Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מראה ימנית לאופל אסטרה שנת 1995 מפירוקיה או מראה תחליפית.

לא מצאתי בירושלים,והשבוע אהיה בחולון ליד אזור התעשייה.

אודה על הפנייה לעסק של חלפים בחולון בו יש סיכוי למצוא את המראה המבוקשת.

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

פורסם

אם כוונתך למראה עצמה (ולא לכל בית המראה) תוכל להיכנס ל"אוטו גלס", שברחוב המרכבה 4, שבאזור-התעשיה שבחולון (אינני בטוח אם ניתן להשיג אצלם בית מראה שלם).

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

אני צריך את כל בית המראה וגם את החלק שצמוד לרכב.

 

מראה מהיבואן תעלה יותר משש מאות שקל,ואני ממילא בחולון.

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

פורסם

תודה. עשיתי כעת הזמנה באתר של טי.ג'י. ואעדכן בתוצאות.

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

פורסם

המראה קופלט חיכתה לי ונרכשה היום בחולון ב-250 שקל בתוספת מע"מ בטי.גי. חלפים.

 

הבעלים מוסר ד"ש לרפי לין,וממני תודה.

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

×
×
  • תוכן חדש...