Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד היום אני סובל מההתקנה שלהם

הטעות הכי גדולה שאי פעם עשיתי בתחום וזה כולל בגיל 17 וחצי לקנות רמקולים של פיוניר בתחנה המרכזית בת"א.

 

חס וחלילה צריך לסגור להם את העסק.

אל תלך אליהם יש ככ הרבה מתקינים .

לא לא לא לא לא לא לא לא לא .

פורסם

ממה אתה כל כך סובל?

לפי התגובה שלך רואים שיש להתקנות שלהם השפעות פסיכולוגיות

תוכל לפרט?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

טוב:

 

נתחיל מהרע אל הרע יותר:

למערכת שלי חוברו על ידם :

חוטים 0.8 MM לרמקולים .

את הטוויטרים הם שמן על שתי חתיכות קרטון בתוך הדש בורד (הטוויטר בדש בורד היה לבקשתי).

ניסו לשכנע אותי בכל מחיר לא לעשות פלטת עץ ולאחר מכן חתכו אותה קצר מדיי.

בזמן ההתקנה חתך המתקין את החוטים קצר מדיי , ואז חיבר אותם מחדש עם לחצנים.

הם ישבו וקטלו לי את המערכת (קנטון QS2.16 מגבר PB4 של פייז, וכו...)

חיברו לי לשני מגברים ( 4 יציאות כל מגבר)חוט 10 GUAGE מהמצבר ופיוז 40 אמפר!!!!!!

חיבור מינוס בצורה נוראית נוראית.

הבאתי להם 10 מטר חוט 2.5 MM והם לא השתמשו בו.

ולגולת הכותרת :

את הקרוסים של הקנטונים שלי הם שברו : שברו!!! ועוד אמרו שהם לא איכותיים כי ההברגות הן מתחת לפלסטיק (הגנה הגנה הגנה!!) ועם ברגיי הלן ולא רגילים אז זה חרא קרוסים (כן במיוחד שהחלקים כולם מיוצרים על יד קנטון) .

את ההתקנה הם גמרו אחרי שעכבו את ההתחלה שלה בשעתיים ורצו לדחות אותי עוד באותו יום שלקחתי חופש מהעבודה בזמנו , וסגרו את החנות כאשר אני בלי רמקולים מקדימה .

 

חזרתי אליהם שיחליפו לי חוט מתח ויעשו בבת אחת כבר בדיקת מיגון , הם המציאו שהכבל מספיק טוב וטענו שמערכת האזעקה שלי (שאגב תקינה לחלוטין) לקויה ויש להתקין קודן במחיר מופקע של 500 שקל , וזה לפני 3 שנים שהיום זה עולה 350 שקל.

 

וראיתי עוד התקנות שלהם אחרי זה והבנתי שעשיתי טעות נוראית נוראית . אבל מנסיון ועצלנות לומדים.

 

בברכה,

ק.

פורסם

אתה לא הראשון שמתלונן עליהם , הדבר היחיד שהם יודעים להתקין ושמתקרב לגדר "התקנה טובה" זה להתקין דיבוריות של סלקום . שגם את זה נראה לי הם כבר לא עושים עקב ההתקנות ""המעולות "" שלהם .

פורסם

טוב מקסימום רק נקנה חלקים שם.

 

דווקא הצעות מחיר מעניינות הביאו לי יחסית.

HU : clarion 646 AMP: audison srx4

 

comp : hertz space sub: kicker comp 12

פורסם

תשמע מצטער בשבילך ותודה על האזהרה, אולי ורק אולי אני אקנה מהם חלקים ללא הרכבה.

כל עוד המחירים טובים למה שלא אקנה שם? או שאתה רוצה לעשות חרם צרכנים בגלל שההרכבה שלך לא יצאה טוב?

HU : clarion 646 AMP: audison srx4

 

comp : hertz space sub: kicker comp 12

פורסם

עדיף לקנות ולהתקין באותו מקום , אבל אם נראה לך

שיש שם מחירים טובים ואחריות-תלך לקנות.

לא הייתי מתייחס ברצינות רבה, למשהו שקרה לפני כמה שנים, יכול להיות שזה מקרה בודד.

לדעתי, תתחדש.

ZZR

פורסם

לא יצאה טוב , לא יצאה טוב, לא יצאה טוב?!?!?!?!?!?

 

 

תגיד לי פחות מקצוענים מזה אתה מכיר???????

ועוד יש פה עוד מישהו שאומר לך ?

יו אני בשוק טוטאלי...

פורסם

מידן מל אני לא יודע מה הקטע שלך .

 

באמת

אבל ממש.

מספיק השטויות בקישור של המונו.

דיי.

זה לא המתקין , זה היה הבעלים בעצמו.

שלא מבין כלום, שאמר לי שלא יהיה הבדל בין 4 GAUGE ל 10 GAUGE , שהסיגנל של הרדיו דיסק שמוציא 4 VOLT לא מספיק טוב וצריך לשים הגברה לסיגנל ..

תגיד לי נפלת על הטלפיים?

מישהו ששבר קרוסים בכוונה , מול העיניים שלי ??? של סט ב 300 יורו???

מה עובר עלייך.

אולי אתה הבעלים של החנות ואז אני יכול להבין.

זה חרא של מקום שמעתי מעוד אנשים ויש פה עוד אנשים שאומרים את זה.

אני מוכן לשבת לו מול החנות ולהרחיק ממנו אנשים , לאנשים כאלו לא צריך לתת כסף אלא מצלמה של חיים הכט!!!!

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם

 

קראתי בפורום שיש אנשים שלא מרוצים מהחנות "דיסק מונטנה".

לי זה נראה כמו איזה בעל חנות אחרת שמנסה לרמוס את היריבים שלו

אני אישית לקוח של החנות כבר מעל לעשר שנים ולפני זה הייתי "מקפץ" בין חנויות

לא הייתה פעם אחת שלא נהנתי מההתקנה ומהמוצרים שמכרו לי בדיסק מונטנה

בעל העסק הוא בחור ממש נחמד ואמין והמתקינים שם ברמה גבוהה (במיוחד הבחור עם הקעקועים אם אני לא טועה קוראים לו סרגיי)

אין לי כוונה להכנס פה עם אנשים למלחמות אבל אחד המגיבים פה ממש מתלהם.

אני אלקטרונאי במקצועי ואם לבחור הכועס היה קצת ידע בחשמל הוא לא היה כותב את השטויות שהוא רשם שם בקשר לעובי החוט מכיוון שמדובר ברכב (12V).

בכל אופן בתור חובב מוסיקה ובמיוחד חובב סאונד טוב, אני אישית מאוד מרוצה מדיסק מונטנה.

 

פיני.

פורסם
שלום לכולם

 

קראתי בפורום שיש אנשים שלא מרוצים מהחנות "דיסק מונטנה".

לי זה נראה כמו איזה בעל חנות אחרת שמנסה לרמוס את היריבים שלו

אני אישית לקוח של החנות כבר מעל לעשר שנים ולפני זה הייתי "מקפץ" בין חנויות

לא הייתה פעם אחת שלא נהנתי מההתקנה ומהמוצרים שמכרו לי בדיסק מונטנה

בעל העסק הוא בחור ממש נחמד ואמין והמתקינים שם ברמה גבוהה (במיוחד הבחור עם הקעקועים אם אני לא טועה קוראים לו סרגיי)

אין לי כוונה להכנס פה עם אנשים למלחמות אבל אחד המגיבים פה ממש מתלהם.

אני אלקטרונאי במקצועי ואם לבחור הכועס היה קצת ידע בחשמל הוא לא היה כותב את השטויות שהוא רשם שם בקשר לעובי החוט מכיוון שמדובר ברכב (12V).

בכל אופן בתור חובב מוסיקה ובמיוחד חובב סאונד טוב, אני אישית מאוד מרוצה מדיסק מונטנה.

 

פיני.

 

לא מעניין אותי הדיון פה חוץ מהמשפט הזה אתה חייב להסביר לי אותו.

ואני מקווה שאתה לא מתכוון לזה שאין הבדל בעוביים כי זה 12V,כי מישהו עלול לקרוא ולתפוס אותך ברצינות!

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...