Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב הוא לא חדש ... אז איך הוא יבא אותו לארץ אחרי הכל החוק בארץ אומר שלא ניתן לייבא רכב שגילו מעל שנתיים או רכב אספנות 30 ומעלה אלא אם כן הוא גר בחו"ל מעל שנתיים אז הוא יכול לייבא רכב שגילו 4 שנים
אולי בזמן שהוא ייבא אותו הוא כן היה חדש :-)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לילה טוב לכולם!

חבר שלי קנה לפני כשבוע ניסאן 200SX דגם אמריקאי מיבוא אישי. השאלה היא איך מתחזקים רכב כזה בארץ? מאיפה אם בכלל משיגים חלקים? לפי מיטב הבנתי ניתן להתאים לרכב מספר חלקים מדגמי ניסאן אחרים כמו מקסימה (המנוע הוא 2 ליטר) או שאני טועה?

 

תודה על העזרה ושבוע טוב לכולם:)

שים לב קנה לפני שבוע ביבוא אישי

פורסם
שים לב קנה לפני שבוע ביבוא אישי

גם אותך צריך ללמד הבנת הנקרא?

 

הרכב הובא בייבוא אישי , אבל הוא יד שנייה. כלומר לא חדש. מכיוון שמי שהביא אותו בייבוא איש קיבל הכשר משרד התחבורה/המכס/השד יודע ואיתו מ.ר. צהוב - אין שום מניעה לקנות ולמכור אותו ככל רכב אחר.

פורסם
הרכב הוא לא חדש ... אז איך הוא יבא אותו לארץ אחרי הכל החוק בארץ אומר שלא ניתן לייבא רכב שגילו מעל שנתיים או רכב אספנות 30 ומעלה אלא אם כן הוא גר בחו"ל מעל שנתיים אז הוא יכול לייבא רכב שגילו 4 שנים

עד כמה שאני יודע הרכב הגיע לארץ בשנת 98 בערך - כשנתיים מאז שנקנה.

kamitech, הרכב ידני.

×
×
  • תוכן חדש...