Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים...

 

הסיפור מתחיל ככה לפני חודש וחצי החלטתי שאני מעוניין לימכור את המכשיר שלי ALPINE9830ולעבור למשהוא יותר מתקדם כדי לעבוד בבי אמפינג ולקבל פצרים טובים יותר ...לפני יומיים חברי הטוב שמע שאני מוכר את מכשיר קפץ על ההיזדמנות וקנה את מכשיר שלי וקרא לי להתקין ולכוון את מערכתו הטובה...

המערכת מורכבת(הרכיבים הומלצו על ידי לפני קנייה:-D )

קומפוננט דוטק בלי טוויטרים של MT-22 אבל בקרוב נתקין..

מגבר של קנווד חדש 4 ערוצים 60 על ארבע מגבר מצויין

סאב של סרווין וגה HED שבועט כמו מלך...

הרדיו דיסק הישן היה של סוני בלי MP3 בלי שליטה על סאבב וכו בקיצור מאוד מאוד בסיסי..

לכן הוא החליטה ליכרוש את מכשירי... כדי להתקין את המכשיר היה צריך לפרק ולהתקין ברכב של חבר אשר כלל פירוק פלסטיק של הדש והכנת צמת חוטים חדשה... כדי לקבל שליטה ניפרדת לסאב היה צריך ליסלול RCA נוסף ... אומנם זה לא בנייה אבל אני חושב שנחמד לעלות תמונות של התקנות אפילו אם זה לא בנייה יפה או מגניבה כי התקנות טובות מגיעות עם הרבה דם זיעה ולב טוב8)

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=39822E58CC7849BC9E1426C4180AAF50&alid=420977

פורסם

חחח לא יודע למה אבל רק עכשיו שמתי לב לחתימה שלך!

ואני חייב לציין שהיא חזקה!!!

:)

תמסור לחבר שלך מזל טוב ושיהנה מהמערכת החדשה..

:)

פורסם

חח סוף סוף מישהוא הבחין בא אבל עבר הרבה זמן כניראה זה בגלל שהיא ארוכה ולאף אחד אין כוח ליקרוא..

אגב כתבתי אותה שהייתי מסטל מכמה בקבוקי אבסלוט ומרטיני טוב(עכשיו רואים מאיפה באים פסוקים כאלה רק מאנשים שראש שלהם נידפק)

 

תודה אני ימסור לו..

פורסם

כולם פשוט מחכים בקוצר רוח לפסוק הבא ;)

אחלה של תמונות :)

תמיד נחמד שמישהו עושה פרוייקט מצולם מכל דבר

הבנאדם בבגאג' הוא חלק מהמערכת?:) נראה כמו סאב

שיתחדש ויהנה

 

:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

היא היתה טעימה?

האלפיין הזה נותן אפשרות לבי-אמפינג? הוא נראה מאוד בסיסי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אדי תפסיק ללקק מברגות ותנצל את המברגה להתקנת קרש שעליו תתקין את המגבר

 

 

חבל על רעשי הרקע

(כותב שורות אלה מתעצל לחבר קרש על המגברים שלו (כי זה פג'ו ותמיד הם מקשים)

פורסם

לא הוא לא נותן את האפשרות הזו...האמת הוא קצת יותר מבסיסי הוא יותר כמו האח הקטן של 9833 הוא בעל טיימקורקשן וקרוס אבל בכללי מכשיר מעולה עדיף על כול פיוניר דולפינים לדעתי...

 

אבנר,אתה בעצם אומר להתקין קרש על הברזל של האוטו כדי לימנוע רעשים?

×
×
  • תוכן חדש...