Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המתג אצלי נמצא בצד של הדשבוארד, בחלק שמכוסה ע"י הדלת ואפשר לגשת אליו רק כשהדלת פתוחה לגמרי.
חשבתי שמדובר באמת במקום נסתר, ברוב כלי הרכב המתג נמצא היכן שתארת.

המיקום הוא כזה שיאפשר תפעול רק שהרכב סטטי, לעיתים המתג ניתן להפעלה רק עם מפתח ההתנעה.

פורסם
פוקוס חדשה?
פיאט אוליסה. זה בדיוק אותו הדבר גם באחות התאומה סיטרואן C8.

חשבתי שמדובר באמת במקום נסתר, ברוב כלי הרכב המתג נמצא היכן שתארת.

המיקום הוא כזה שיאפשר תפעול רק שהרכב סטטי, לעיתים המתג ניתן להפעלה רק עם מפתח ההתנעה.

אולי קצת הפלגתי בתיאור של עד כמה הוא נסתר אבל בפורום שעוסק ברכבים האלה היו לא מעט שאלות לגבי מיקום המתג, גם מכאלה שקראו את ההוראות ולא הצליחו לאתר אותו. באמת צריך את מפתח הרכב כדי להפעיל אותו וגם זה קצת "tricky".
  • ספונסר פורום
פורסם

לא נכון להפנות רק למוסך יבואן שיבצע את העבודה

במוסך שלי כמוסך מומחה VAG אך אינו מוסך יבואן אנו מבטלים כרית נוסע בידיוק באמצעים שמשתמשים

בהם במוסכים של החברה -קרי קיט ביטול

לא צריך לקבוע תור,לא מחכים ארבע שעות,וגם המחיר יותר ידידותי

תנסה לברר אם יש מוסכים כאלה ליונדאי

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...