חדש מחירו היה מקביל לכ-120 אלף ש"ח היום, אולי יותר.

אתה קונה אותו בעשירית בגלל שהוא ישן ובגלל הבעיות האלו.

אם הכל היה בו תקין כחדש, והוא היה חדש הוא היה עולה יותר.

המחיר "מחירון" שלו כבר משוקלל עם הבלאי, ההתישנות, המתג שלא עובד וכו'.

מה ציפית, לקנות רכב ב-1/10 מחיר ולקבל הכל חדש ועובד ?

סביר שהבולמים עייפים, סביר שהצמיגים לא חדשים, סביר שיש נזילות שמן, לא מן הנמנע שיש מתג חשמל שלא עובד. בגלל זה הרכב זול יותר מרכב חדש.

לא על כל פיפס צריך להוריד מחיר, או לבטל עסקה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
באיזה ארץ ?

בא"י - (בכוונה רשמתי ארץ ולא מדינת).

 

יש לי חבר עם מזדה 323 שעבר תאונה לפני כשבועיים. האוטו חטף מכה מאחורה והיה צורך ליישר תא מטען ולהחליף פגוש אחורי. הוא שילם מכיסו עוד 2700 ש"ח לפחח מאיזור המרכז (את הנזק מהתאונה מכסה הביטוח של הפוגע) עבור צבע כללי לרכב (הרכב בצבע לבן). אז נכון שהעבודה לא ברמה הכי גבוהה, שיש מעט נזילות, שלא הורידו פגושים או פלסטיקים לפני הצביעה אבל בסה"כ הצבע נראה רענן.

 

שים לב שרשמתי שהמחיר תלוי בטיב העבודה.

 

 

אסף

פורסם

בוא אני יספר לכם את כל הסיפור ואתם תחליטו כמה לפי דעתכם אני צריך לדרוש ממנה לרדת במחירון

 

הרכב כפי שכבר ציינתי שנת 94 יד ראשונה עם 100 אלף ק"מ.

לאחר בירור עם המוכר נאמר לי כי הוא לא החליף טיימינג.מצבר מיושן ואינו זוכר מתי החליף,בלמים זקוקים להחלפה, ובעיות צבע מפה ועד הודעה חדשה הגג כולו מקולף כולל הצדדים של החלון האחורי.

האוטו לא עבר טיפולים בזמן ואינו מטופל במוסכים מורשים ואין שום תיעוד מה עבר הרכב.

במחינת המוכרים הם ממש אבל ממש לא נראים זוג שישנה את הק"מ ולכן מהבחינה הזו אני לא מודאג

הם דורשים 14 אלף שקל שחשוב לציין שזה המחירון של הרכב והוא מוזנח בצורה מטורפת.

ממש כואב הלב לראות אותו.בנוסף נאמר לי שהוחלפו גלגלים ותקשיבו טוב שלושה בלבד(לפי מה שידוע לי זה שכאשר מחליפים גלגלים מחליפים זוג אבל אולי זה רק אני)

זה עוד מבלי לדעת את המצב המכני שלו שכמו שהוא טולפ או יותר נכון לא טופל לא נראה לי שיהיה כל כך טוב.

עכשיו אני אשמח אם תוכלו להגיד לי כמה אתם הייתם מציאים למוכר!!!

תודה מראש

יוסי

HU: Pioneer DEH-1650 Front: JBL GTO 6506

 

Amp: ORION 4004 Sub: Kenwood W3009

פורסם

בלי לדעת כמה זמן יש או אין טסט,אני הייתי מתחיל במחיר של 7000 ש"ח.

קח רק בחשבון את המנוע 4000-5000ש"ח,וצבע זול 2000-3000 ש"ח.

אם אינך בעל מקצוע,ברח משם כל עוד נפשך בך.אל תדאג לבעל האוטו, הוא ימצא פרייר אחר.

לכן הצעתי היא: שמאלה פנה קדימה צעד, left right left .....:-D

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...