Jump to content

pini420

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pini420

  1. שלום לכולם קראתי בפורום שיש אנשים שלא מרוצים מהחנות "דיסק מונטנה". לי זה נראה כמו איזה בעל חנות אחרת שמנסה לרמוס את היריבים שלו אני אישית לקוח של החנות כבר מעל לעשר שנים ולפני זה הייתי "מקפץ" בין חנויות לא הייתה פעם אחת שלא נהנתי מההתקנה ומהמוצרים שמכרו לי בדיסק מונטנה בעל העסק הוא בחור ממש נחמד ואמין והמתקינים שם ברמה גבוהה (במיוחד הבחור עם הקעקועים אם אני לא טועה קוראים לו סרגיי) אין לי כוונה להכנס פה עם אנשים למלחמות אבל אחד המגיבים פה ממש מתלהם. אני אלקטרונאי במקצועי ואם לבחור הכועס היה קצת ידע בחשמל הוא לא היה כותב את השטויות שהוא רשם שם בקשר לעובי החוט מכיוון שמדובר ברכב (12V). בכל אופן בתור חובב מוסיקה ובמיוחד חובב סאונד טוב, אני אישית מאוד מרוצה מדיסק מונטנה. פיני.
×
×
  • תוכן חדש...