Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לכולם!

חבר שלי קנה לפני כשבוע ניסאן 200SX דגם אמריקאי מיבוא אישי. השאלה היא איך מתחזקים רכב כזה בארץ? מאיפה אם בכלל משיגים חלקים? לפי מיטב הבנתי ניתן להתאים לרכב מספר חלקים מדגמי ניסאן אחרים כמו מקסימה (המנוע הוא 2 ליטר) או שאני טועה?

 

תודה על העזרה ושבוע טוב לכולם:)

פורסם

על דברים כאלו חושבים לפני שקונים את האוטו ולא אחרי.

 

בכל אופן, תצטרך להשיג את המק"טים של החלקים של הסנטרה SE-R ואז להשוות עם הדגמים שכן נמכרים בארץ.

מומלץ בחום לבצע תחזוקה בשיטת טיפולים מונעים ולהקדים תרופות למכות, ככה יוכל החבר שלך לרכוש חלקים שמתאימים לאוטו מבעוד מועד מספקים מחו"ל ולא להתחיל לחפש קומבינות בארץ מתי שמשהו נשבר.

 

מוטי

פורסם

תודה על העזרה מוטי.

 

חיים, הרכב נקנה מאדם שיבא אותה והוא גם היה הבעלים היחיד של הרכב.

פורסם

האם מישהו יודע אם הרכב הזה נמכר בארץ או לא? וכמה יחידות בערך כאלה נעות על כבישי הארץ?

פורסם

ידידי !

א. תמסור לחבר של שיתחדש

ב. Ebay מוצף בחלקים לרכבים האלה פשוט צריך רק לחפש וסבלנות לגבי המחיר !!

ג .הרכב הנל זהה למקסימה הישנה במטלה ובמנוע אך הבעיה שגם למקסימה הישנה (93-97)יש בעית

מחיר לחלקים. ישנם גם חלקים זהים בפרמירה שנמכרה בארץ אך לא בהתלהבות בשנת 96 97 סהכ'

זה אחלה רכב מנוע אמין ואם הוא ידני אז בכללל(נדיר לשוק US) פשוט כמו שאמר קודמי להקדים תרופה

למכה לא להמתין עם רעשים או נזילות להקפיד על תחזוקה נכונה וזה אחלה רכב .

אגב אני החזקתי פעם ZX300 מודל 89 ואף פעם לא הייתה לי בעיה בלהשיג חלקים לא שהוחלפו

הרבה כי הייתי נוסע רק בשבת עם הרכב.

 

בברכה !

בברכה !

 

KamiTech

פורסם

הצדק עימך.

חוץ מזה, לאחרונה שבדקתי רכבי פוזה לא מגיעים עם דיפרנציאל מוגבל החלקה.

ה-SE-R כן.

 

לפחות אל תהיה כל כך נחרץ במשהו שאתה לא מתכוון או מסוגל להוכיח.

 

מוטי

פורסם

הרכב הוא לא חדש ... אז איך הוא יבא אותו לארץ אחרי הכל החוק בארץ אומר שלא ניתן לייבא רכב שגילו מעל שנתיים או רכב אספנות 30 ומעלה אלא אם כן הוא גר בחו"ל מעל שנתיים אז הוא יכול לייבא רכב שגילו 4 שנים

×
×
  • תוכן חדש...